娛樂滿紛 26FUN's Archiver

selena127 發表於 2009-5-17 10:41 AM

鄧 x 泓 !!

搞乜鬼呀?? 無記套新劇ID xx 又有佢  !! 
M'b/W j/Wd#~0Z 4chb^)ZO8B{
戲又唔識做 , 樣又唔係靚 !!)l @h2J:XvBb
B0sg#p;Xe'B0| _D
同高層熟係零舍不同 !!

禾確特 發表於 2009-5-17 02:24 PM

真所謂朝中有人好辦事ma!! 到時唔好睇咪算lor!!

benny1219 發表於 2009-5-17 06:06 PM

[quote]原帖由 [i]selena127[/i] 於 2009-5-17 10:41 AM 發表 [url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3147441&ptid=203064][img]http://www.26fun.com/bbs/images/common/back.gif[/img][/url]
a$Q3`y~:u-Y-me O 搞乜鬼呀?? 無記套新劇ID xx 又有佢  !! 
$q E(Rf2Pu^#XSsY z6^$mYVG-k"t.l
戲又唔識做 , 樣又唔係靚 !!
z6K-zF s6W%Vi2U Ap!B/Ll0GM ^
同高層熟係零舍不同 !! [/quote]$~ {EbST&J[G/J]
可能聽教聽話吧
3w3W0bY*K ?j 無綫好多一線的藝人紅左就離開 出去搵真銀
)|j A"V$M}7i1rr
;dG:G&a1} P 他半紅不黑 無得選 只有無綫是最好的選擇

jacky_z 發表於 2009-5-17 07:29 PM

我都佢麻麻,係做兒童節目果仲好D

頁: [1]

Powered by Discuz! Archiver 7.0.0  © 2001-2009 Comsenz Inc.