娛樂滿紛 26FUN's Archiver

e_e 發表於 2009-6-7 12:45 AM

兩間中學吸毒 ... 是我倆兄母校 !!!

我首先要講 , 間中校其實不如想像衰 ,
3_0Y1`2Bf9A'O/@ 我當入都好驚 , 但入到去 ,
:b#kO5d%`A$nz(N 真係覺得反而好有人情味 , Y d t0P1s$}\~/Rm%Y
可能校長講野垃圾d ... 但放心 ,zr kM KO
條阿伯九成時間唔係學校 !!! f [:@'}1u'Z

Y2N,f%D| `GMC^ p 學校真係好好架~~
/e3lo&l^ 9l:o1?}x_~
-W7h3o:{)o6E6SRx;F
岩岩睇新聞 ... 我細佬間玫瑰岡都死左~~
HU+QPel0Cw%Qk|Z
/HKkiVhI1bK [[i] 本帖最後由 e_e 於 2009-6-7 01:33 AM 編輯 [/i]]

Thomp 發表於 2009-6-7 01:03 AM

冶亂世用重典啦!tj2A.e4Q

y`#_&lT$N 冇計喎,講就講晒,教又教晒,仲想點?
3`N9O#j+|j
3w1eEp4G :o :o :o

benny1219 發表於 2009-6-7 01:05 AM

有時真係奇怪1uy(X7RY
一唔黎 一黎就幾單索k案件:haha: 7Y1W Fp Tu]0t@VU
就好似上次醉駕 一口氣幾日黎幾單案

kaing 發表於 2009-6-7 01:24 AM

d煙重貴過k....真係有影響

lastwing 發表於 2009-6-7 01:56 AM

佢o個句實在太有趣.......千幾人得4個人索k...情況唔嚴重......Sm{+[5k+c%~
依位校長可能見到特首up得就up甘好玩...所以有樣學樣

碌葛扯旗 發表於 2009-6-7 05:19 AM

[quote]原帖由 [i]benny1219[/i] 於 2009-6-7 01:05 AM 發表 [url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3168375&ptid=204086][img]http://www.26fun.com/bbs/images/common/back.gif[/img][/url]4yI%g7tmN^
有時真係奇怪
;_*qz)Y9r e2b i 一唔黎 一黎就幾單索k案件:haha:
M Qf-w+\(O'@!H]r.g 就好似上次醉駕 一口氣幾日黎幾單案 [/quote]!r0b'y9yPN1yxm

tR#p7yD9I,r9\5x 連鎖效應 :lol:O/bFMZ;l

Bk p&y0]q3H$y r.E 連以前嘅學生自殺、巴士意外、家庭暴力都係咁
1vs;rkB-P7A yXa &Jp{i7h+~
呢啲就係香港嘅得意之處

碌葛扯旗 發表於 2009-6-7 05:22 AM

[quote]原帖由 [i]lastwing[/i] 於 2009-6-7 01:56 AM 發表 [url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3168420&ptid=204086][img]http://www.26fun.com/bbs/images/common/back.gif[/img][/url]
i MGF6r Y0|(W 佢o個句實在太有趣.......千幾人得4個人索k...情況唔嚴重......
EA3?bI8ji 依位校長可能見到特首up得就up甘好玩...所以有樣學樣 [/quote]
s9qa3z}j~:_
1sSnT w*N u/G#v 我估佢起碼要見到 50% 以上學生齊齊喺學校搞索 k 大派對先警覺到事態嚴重 :naughty: :dev:

155220 發表於 2009-6-7 06:34 AM

[quote]原帖由 [i]e_e[/i] 於 2009-6-7 12:45 AM 發表 [url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3168355&ptid=204086][img]http://www.26fun.com/bbs/images/common/back.gif[/img][/url]
!n'A)naX 我首先要講 , 間中校其實不如想像衰 ,
m%r ^!K1L OnbY/} 我當入都好驚 , 但入到去 ,9t+[Vm+]1Ea2a]_
真係覺得反而好有人情味 ,
(Y3r"cA-`XG dn 可能校長講野垃圾d ... 但放心 ,n*F0xCl Le+J
條阿伯九成時間唔係學校 !!!
-R Q4E|0m&p
b,^-f0i ] f#Q {5Vp 學校真係好好架~~
1d [D,L.`[.IW I A q/FI3m
,TU`T CA
岩岩睇新聞 ... 我細佬間玫瑰岡都死左 ... [/quote]mM%Dx;K1NJ4k[
*Fo!|VP0Z7U
...明白嫁喇...再好既名校都會有害群之馬...pA9D|@
好似沉迷上網,沉迷色情咁,算唔算叫中毒呢?:naughty:

maksim2046 發表於 2009-6-7 08:26 AM

一間係天水圍, 一間係跑馬地
a5h)en~6[!o3D:l'V[ wa.. 咁點返學??

emil1812 發表於 2009-6-7 10:04 AM

個校長都唔知點諗野
#`D| TV;t 4個都唔叫嚴重= =4c,ds[1j K
比你gd你:good:

sage 發表於 2009-6-7 12:03 PM

[quote]原帖由 [i]lastwing[/i] 於 2009-6-7 01:56 AM 發表 [url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3168420&ptid=204086][img]http://www.26fun.com/bbs/images/common/back.gif[/img][/url]y/Jy1P7Np`
佢o個句實在太有趣.......千幾人得4個人索k...情況唔嚴重......b9@l3nYKM(jn
依位校長可能見到特首up得就up甘好玩...所以有樣學樣 [/quote]
%l K7g U/]1`
$k VZ2B0m'@]exQ 個校長真係好大問題worbN4N_&g\y}'f
建議換走佢..

e_e 發表於 2009-6-7 12:08 PM

[quote]原帖由 [i]sage[/i] 於 2009-6-7 12:03 PM 發表 [url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3168649&ptid=204086][img]http://www.26fun.com/bbs/images/common/back.gif[/img][/url]
i&Q4ti4lIjL/e GtZ ]"fj-@9[8u,H
'IB i)[]oO3c(}
個校長真係好大問題wor }9?"A\ N Uc
建議換走佢.. [/quote]S/H_[+g
佢係校董 , 又係直資學校 ... z+M \q*U#QN3VC
即係學校係佢個人資產 ,
9Du_7[-F&}I 佢做咩都得 , 佢以前把 "柏雨中學" 賣左比人 ,
.VV9d]n%@U"j 佢唔做就可摺埋間學校架拉~~

頁: [1]

Powered by Discuz! Archiver 7.0.0  © 2001-2009 Comsenz Inc.