娛樂滿紛 26FUN's Archiver

chansuper123 發表於 2009-5-16 10:30 AM

失業後的生活

我已失業五個多月,(我係做建築),去了一次日本8天自遊行,(未失業前已Plan好,機票+酒店Book好,所以一定要去),砌了多副擺了n年的模型,逢三,六圖書館看SCMP找工+電腦雜誌,每天6:30床上網看新聞,26fun吹水,下午打波,游水加行山,有時種花養金,有時約三五豬朋狗友摸杯底,收收風有無工做,但個市"應應",都唔知重要等幾耐,現在的生活十足十退哂休,無憂2餐的,但事實係"谷種"吃得差唔多,曾生啊,快D做好你份工,比返份工我,多謝:naughty: :naughty: :naughty:

selena127 發表於 2009-5-16 10:47 AM

曾生啊,快D做好你份工,比返份工我 ( 這個希望難少少 )
V;{@/t\$e3Ue h
'Fe-\%_-aB!G 去再培訓局 la , 有野學又有津貼 !!

kakeidevil 發表於 2009-5-16 10:54 AM

馬會幫到你:yy05:

chansuper123 發表於 2009-5-16 11:06 AM

Selena127 : 去再培訓局 la , 有野學又有津貼 - 回應, 我個Post係管理層, 培訓局是培訓工人,所以冇得培訓
1eq%a%D!Xt#yv0LQ:U 版主多謝你,今晚六合彩如果我一注中,比一百萬你做個富貴版主,多謝你提我發達之言:P

HansChan 發表於 2009-5-16 11:21 AM

[quote]原帖由 [i]chansuper123[/i] 於 2009-5-16 10:30 AM 發表 [url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3146259&ptid=203012][img]http://www.26fun.com/bbs/images/common/back.gif[/img][/url]
,]r N'U$gb[0i^ 我已失業五個多月,(我係做建築),去了一次日本8天自遊行,(未失業前已Plan好,機票+酒店Book好,所以一定要去),砌了多副擺了n年的模型,逢三,六圖書館看SCMP找工+電腦雜誌,每天6:30床上網看新聞,26fun吹水,下午打波 ... [/quote]2n,O+K)SF.pW)|
M_ wC-gXf!t&S
07年頭,我都失業五個月....我好明白感受...嗰時我又係日日既擔心但又唔想坐响樹.....嗰時我記我買咗成皮幾兩皮嘢既lego砌...但砌得幾多日?!上下網,睇下電視,打下機,睇下碟.....時間越長就越擔心......!X U7X_E[
其實而家我都响失業邊緣.....老細叫乜我就做乜,望有得做落去...做到身體差晒...壓力大到而家左邊背,膞頭到耳背日日都痛,瞓都唔係幾瞓到.....
k5ww |b 師兄,難過既時間總會過既...頂住呀!

selena127 發表於 2009-5-16 11:22 AM

你有講過個Post係管理層 ?? Z2CiAUtG

h A f2T5Ha m 希望你快 d 揾到工 !!

singleung1956 發表於 2009-5-16 12:06 PM

你都好D,重可以在家中上網吹水,我失業左半年,唔敢比屋企人知,日日扮返工,個個月將D"谷種"當人工來比家用:yy27: :yy27: :yy27:$QI lS `
4mM](OwL:F)r@h
qh2BnW
我之前都係做建築,其後轉室內裝修,我係冇乜學歷的管理層,
1o!@o'k;FX"XB-i }~ 星期六,咋放假PF_ j.Jp

2I&Odyb-[0~1tc [[i] 本帖最後由 singleung1956 於 2009-5-16 12:10 PM 編輯 [/i]]

kakeidevil 發表於 2009-5-16 12:27 PM

[quote]原帖由 [i]singleung1956[/i] 於 2009-5-16 12:06 PM 發表 [url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3146358&ptid=203012][img]http://www.26fun.com/bbs/images/common/back.gif[/img][/url]
,pn"GXG U I 你都好D,重可以在家中上網吹水,我失業左半年,唔敢比屋企人知,[color=red]日日扮返工[/color],個個月將D"谷種"當人工來比家用:yy27: :yy27: :yy27:v.@!w|I!lBo!S1e\
U}4n1Qu ~\
3[5kp"xZ Qj\
我之前都係做建築,其後轉室內裝修,我係冇乜學歷的管理層,
_+wY(B.U4E 星期六,咋放假 ... [/quote]O!uIPwZ6E:p B

ZO l B"m%u 點扮呀?:confused:

chansuper123 發表於 2009-5-16 12:33 PM

Selena127 多謝關心, singleung1956 如果可以同家人直言,相信佢地會體諒,又唔係你唔做,係個社會無工比你做,好過個D(部分)自以為係大學生,比埋(政府保證最少都有4000蚊)份工厭三厭四,返屋企做自閉年等父毋救濟.:mad:

BBNN 發表於 2009-5-16 01:11 PM

[quote]原帖由 [i]chansuper123[/i] 於 2009-5-16 12:33 PM 發表 [url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3146405&ptid=203012][img]http://www.26fun.com/bbs/images/common/back.gif[/img][/url]&P!Nuen;l Tf
Selena127 多謝關心, singleung1956 如果可以同家人直言,相信佢地會體諒,又唔係你唔做,係個社會無工比你做,好過個D(部分)自以為係大學生,比埋(政府保證最少都有4000蚊)份工厭三厭四,返屋企做自閉年等父毋救濟.:mad ... [/quote]:D(X&\k)m9BFX
似你講得咁易,有工就做
&w A't#m'A }t 如果個個都係咁既offer都肯制既話,你估下遲d會點7ir @t&l6j
咁樣既話只係做爛市
(]_K3l6m c@ 你估係朝九晚四4000大元呀?
soKi[F 而且4000你估好穩陣,老闆食你水食得就食,唔制就唔好做

自由神 發表於 2009-5-16 01:24 PM

[quote]原帖由 [i]kakeidevil[/i] 於 2009-5-16 12:27 PM 發表 [url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3146390&ptid=203012][img]http://www.26fun.com/bbs/images/common/back.gif[/img][/url]
^$~H1JAi$puT&L 點扮呀?:confused: [/quote]我都見城門水塘~
s IHKy(W.f 好多男人坐o係城門水塘.......等5點番屋企嫁:giveup:

singleung1956 發表於 2009-5-16 01:29 PM

點扮?
S`U"KCCQ5v9f 朝早8點出門扮返工,每星期三夜返扮開會
,dr-L3kb4{ -g]r@8qJ-pgyQ
同家人講?lmw7t.T

O8g%L E;Q 老媽子8x歲,長期病患者,點講+w cQ.ShGB
同老婆講,沒甚麼地方可幫忙,反而多一個人擔心,多一份機會給老媽子知道

自由神 發表於 2009-5-16 01:32 PM

[quote]原帖由 [i]chansuper123[/i] 於 2009-5-16 12:33 PM 發表 [url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3146405&ptid=203012][img]http://www.26fun.com/bbs/images/common/back.gif[/img][/url]
8}s/t2yi6G#y!^/I Selena127 多謝關心, singleung1956 如果可以同家人直言,相信佢地會體諒,又唔係你唔做,係個社會無工比你做,好過個D(部分)自以為係大學生,比埋(政府保證最少都有4000蚊)份工厭三厭四,返屋企做自閉年等父毋救濟.:mad ... [/quote]哈~唔可以咁講既...... L P9[.m*Xr
當你讀完幾年大學,捱得咁辛苦
l!k!ugv m&k3r rJ q 又要loan$$1Z:N ?/l3Y D]#aa

,y)i'?_3VxiE(yF@C 得$4000真係講唔通:giveup:

自由神 發表於 2009-5-16 01:33 PM

[quote]原帖由 [i]singleung1956[/i] 於 2009-5-16 01:29 PM 發表 [url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3146486&ptid=203012][img]http://www.26fun.com/bbs/images/common/back.gif[/img][/url] V-B9x)pqe4O"VY
點扮?
o,A:B._YJM;e 朝早8點出門扮返工,每星期三夜返扮開會&SEqQ)s&D
K9\}\!Z(Q+s8]
同家人講?\0^;Gg"U qy2V|@
4f e(HQ'u o'C
老媽子8x歲,長期病患者,點講
8ug"uGp` w6`zb0Q 同老婆講,沒甚麼地方可幫忙,反而多一個人擔心,多一份機會給老媽子知道 ... [/quote]兄弟!頂住呀!

singleung1956 發表於 2009-5-16 01:34 PM

[quote]原帖由 [i]BBNN[/i] 於 2009-5-16 01:11 PM 發表 [url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3146439&ptid=203012][img]http://www.26fun.com/bbs/images/common/back.gif[/img][/url]
dZbL/D/D3v,I Y-U X2[sqH o&Qs/F
似你講得咁易,有工就做.@Q3T||!wJK?
如果個個都係咁既offer都肯制既話,你估下遲d會點
0Y%O3k-A)WV*u9H X2tr 咁樣既話只係做爛市
QjzOy!U 你估係朝九晚四4000大元呀?
j LI!x\S+v 而且4000你估好穩陣,老闆食你水食得就食,唔制就唔好做 ... [/quote]
3p K`$tq] (C7v;Ql m2oAk4e$S!l

_:^j8t} 大哥,工資係因應社會的需求的,起新機場的時候,扎鐵工人每日$1800,釘板工人每日$1500,現在有工開已經執到啦

singleung1956 發表於 2009-5-16 01:41 PM

[quote]原帖由 [i]自由神[/i] 於 2009-5-16 01:33 PM 發表 [url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3146492&ptid=203012][img]http://www.26fun.com/bbs/images/common/back.gif[/img][/url]ODA-[&K
兄弟!頂住呀! [/quote]4[DA t7X!r7L+M
|'Wn_&Q a'\?6G2M(g#j#a

!m[/?B\9_&E 多謝關心
$g1[#G @1}?5RgI
+lQ'S#\8N!Xg"Ts 我唔係小小事就話要去自殺累街坊的人,亦不是有事就賴政府的人,我一定頂得住的;
mC{u4ehI A DT!Z$S7w
以前種落的人際關系,希望三個月後,湛江起酒店的工程可以展開,自己霸到位就返內地搵銀,

自由神 發表於 2009-5-16 01:49 PM

[quote]原帖由 [i]singleung1956[/i] 於 2009-5-16 01:41 PM 發表 [url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3146505&ptid=203012][img]http://www.26fun.com/bbs/images/common/back.gif[/img][/url]
3x(K.@J{0Es ]8Ef:EX5b$a8U
4WEE8S;S
[(v J+DX9j^5uT,M
多謝關心;g$y u-f _3e%p ]

B8V,kw'h"Rc&b,W 我唔係小小事就話要去自殺累街坊的人,亦不是有事就賴政府的人,我一定頂得住的;%jw.rf1jtOc
*p0B/]F7y5^$n
以前種落的人際關系,希望三個月後,湛江起酒店的工程可以展開,自己霸到位就返內地搵銀, ... [/quote]加油!:agree: :agree:

HansChan 發表於 2009-5-16 01:56 PM

[quote]原帖由 [i]singleung1956[/i] 於 2009-5-16 01:29 PM 發表 [url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3146486&ptid=203012][img]http://www.26fun.com/bbs/images/common/back.gif[/img][/url] [1a3U%a4Iyo&J
點扮? @-\,RY;t&E^2x8u,jx
朝早8點出門扮返工,每星期三夜返扮開會+_U x0g L$L
h"Qb%XkM
同家人講? D [;]'Is5K~9i%uk

&E_WG IZ 老媽子8x歲,長期病患者,點講V0fD/DnT j'|
同老婆講,沒甚麼地方可幫忙,反而多一個人擔心,多一份機會給老媽子知道 ... [/quote]M4h'yVw1y H$U
師兄!
5RcI |yT+R 我好佩服你!
XT`eW[ ? 我冇同屋企住好耐,07年失業時我都有俾屋企人知....後尾都見到佢哋好擔心....我老豆仲話俾錢我供住樓先...不過我唔肯要.....
-jX)l uDA9q|'e 到而家....我响失業邊緣....我好怕俾屋企知.....老豆嗰邊都返少咗....梗係驚佢哋知.....a$q A,b$[3I Vi0F
唉......希望難過時間大家都快啲過啦....

kakeidevil 發表於 2009-5-16 02:17 PM

[quote]原帖由 [i]自由神[/i] 於 2009-5-16 01:24 PM 發表 [url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3146476&ptid=203012][img]http://www.26fun.com/bbs/images/common/back.gif[/img][/url]
+wC@c:HZ 我都見城門水塘~
CFHq~RI 好多男人坐o係城門水塘.......等5點番屋企嫁:giveup: [/quote]
Sx mq-p7P)y
X#o9kI-UgP3~w 咁咪日曬雨淋...v|;j)?o
仲要日日都扮, 又咩做呀?.l(vBF$^?~f:a
肚餓果時點算? 銀包又有出冇入:hitwall:

kakeidevil 發表於 2009-5-16 02:19 PM

[quote]原帖由 [i]singleung1956[/i] 於 2009-5-16 01:29 PM 發表 [url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3146486&ptid=203012][img]http://www.26fun.com/bbs/images/common/back.gif[/img][/url]
#J|r9@ ^u 點扮?,B:C X3eD\} t
朝早8點出門扮返工,每星期三夜返扮開會H P#dU.O-Q0P!H#@

]C?B,~&t 同家人講? U6Q k+e4n |#V"a
.l!x/n(| a*B#pIl#n
老媽子8x歲,長期病患者,點講
jq`5t%jj 同老婆講,沒甚麼地方可幫忙,反而多一個人擔心,多一份機會給老媽子知道 ... [/quote]jE XV{!g [#z

2yTqHwX 有冇唸過轉行?
? B5Dn9P6n0St]Vc"Q 馬死都要落地行, 要要咁扮唔係辦法咖wo

頁: [1] 2

Powered by Discuz! Archiver 7.0.0  © 2001-2009 Comsenz Inc.