亞 洲 首 10 位 大 學 排 名
01. 香 港 大 學02. 香 港 中 文 大 學%a"\:@T4])C*S g?
[L+l3N5T
03. 日 本 東 京 大 學b%u B,Mk
04. 香 港 科 技 大 學 C-yr1T/NWW1b`_2M
05. 日 本 京 都 大 學(Any.C |n:U
06. 日 本 大 阪 大 學
y3}!V,DO D kk
07. 南 韓 科 技 專 上 學 院r+A?;U}-y
08. 南 韓 首 爾 國 立 大 學UR9g5K w
09. 日 本 東 京 科 技 學 院g'e$t*fU2]3c
10. 新 加 坡 國 立 大 學
T:^kPe
10. 中 國 北 京 大 學!n8g5]2D D+M$`G;TW,ndX
n,wEZ3u!L t.|EC;h
#Ij%jQb3U
0UV)LK? Y]b
資 料 來 源 : 大 學 排 名 機 構 Quacquarelli Symonds ( QS ) **** 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽 **** 我淨係知依3間~
城大18 理工38 浸會73;) :haha: 香港大學幾好都無用 "bW ?:n o0h-Ox
內地同香港有點錢的家庭都會選英國同美國 +Y d)T^n$eK
:haha: 我細路當初去澳洲讀大學 老豆反對 說去澳洲不如留係香港讀 結果去左英國讀 流到喊囉.../AAc4g2L drN u
香港3大應該冇一間入到亞洲頭10:yy17: 香港的大學排名恐怕遲早都會大跌。因為無錢,大家都「不務正業」 e個排名 ... 好香港中心論 睇分科排名,港大無科好,都唔知點解總睇就咁好... 點解會冇清華架????冇理由wo [quote]原帖由 [i]托迪仔T[/i] 於 2009-5-12 12:22 PM 發表 [url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3142366&ptid=202837][img]http://www.26fun.com/bbs/images/common/back.gif[/img][/url]
我淨係知依3間~
城大18 理工38 浸會73;) [/quote]從呢d數字睇,教授論文佔左好大評分比重咁喎:o 香港係研究好多就係為左提升地位而做既, 所以呢個結果都無乜意外
如果僅從大學裡既研究作為評估, 都算合理
不過如果從大學培訓出來的人才質素來作評估, 日本同香港應該少番好多
內地的清華等等應該就會出番來 [quote]原帖由 [i]大大[/i] 於 2009-5-12 01:49 PM 發表 [url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3142400&ptid=202837][img]http://www.26fun.com/bbs/images/common/back.gif[/img][/url]
流到喊囉...
香港3大應該冇一間入到亞洲頭10:yy17: [/quote] c"s'PWWr
下... 邊度流呢請問
b"vhPh*G
點會3 大無一間入到呢..
港大係全球頭20 ga 囉okay? [quote]原帖由 [i]lookityourself[/i] 於 2009-5-13 06:10 PM 發表 [url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3143563&ptid=202837][img]http://www.26fun.com/bbs/images/common/back.gif[/img][/url]P'gak%`
下... 邊度流呢請問ck3ik&Kku
點會3 大無一間入到呢..}g5U[W1X&R
港大係全球頭20 ga 囉okay? [/quote]WAfc)d
3\8K"y*aWt$|%l gt
全球頭20 唔好講笑啦, :D, 淨係美國一等一既大學都唔止20啦, 仲有oxford,cambridge,LSE...
年中不下幾十個排名榜, 都用唔同準則, 可以好偏頗, 求其見到一份話港大係頭20就當真...
你問吓全球大機構僱主同大學教授, 有幾多人認同.4}~)h!E6h~!a
連個學生會會長都唔知UP乜, 算把啦. [quote]原帖由 [i]lookityourself[/i] 於 2009-5-13 06:10 PM 發表 [url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3143563&ptid=202837][img]http://www.26fun.com/bbs/images/common/back.gif[/img][/url]!_0c8NgBEZ
下... 邊度流呢請問
點會3 大無一間入到呢..7H$YG#q2Q&j7i
港大係全球頭20 ga 囉okay? [/quote]
hd0K%i,p:MY v R
港大係全球頭20???? :haha: 0tI"|2hh_&f
Ti:X@7L [!v
Please....do you really think HK is that good and famous??
People in other countries only know that HK is just a little city somewhere in Asia.... 不嬲大學排名呢d野都係睇科目嫁啦,k5knF8[
邊有人入讀大學理佢整體排名嫁, 有果個就真係傻仔. 係咪噶?咁多香港? [quote]原帖由 [i]shehboy[/i] 於 2009-5-14 03:53 PM 發表 [url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3144410&ptid=202837][img]http://www.26fun.com/bbs/images/common/back.gif[/img][/url]"K$e}j;]v:T
(r,ao{'A/a&[
9TX_4V0}L
全球頭20 唔好講笑啦, :D, 淨係美國一等一既大學都唔止20啦, 仲有oxford,cambridge,LSE... YM2T(h,|uM)Us(nl
年中不下幾十個排名榜, 都用唔同準則, 可以好偏頗, 求其見到一份話港大係頭20就當真... [.m1gtW%\ J;m {|G
你問吓全球大機構僱主同大學教授 ... [/quote] dB YAx4`aL
下... 你地唔信咪上網搵人地正式果個黎睇囉t;U(P~e[YR%O
好似講到我亂作咁:GN,o&N{x6P%F6]
我咪又係睇資料睇返黎
咁人地係排20內就20內ga na.. 唔好講到我係度亂up 得ga..-.-B-W9F+N,m8]9lM
咩求其見到一份? 咁你咁講咁姐係唔洗分排名啦下ma.. 講到實會偏担.. 有些人 , 連排名的準則也不知,n)^%wPjE(R
就說三道四 , 清華 北京在該準則不及hku cu 是事實 [quote]原帖由 [i]hwkeung[/i] 於 2009-5-14 08:20 PM 發表 [url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3144680&ptid=202837][img]http://www.26fun.com/bbs/images/common/back.gif[/img][/url]
不嬲大學排名呢d野都係睇科目嫁啦,tA7i0V/UO,a
邊有人入讀大學理佢整體排名嫁, 有果個就真係傻仔. [/quote]
同意, global business 當然科大是全球首屈一指]:[aa@d@
accounting我會選理工大學 [quote]原帖由 [i]shehboy[/i] 於 2009-5-14 03:53 PM 發表 [url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3144410&ptid=202837][img]http://www.26fun.com/bbs/images/common/back.gif[/img][/url]
^1V]H,BB8yL
全球頭20 唔好講笑啦, :D, 淨係美國一等一既大學都唔止20啦, 仲有oxford,cambridge,LSE... /{:u5A@-}Dn(Q
年中不下幾十個排名榜, 都用唔同準則, 可以好偏頗, 求其見到一份話港大係頭20就當真...N\-h2w Ue6D's
你問吓全球大機構僱主同大學教授 ... [/quote]
你就是那些學而不思思而不學的人XeCH*S
港大在全球頭二十已經不是今年的事...
唉
大膽講一句...有些人連港大校長是誰都未知便按自己的一套去批評大學...
沒錯.. hkale雖是全球最難的考試(這已是英國公認)
但卻忽略學生多元發展... 1i9]-tY8f4M#P
可能這樣令大學產生錯覺.. 誤以為香港大學是不濟的.. 對吧
頁:
[1]
2