TVB 收費頻道
TVB 收費頻道 幾錢月費 ??'C@fs9P+QH6]$\2{_ vkpaTr8N.Rp
su;L#jZ"Ag*A
各位 認為 值唔值得 俾錢睇 呢?? :yy25: [quote]原帖由 [i]vv1668vv[/i] 於 2009-6-5 01:37 PM 發表 [url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3167217&ptid=204029][img]http://www.26fun.com/bbs/images/common/back.gif[/img][/url]
TVB 收費頻道 幾錢月費 ??
各位 認為 值唔值得 俾錢睇 呢?? :yy25: [/quote]
好似頭幾月免費, 之後差唔多200蚊一個月. zYgP1n'F\@ L%{ i
我屋企都決定CUT, 因為真係冇乜野睇. 無線收皮頻道...等摺埋啦:nogood: 簡直係low bY1r;V;cR
睇now好超多!V$|4[ M f:Q
:mad: 如果你屋企有j2,互動新聞台 就唔好買TVB 收費頻道, IQp&m.z.Wf_$W
TVB 收費頻道好多節目分晒出嚟:nogood: 養兵千日, 用於一時!!4atk:`(qjm
本人家中04年已裝, 第一年已經看了一年250集"小Teen地" (祖藍/沈卓盈), 直到現在潮女郎; 此外看娛聞台, 看住鄭嘉雯進步, 而且是唯一不用聽港星講普通話的台!!! NOW好似做緊買一送一,可以自選TVB+其它頻道都係兩百幾蚊包埋上網,3|2ub d/q*d%m
你可以去問吓! tvb果幾個台冇野好睇