娛樂滿紛 26FUN's Archiver

ngyina 發表於 2009-5-13 02:31 AM

如何累積分

如何累積分

benny1219 發表於 2009-5-13 02:15 PM

:haha: 什麼積分8c V&}sz }'h.O
1Z5|Gz:Y/p Q
你說這裏的積分 有兩個方法:A%L?r%Y1t.vY_
一係自拍 拎相機去影藝人活動照 包有分
{6R9x#D8] 二係熱心參與討論 積極回覆有""意義""的內容 唔一定有分 但有機會
0E@f]y7YC8n `
u Aj3E6o_ :confused: 註冊時間2007-2-22 i I2o _pd`N
你加入二年了~_~加油吧

頁: [1]

Powered by Discuz! Archiver 7.0.0  © 2001-2009 Comsenz Inc.