娛樂滿紛 26FUN's Archiver

chansuper123 發表於 2009-5-22 08:24 AM

電盈班小股東有難!

李PK個老竇話"上市公司私有化難度高,兼勞民傷財. 若要私有化,[b]不如將公司結束[/b]" 到時你班小股東個個負債,(因電盈現在是負債400多億),小股東不但要嘔回那1.3元高息,重要賠錢比債主, 賠唔起,通通拉去坐錢債監, 到時個D七老八十歲的呀婆呀公就會上街遊行, 場面肯定比七一回歸五十萬人更"虛陷":win:

lyh888 發表於 2009-5-22 10:01 AM

上市公司係limited, 股東唔洗賠錢出黎ga !!!!

vv1668vv 發表於 2009-5-22 10:38 AM

容祖兒 名曲(_,Qq dtI!E

ov3s!w8B)|(o"Z [url]http://www.youtube.com/watch?gl=HK&hl=zh-TW&v=y2UkJEj3fG8&feature=related[/url]

PKTung2 發表於 2009-5-22 10:53 AM

THXku:H| k/}"f{*X5nc"@
u.d]"zV(g(|
不過樓主的財經知識就.................

benny1219 發表於 2009-5-22 01:00 PM

我相李澤楷不會這樣做 因為會影響誠信 很難再玩金融遊戲
+G;v#eH A2k[ 人家借錢俾你 除左話睇抵押品 公司收入外  管理層都會考慮之列
0m/T8Kl jb6SN
R9uUKvZp 同埋將公司清盤 外邊啲人有權在公平環境下競購  l B!d L*Q r t+X
電盈最值錢係固網簡值係現金牛業務  大把人爭 到時李澤楷並不能保證可以買得番

andyho 發表於 2009-5-22 01:01 PM

樓主的幻想力太豐富喇,如其他版友所講,間公司是Limited Company,
#lXZ9Hh/H 況且那是全HK最大的電訊公司,即使倒閉,政府不惜付出任何代價都會接手吧?
@&uc Eu [ZX}F
美國欠全世界很多外債,如果資不抵債,
F4Vg7f&}#sV6P 難道美國會破產,全數美國人被逼賣到外國做奴隸為國家還債??siT xV j&Z3o
真識講笑呢。:lol:

d228216 發表於 2009-5-22 02:00 PM

負債唔等如負資產, 電盈雖然大不如前, 但絕對重有價值, 唔係小小會私有化咩:kicking: :kicking:
~bV CT-^|6`.WI 我估如果劏咗電盈最小值1000億咗右

benny1219 發表於 2009-5-22 03:02 PM

[quote]原帖由 [i]d228216[/i] 於 2009-5-22 02:00 PM 發表 [url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3153632&ptid=203321][img]http://www.26fun.com/bbs/images/common/back.gif[/img][/url]
2g i+igqDxt,R 負債唔等如負資產, 電盈雖然大不如前, 但絕對重有價值, 唔係小小會私有化咩:kicking: :kicking:
XUdBB 我估如果劏咗電盈最小值1000億咗右 [/quote]%hYq9uQ d`
2V{ A)U4E U+^(|
無錯 KM$]P` H*@_3_!vA
信啲上市公司大股東一成都有問題G0sx#LRx2h{.L
,Q {mo X*w
某些上市公司進行私有化的解釋 真好笑
7w4^jdR 話""公司無前景無錢途 私有化係最佳的出路""
fyQTAp*P'I9W 現在好似講到自己好委屈 硬吞一件爛的資產 莫非經濟唔好 啲大商家轉性做慈善家??:clap:
%NUZ1f&jR Ob_I$d*K;u

k!HEfk} 假設用3元將公司上市 公司資產實質價值不變 幾年後用番1元私有化 :dev:  成功的話真係禾味
*m#A7[5UIa5EX!b'X (U1y Igjk3t
私有化一定或多或少對大股東係有着數 否則點會做:nogood: :nogood: 那些無厘頭的解釋 唔該省省吧

Tokyo2040 發表於 2009-5-22 03:50 PM

私有化完之後, 執執佢, 再放番d新嘢入去, 炒炒個概念, 幾年後又可以攞番黎上市"骨"水.

cheery 發表於 2009-5-22 06:25 PM

[quote]原帖由 [i]chansuper123[/i] 於 2009-5-22 08:24 AM 發表 [url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3153433&ptid=203321][img]http://www.26fun.com/bbs/images/common/back.gif[/img][/url]
"AkF$a C 李PK個老竇話"上市公司私有化難度高,兼勞民傷財. 若要私有化,不如將公司結束" 到時你班小股東個個負債,(因電盈現在是負債400多億),小股東不但要嘔回那1.3元高息,重要賠錢比債主, 賠唔起,通通拉去坐錢債監, 到時個D七 ... [/quote]-|(Tt!Xs/g%}
%l h"Ro x%[-\
你估佢老豆俾tips?$[o8R)zu-tv8^
我估佢老豆幫仔凶下班斗民

頁: [1]

Powered by Discuz! Archiver 7.0.0  © 2001-2009 Comsenz Inc.