娛樂滿紛 26FUN's Archiver
娛樂滿紛 26FUN
»
吹水版
» 如何累積分
ngyina
發表於 2009-5-13 02:31 AM
如何累積分
如何累積分
benny1219
發表於 2009-5-13 02:15 PM
:haha: 什麼積分
8c V&}sz}'h.O
1Z5|Gz:Y/pQ
你說這裏的積分 有兩個方法
:A%L?r%Y1t.v Y_
一係自拍 拎相機去影藝人活動照 包有分
{6R9x#D8]
二係熱心參與討論 積極回覆有""意義""的內容 唔一定有分 但有機會
0E@f]y7YC8n`
u Aj3E6o_
:confused: 註冊時間2007-2-22
iI2o_ pd`N
你加入二年了~_~加油吧
頁:
[1]
Powered by
Discuz! Archiver
7.0.0 © 2001-2009
Comsenz Inc.