娛樂滿紛 26FUN's Archiver

cheapcheapcheap 發表於 2009-6-5 08:18 PM

周秀娜嫌嫩模上圍太誇張

**** 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽 ****

jojojojoj 發表於 2009-6-5 09:01 PM

佢都叫均勻???:eek: :eek: :eek:
K!j\7i&k 佢自己都好似有兩包大米 :hitwall: :hitwall: :hitwall:

camus001 發表於 2009-6-5 09:54 PM

一樣係咁偉大!

benny1219 發表於 2009-6-5 10:16 PM

她不是忘記自己是靠什麼東西上位嗎:haha:

sas 發表於 2009-6-5 10:50 PM

m,i*o8x4G+Ik4bd_
佢咪又係靠對波維生.NJ_GVD
成日話唔想人地記得佢係翻版樂基兒
O4_| rG:z7_a5W 自已一味賣波;N/]\M5P
對波唔夠人大啦6@-YG`TS9D
就靠把口講是非博出位

gerrard17 發表於 2009-6-5 11:25 PM

講樣都吾好得去邊~:mad:

benny1219 發表於 2009-6-5 11:59 PM

[quote]原帖由 [i]gerrard17[/i] 於 2009-6-5 11:25 PM 發表 [url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3167681&ptid=204054][img]http://www.26fun.com/bbs/images/common/back.gif[/img][/url]
3N|k4Cr 講樣都吾好得去邊~:mad: [/quote]
B]n"CZReB_L"X 咁 我又覺得她係靚女
S/qoc"kg \ 4})zg }U5YIa
但只不過她都是靠上圍上位

ayesilent 發表於 2009-6-6 01:35 AM

香港就係咁
-Dn7M9_a ?D8P 興呢樣就好多公司照板煮碗做一模一樣既野出黎vV ~r[,n!IFK%Vs

7a/M7yDu7q:W$I 當年興無厘頭同武打, 就不斷做呢d片
v~4_Xg5P }~c 當年興樂隊, 就不斷出現一隊隊既組合1cO!r2K]
依家興後生大波, 只要肯露就乜都得.... 大佬, 露極都又係咁, 夠未呀? 淨係識露, 乜鬼都唔識, 不如叫佢地做智障o靚模啦 p d+qE d
6f;[9c%M4C
後生女, 有錢仔係唔會同妳地過人世架, 聰明多少許啦

jiggss 發表於 2009-6-6 01:43 AM

踩低人來提高自己 :agree: 9d(e$W6^GA x~
佢地鬥得愈勁 我地愈多野睇  :drool:

man2 發表於 2009-6-6 04:09 AM

[quote]原帖由 [i]ayesilent[/i] 於 2009-6-6 01:35 AM 發表 [url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3167809&ptid=204054][img]http://www.26fun.com/bbs/images/common/back.gif[/img][/url](m"_,W9L~%];w!d7eJ
香港就係咁
k3?T#OJ&}'}_} 興呢樣就好多公司照板煮碗做一模一樣既野出黎5wA)XUa:F8D y;J6rR O
3d!E V Lx ^ OsN
當年興無厘頭同武打, 就不斷做呢d片
`'Hw| v$K}*S 當年興樂隊, 就不斷出現一隊隊既組合
aFIT&FK 依家興後生大波, 只要肯露就乜都得.... 大佬, 露極都又係咁, 夠未呀? 淨係識露,  ... [/quote]
8N})}q-L~-o
z4K#jv)] uV 古惑仔戲...%C-@1SL8_6N
間碟戲..
S.Bp!U_I 2J2^b,t'xA:V1O tk
救命...

Overpowering 發表於 2009-6-6 02:08 PM

:nogood: ugly!

s15ooooo 發表於 2009-6-6 03:29 PM

佢咪又係靠大波出黎既....
Ms,@ y8s8X'c+G?:cU 唉-.-波大冇腦腦大生草,唔諗下自己靠乜出身就話人

iris99 發表於 2009-6-6 03:42 PM

人說人話 , 鬼說鬼話 , 個樣幾似男人

mz_r55 發表於 2009-6-6 11:26 PM

講真, 成班出黎露, 作為男人, 我認我睇得開心 :dev:
[)R4] WRm
!l lEJ/e A!w8z 不過心入面真係覺得依班女都幾cheap
wwC w~E :kicking: :kicking:

emil1812 發表於 2009-6-8 10:19 AM

最尾果張咪係瑤瑤?!
T,Nc2g A u 而家好多香港藝人都係靠胸架啦
0?} PG0R5z.]*P 人地國外就話大把胸xR"iD@/hH\W
唔可以搵胸食飯姐

mylifeisnoone 發表於 2009-6-11 08:35 PM

very good,thanks

頁: [1]

Powered by Discuz! Archiver 7.0.0  © 2001-2009 Comsenz Inc.