娛樂滿紛 26FUN's Archiver

chansuper123 發表於 2009-5-16 10:30 AM

失業後的生活

我已失業五個多月,(我係做建築),去了一次日本8天自遊行,(未失業前已Plan好,機票+酒店Book好,所以一定要去),砌了多副擺了n年的模型,逢三,六圖書館看SCMP找工+電腦雜誌,每天6:30床上網看新聞,26fun吹水,下午打波,游水加行山,有時種花養金,有時約三五豬朋狗友摸杯底,收收風有無工做,但個市"應應",都唔知重要等幾耐,現在的生活十足十退哂休,無憂2餐的,但事實係"谷種"吃得差唔多,曾生啊,快D做好你份工,比返份工我,多謝:naughty: :naughty: :naughty:

selena127 發表於 2009-5-16 10:47 AM

曾生啊,快D做好你份工,比返份工我 ( 這個希望難少少 ) "x+c#L/H zJ

Nlee-n 去再培訓局 la , 有野學又有津貼 !!

kakeidevil 發表於 2009-5-16 10:54 AM

馬會幫到你:yy05:

chansuper123 發表於 2009-5-16 11:06 AM

Selena127 : 去再培訓局 la , 有野學又有津貼 - 回應, 我個Post係管理層, 培訓局是培訓工人,所以冇得培訓~x%`f8v
版主多謝你,今晚六合彩如果我一注中,比一百萬你做個富貴版主,多謝你提我發達之言:P

HansChan 發表於 2009-5-16 11:21 AM

[quote]原帖由 [i]chansuper123[/i] 於 2009-5-16 10:30 AM 發表 [url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3146259&ptid=203012][img]http://www.26fun.com/bbs/images/common/back.gif[/img][/url]v1F;NIc7~2V
我已失業五個多月,(我係做建築),去了一次日本8天自遊行,(未失業前已Plan好,機票+酒店Book好,所以一定要去),砌了多副擺了n年的模型,逢三,六圖書館看SCMP找工+電腦雜誌,每天6:30床上網看新聞,26fun吹水,下午打波 ... [/quote]9jqo)CO
|qI[4cm+H
07年頭,我都失業五個月....我好明白感受...嗰時我又係日日既擔心但又唔想坐响樹.....嗰時我記我買咗成皮幾兩皮嘢既lego砌...但砌得幾多日?!上下網,睇下電視,打下機,睇下碟.....時間越長就越擔心......AMSr+q#CJ3}se
其實而家我都响失業邊緣.....老細叫乜我就做乜,望有得做落去...做到身體差晒...壓力大到而家左邊背,膞頭到耳背日日都痛,瞓都唔係幾瞓到.....
1N[/]L'jZTA 師兄,難過既時間總會過既...頂住呀!

selena127 發表於 2009-5-16 11:22 AM

你有講過個Post係管理層 ??
dp4WT*o)Q,u@
k*UXND+` pcn 希望你快 d 揾到工 !!

singleung1956 發表於 2009-5-16 12:06 PM

你都好D,重可以在家中上網吹水,我失業左半年,唔敢比屋企人知,日日扮返工,個個月將D"谷種"當人工來比家用:yy27: :yy27: :yy27:
%qAe:y s'O B;~5H
hP]sVR
Ook'r+FP&`M,} 我之前都係做建築,其後轉室內裝修,我係冇乜學歷的管理層,
\)Xb.lM'f@:q%v 星期六,咋放假
,]2B;A0Wi M3x5hI2R |a1tZ+z v iW
[[i] 本帖最後由 singleung1956 於 2009-5-16 12:10 PM 編輯 [/i]]

kakeidevil 發表於 2009-5-16 12:27 PM

[quote]原帖由 [i]singleung1956[/i] 於 2009-5-16 12:06 PM 發表 [url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3146358&ptid=203012][img]http://www.26fun.com/bbs/images/common/back.gif[/img][/url]
sW%Doi{'PJAv F 你都好D,重可以在家中上網吹水,我失業左半年,唔敢比屋企人知,[color=red]日日扮返工[/color],個個月將D"谷種"當人工來比家用:yy27: :yy27: :yy27:
d1\YiVAR0WC4| (r1bJ#hm*{7]

xW#\E2Cex 我之前都係做建築,其後轉室內裝修,我係冇乜學歷的管理層,
.A K[ x5z'j 星期六,咋放假 ... [/quote]
p K3n?m(|'z )]w{-y4xio
點扮呀?:confused:

chansuper123 發表於 2009-5-16 12:33 PM

Selena127 多謝關心, singleung1956 如果可以同家人直言,相信佢地會體諒,又唔係你唔做,係個社會無工比你做,好過個D(部分)自以為係大學生,比埋(政府保證最少都有4000蚊)份工厭三厭四,返屋企做自閉年等父毋救濟.:mad:

BBNN 發表於 2009-5-16 01:11 PM

[quote]原帖由 [i]chansuper123[/i] 於 2009-5-16 12:33 PM 發表 [url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3146405&ptid=203012][img]http://www.26fun.com/bbs/images/common/back.gif[/img][/url]
4VT Gm ic] Selena127 多謝關心, singleung1956 如果可以同家人直言,相信佢地會體諒,又唔係你唔做,係個社會無工比你做,好過個D(部分)自以為係大學生,比埋(政府保證最少都有4000蚊)份工厭三厭四,返屋企做自閉年等父毋救濟.:mad ... [/quote]
ty NM8Id(deM#` 似你講得咁易,有工就做
U1}"_gd m-D 如果個個都係咁既offer都肯制既話,你估下遲d會點r,O(dUZoi
咁樣既話只係做爛市 |Se A.rJ]E
你估係朝九晚四4000大元呀?5h3DQM~h_j
而且4000你估好穩陣,老闆食你水食得就食,唔制就唔好做

自由神 發表於 2009-5-16 01:24 PM

[quote]原帖由 [i]kakeidevil[/i] 於 2009-5-16 12:27 PM 發表 [url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3146390&ptid=203012][img]http://www.26fun.com/bbs/images/common/back.gif[/img][/url]x^,e;d)F
點扮呀?:confused: [/quote]我都見城門水塘~
.R)\o(} m}K Iw U 好多男人坐o係城門水塘.......等5點番屋企嫁:giveup:

singleung1956 發表於 2009-5-16 01:29 PM

點扮?
9e"~Wy#y3nc;{/_B~r 朝早8點出門扮返工,每星期三夜返扮開會
\1S,[ R/@f.\f
7Q!m7He!F[:p)KH#t*` 同家人講?
6r}+Zdh bN@KT#N !`LT8y_*fqiaE
老媽子8x歲,長期病患者,點講
XkvpB 同老婆講,沒甚麼地方可幫忙,反而多一個人擔心,多一份機會給老媽子知道

自由神 發表於 2009-5-16 01:32 PM

[quote]原帖由 [i]chansuper123[/i] 於 2009-5-16 12:33 PM 發表 [url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3146405&ptid=203012][img]http://www.26fun.com/bbs/images/common/back.gif[/img][/url]0}q^ o-h g V
Selena127 多謝關心, singleung1956 如果可以同家人直言,相信佢地會體諒,又唔係你唔做,係個社會無工比你做,好過個D(部分)自以為係大學生,比埋(政府保證最少都有4000蚊)份工厭三厭四,返屋企做自閉年等父毋救濟.:mad ... [/quote]哈~唔可以咁講既......HO:Pj)av D Z7y5pO
當你讀完幾年大學,捱得咁辛苦;\3l'P[CXy7M
又要loan$$ [-XV-_'` T

'z^.dl3?D5kj~u 得$4000真係講唔通:giveup:

自由神 發表於 2009-5-16 01:33 PM

[quote]原帖由 [i]singleung1956[/i] 於 2009-5-16 01:29 PM 發表 [url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3146486&ptid=203012][img]http://www.26fun.com/bbs/images/common/back.gif[/img][/url]-J,o4mfC$Jz&B5^ C
點扮?@Mmx c [#mY\
朝早8點出門扮返工,每星期三夜返扮開會']](n*|_6ue:MRs p
(V9L f;T}!H7r r
同家人講?
alQ _b Y9t0wZ
m]!bL:s X 老媽子8x歲,長期病患者,點講
2_n/v/{2]_T(Fi 同老婆講,沒甚麼地方可幫忙,反而多一個人擔心,多一份機會給老媽子知道 ... [/quote]兄弟!頂住呀!

singleung1956 發表於 2009-5-16 01:34 PM

[quote]原帖由 [i]BBNN[/i] 於 2009-5-16 01:11 PM 發表 [url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3146439&ptid=203012][img]http://www.26fun.com/bbs/images/common/back.gif[/img][/url]
Hhn4Y4q5Yc2H/~ 0Fv"OZL,fmDf
似你講得咁易,有工就做!Y$sh+R5~0BdkdT8}
如果個個都係咁既offer都肯制既話,你估下遲d會點t3Me~"O.Z
咁樣既話只係做爛市+D }zKqb+b
你估係朝九晚四4000大元呀?
#@nt4B.a UM&^p 而且4000你估好穩陣,老闆食你水食得就食,唔制就唔好做 ... [/quote]7N|f N'X,K"X

B#O"O B$Z)H{ /Q$@)MDf p8g!{:GHd*s
大哥,工資係因應社會的需求的,起新機場的時候,扎鐵工人每日$1800,釘板工人每日$1500,現在有工開已經執到啦

singleung1956 發表於 2009-5-16 01:41 PM

[quote]原帖由 [i]自由神[/i] 於 2009-5-16 01:33 PM 發表 [url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3146492&ptid=203012][img]http://www.26fun.com/bbs/images/common/back.gif[/img][/url]-|e,Hj6A(\afa
兄弟!頂住呀! [/quote]
9? eRO3cq4@CA
Xp4](F;F4E "h pwrw0a4^/JL
多謝關心
qE*a)x%lScvZ :s"y*f9V ["S'M?6b
我唔係小小事就話要去自殺累街坊的人,亦不是有事就賴政府的人,我一定頂得住的;
D!E{f;|An7^ Zt N}j.{
以前種落的人際關系,希望三個月後,湛江起酒店的工程可以展開,自己霸到位就返內地搵銀,

自由神 發表於 2009-5-16 01:49 PM

[quote]原帖由 [i]singleung1956[/i] 於 2009-5-16 01:41 PM 發表 [url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3146505&ptid=203012][img]http://www.26fun.com/bbs/images/common/back.gif[/img][/url]'F;qIw{3U
c.i.Hf8p
W;XV-SM

b{e$z5vE,F 多謝關心
&oG:X"a1q6QCgV!A
/GU+y\1] p'_ 我唔係小小事就話要去自殺累街坊的人,亦不是有事就賴政府的人,我一定頂得住的;'bqK1m4f x'R

;ODe7A ^1[F#LW 以前種落的人際關系,希望三個月後,湛江起酒店的工程可以展開,自己霸到位就返內地搵銀, ... [/quote]加油!:agree: :agree:

HansChan 發表於 2009-5-16 01:56 PM

[quote]原帖由 [i]singleung1956[/i] 於 2009-5-16 01:29 PM 發表 [url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3146486&ptid=203012][img]http://www.26fun.com/bbs/images/common/back.gif[/img][/url]'HGa3vB G.H
點扮?
bz,p$?w Bs 朝早8點出門扮返工,每星期三夜返扮開會0nVpyn9Mof*HsJ

1X{kI3\IA 同家人講?8S'ZD b9_;S8?f
IM7UK zQ!r
老媽子8x歲,長期病患者,點講Y8Bu8JJ
同老婆講,沒甚麼地方可幫忙,反而多一個人擔心,多一份機會給老媽子知道 ... [/quote]^Q&yDVaji&m
師兄!HM#IyYr)u-nDw
我好佩服你!,K'}o,Z3z3w+t v6D
我冇同屋企住好耐,07年失業時我都有俾屋企人知....後尾都見到佢哋好擔心....我老豆仲話俾錢我供住樓先...不過我唔肯要.....
uE3ps,p3{h z 到而家....我响失業邊緣....我好怕俾屋企知.....老豆嗰邊都返少咗....梗係驚佢哋知.....
!B3oP#m3W;KZ&|cB 唉......希望難過時間大家都快啲過啦....

kakeidevil 發表於 2009-5-16 02:17 PM

[quote]原帖由 [i]自由神[/i] 於 2009-5-16 01:24 PM 發表 [url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3146476&ptid=203012][img]http://www.26fun.com/bbs/images/common/back.gif[/img][/url]5]F*s'H9Z3L
我都見城門水塘~
Ss*glfF8}i ~ 好多男人坐o係城門水塘.......等5點番屋企嫁:giveup: [/quote] U7v u#Bl
2f+~ Xfv
咁咪日曬雨淋...&o(f6sM\3a X/n
仲要日日都扮, 又咩做呀?
P;t'uHV(`` 肚餓果時點算? 銀包又有出冇入:hitwall:

kakeidevil 發表於 2009-5-16 02:19 PM

[quote]原帖由 [i]singleung1956[/i] 於 2009-5-16 01:29 PM 發表 [url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3146486&ptid=203012][img]http://www.26fun.com/bbs/images/common/back.gif[/img][/url]
rp!V:ot D)| 點扮?
zWMQe|!c 朝早8點出門扮返工,每星期三夜返扮開會
K'gEjm(fE"X |j.D%O/f\'I1A%h'kd]"d
同家人講?
x\I3zeS^
x.O8`uiY.Z!? 老媽子8x歲,長期病患者,點講
"W L)n [B 同老婆講,沒甚麼地方可幫忙,反而多一個人擔心,多一份機會給老媽子知道 ... [/quote] sRO4w?b ^

*{!cwr0rBv0cyO&U9] 有冇唸過轉行?
e$K2U[2Jj9eO6A 馬死都要落地行, 要要咁扮唔係辦法咖wo

頁: [1] 2

Powered by Discuz! Archiver 7.0.0  © 2001-2009 Comsenz Inc.