娛樂滿紛 26FUN's Archiver

nico1982 發表於 2009-5-12 11:13 AM

亞 洲 首 10 位 大 學 排 名

01. 香 港 大 學
D3b7\T^
$z{,z ]0Z$U'^[R 02. 香 港 中 文 大 學%a"\:@T4])C*S g?
[L+l3N5T
03. 日 本 東 京 大 學b%u B,Mk

7M f1@)I.n-vN3qs/L 04. 香 港 科 技 大 學 C-yr1T/NWW1b`_2M

Z9X(k"^ Q5z P"z 05. 日 本 京 都 大 學(Any.C | n:U

;^8[9c|!Qhc7hPg 06. 日 本 大 阪 大 學
X,?2}p2}N1? y3}!V,DO D kk
07. 南 韓 科 技 專 上 學 院r+A?;U}-y

*z(_ zq8z N y 08. 南 韓 首 爾 國 立 大 學UR9g5K w

,Q2a c2`b oM0o 09. 日 本 東 京 科 技 學 院g'e$t*fU2]3c

+ow(o.G-f"k2](Cr 10. 新 加 坡 國 立 大 學
2LSW5S@%h T:^kPe
10. 中 國 北 京 大 學!n8g5]2D D+M$`G;TW,ndX
n,wEZ3u!Lt.|EC;h
#Ij%jQb3U
0UV)LK? Y]b
資 料 來 源 : 大 學 排 名 機 構 Quacquarelli Symonds ( QS )

tam040046890 發表於 2009-5-12 12:02 PM

**** 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽 ****

托迪仔T 發表於 2009-5-12 12:22 PM

我淨係知依3間~
0^!Xe0{e)p-b 城大18 理工38 浸會73;)

benny1219 發表於 2009-5-12 01:00 PM

:haha: 香港大學幾好都無用 "bW ?:n o0h-O x
內地同香港有點錢的家庭都會選英國同美國 +Y d)T^n$eK
:haha: 我細路當初去澳洲讀大學 老豆反對 說去澳洲不如留係香港讀 結果去左英國讀

大大 發表於 2009-5-12 01:49 PM

流到喊囉.../AAc4g2L drN u
香港3大應該冇一間入到亞洲頭10:yy17:

john857 發表於 2009-5-12 02:42 PM

香港的大學排名恐怕遲早都會大跌。因為無錢,大家都「不務正業」

e_e 發表於 2009-5-12 04:17 PM

e個排名 ... 好香港中心論

leonlei 發表於 2009-5-12 05:09 PM

睇分科排名,港大無科好,都唔知點解總睇就咁好...

tokyo1234 發表於 2009-5-12 05:49 PM

點解會冇清華架????冇理由wo

自由神 發表於 2009-5-12 05:54 PM

[quote]原帖由 [i]托迪仔T[/i] 於 2009-5-12 12:22 PM 發表 [url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3142366&ptid=202837][img]http://www.26fun.com/bbs/images/common/back.gif[/img][/url]
[%R/GG9O"e 我淨係知依3間~
*\%cYO x5p;~rD 城大18 理工38 浸會73;) [/quote]從呢d數字睇,教授論文佔左好大評分比重咁喎:o

fderek 發表於 2009-5-12 11:15 PM

香港係研究好多就係為左提升地位而做既, 所以呢個結果都無乜意外
V"OG4gGc+w_[@7x)F3tO&{ 如果僅從大學裡既研究作為評估, 都算合理
j4Qp2@ g!Sv u 不過如果從大學培訓出來的人才質素來作評估, 日本同香港應該少番好多
u e us f&Qg0W 內地的清華等等應該就會出番來

lookityourself 發表於 2009-5-13 06:10 PM

[quote]原帖由 [i]大大[/i] 於 2009-5-12 01:49 PM 發表 [url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3142400&ptid=202837][img]http://www.26fun.com/bbs/images/common/back.gif[/img][/url]
/nR \[.z,?"c#@tV 流到喊囉...
|"J@Dv6C@7Kb 香港3大應該冇一間入到亞洲頭10:yy17: [/quote] c"s'PWWr
下... 邊度流呢請問
O-cu7|9e b"vhPh*G
點會3 大無一間入到呢..
#V e%P#fnA1b"@YE9tC
'X`j+f&B 港大係全球頭20 ga 囉okay?

shehboy 發表於 2009-5-14 03:53 PM

[quote]原帖由 [i]lookityourself[/i] 於 2009-5-13 06:10 PM 發表 [url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3143563&ptid=202837][img]http://www.26fun.com/bbs/images/common/back.gif[/img][/url]P'gak%`

)Z1cq"W.H,xj 下... 邊度流呢請問ck3ik&Kk u

y7Ad3`4R4[f 點會3 大無一間入到呢..}g5U[W1X&R

HH-E*x HC&q!{ 港大係全球頭20 ga 囉okay? [/quote]W Afc)d
3\8K"y*aW t$|%lgt
全球頭20 唔好講笑啦, :D, 淨係美國一等一既大學都唔止20啦, 仲有oxford,cambridge,LSE...
8dj @mo{#gz 年中不下幾十個排名榜, 都用唔同準則, 可以好偏頗, 求其見到一份話港大係頭20就當真...
1JM\$x*@| 你問吓全球大機構僱主同大學教授, 有幾多人認同.4}~)h!E6h~!a
連個學生會會長都唔知UP乜, 算把啦.

slwong3 發表於 2009-5-14 06:06 PM

[quote]原帖由 [i]lookityourself[/i] 於 2009-5-13 06:10 PM 發表 [url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3143563&ptid=202837][img]http://www.26fun.com/bbs/images/common/back.gif[/img][/url]!_0c8NgBEZ

2l;F[W8Y-tED 下... 邊度流呢請問
+n2_~r4F:U8kb#c
;A|K1H*R0rg 點會3 大無一間入到呢..7H$Y G#q2Q&j7i

/f7EcAP$[:| 港大係全球頭20 ga 囉okay? [/quote]
U%@9|U^-?Ug hd0K%i,p:MY v R
港大係全球頭20????  :haha: 0tI"|2hh_&f
Ti:X@7L[!v
Please....do you really think HK is that good and famous??
r4?;K8N8F
i Zg f@!y People in other countries only know that HK is just a little city somewhere in Asia....

hwkeung 發表於 2009-5-14 08:20 PM

不嬲大學排名呢d野都係睇科目嫁啦,k5knF8[
邊有人入讀大學理佢整體排名嫁, 有果個就真係傻仔.

jacky_z 發表於 2009-5-17 07:32 PM

係咪噶?咁多香港?

lookityourself 發表於 2009-5-19 08:47 PM

[quote]原帖由 [i]shehboy[/i] 於 2009-5-14 03:53 PM 發表 [url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3144410&ptid=202837][img]http://www.26fun.com/bbs/images/common/back.gif[/img][/url]"K$e}j;]v:T
(r,ao{'A/a&[
9TX_4V0}L
全球頭20 唔好講笑啦, :D, 淨係美國一等一既大學都唔止20啦, 仲有oxford,cambridge,LSE... YM2T(h,|uM)Us(nl
年中不下幾十個排名榜, 都用唔同準則, 可以好偏頗, 求其見到一份話港大係頭20就當真... [.m1gtW%\J;m {|G
你問吓全球大機構僱主同大學教授 ... [/quote] dBYAx4`aL
下... 你地唔信咪上網搵人地正式果個黎睇囉t;U(P~e[Y R%O
好似講到我亂作咁:GN,o&N{x6P%F6]
我咪又係睇資料睇返黎
2O c)YV)KBhz
2L+pG%[ Q_iB 咁人地係排20內就20內ga na.. 唔好講到我係度亂up 得ga..-.-B-W9F+N,m8]9lM
咩求其見到一份? 咁你咁講咁姐係唔洗分排名啦下ma.. 講到實會偏担..

小小種子 發表於 2009-5-20 05:24 PM

有些人 , 連排名的準則也不知,n)^%wPjE(R
就說三道四 ,  清華 北京在該準則不及hku cu 是事實

小小種子 發表於 2009-5-20 05:25 PM

[quote]原帖由 [i]hwkeung[/i] 於 2009-5-14 08:20 PM 發表 [url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3144680&ptid=202837][img]http://www.26fun.com/bbs/images/common/back.gif[/img][/url]
SO*Mg n g Ix 不嬲大學排名呢d野都係睇科目嫁啦,t A7i0V/UO,a
邊有人入讀大學理佢整體排名嫁, 有果個就真係傻仔. [/quote]
&U OCD't m 同意, global business 當然科大是全球首屈一指]:[aa@d@
accounting我會選理工大學

小小種子 發表於 2009-5-20 05:28 PM

[quote]原帖由 [i]shehboy[/i] 於 2009-5-14 03:53 PM 發表 [url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3144410&ptid=202837][img]http://www.26fun.com/bbs/images/common/back.gif[/img][/url]
X { z#^#By ^1V]H,BB8yL

n us n[ cQP 全球頭20 唔好講笑啦, :D, 淨係美國一等一既大學都唔止20啦, 仲有oxford,cambridge,LSE... /{:u5A@-}Dn(Q
年中不下幾十個排名榜, 都用唔同準則, 可以好偏頗, 求其見到一份話港大係頭20就當真...N\-h2wUe6D's
你問吓全球大機構僱主同大學教授 ... [/quote]
OK/O2l"N9K m&`[
M z Kp a4I/b)HR8p 你就是那些學而不思思而不學的人XeCH*S
港大在全球頭二十已經不是今年的事...
HU,l$Y3jx PF-A#tq
Q0_.n3t'\-c9DP 大膽講一句...有些人連港大校長是誰都未知便按自己的一套去批評大學...
Yjt\E]ua 沒錯.. hkale雖是全球最難的考試(這已是英國公認)
7O o)Z {'B7N D2Z 但卻忽略學生多元發展... 1i9]-tY8f4M#P
可能這樣令大學產生錯覺.. 誤以為香港大學是不濟的.. 對吧

頁: [1] 2

Powered by Discuz! Archiver 7.0.0  © 2001-2009 Comsenz Inc.