兩間中學吸毒 ... 是我倆兄母校 !!!
我首先要講 , 間中校其實不如想像衰 ,我當入都好驚 , 但入到去 ,
真係覺得反而好有人情味 , Y d t0P1s$} \~/Rm%Y
可能校長講野垃圾d ... 但放心 ,zrkM KO
條阿伯九成時間唔係學校 !!!f [:@'}1u'Z
學校真係好好架~~
9l:o1?}x_~
-W7h3o:{)o6E6SRx;F
岩岩睇新聞 ... 我細佬間玫瑰岡都死左~~
[[i] 本帖最後由 e_e 於 2009-6-7 01:33 AM 編輯 [/i]] 冶亂世用重典啦!tj2A.e4Q
冇計喎,講就講晒,教又教晒,仲想點?
:o :o :o 有時真係奇怪1uy(X7RY
一唔黎 一黎就幾單索k案件:haha: 7Y1W FpTu]0t@VU
就好似上次醉駕 一口氣幾日黎幾單案 d煙重貴過k....真係有影響 佢o個句實在太有趣.......千幾人得4個人索k...情況唔嚴重......Sm{+[5k+c%~
依位校長可能見到特首up得就up甘好玩...所以有樣學樣 [quote]原帖由 [i]benny1219[/i] 於 2009-6-7 01:05 AM 發表 [url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3168375&ptid=204086][img]http://www.26fun.com/bbs/images/common/back.gif[/img][/url]4yI%g7tmN^
有時真係奇怪
一唔黎 一黎就幾單索k案件:haha:
就好似上次醉駕 一口氣幾日黎幾單案 [/quote]!r0b'y9yPN1yxm
連鎖效應 :lol:O/bF MZ;l
連以前嘅學生自殺、巴士意外、家庭暴力都係咁
&Jp{i7h+~
呢啲就係香港嘅得意之處 [quote]原帖由 [i]lastwing[/i] 於 2009-6-7 01:56 AM 發表 [url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3168420&ptid=204086][img]http://www.26fun.com/bbs/images/common/back.gif[/img][/url]
佢o個句實在太有趣.......千幾人得4個人索k...情況唔嚴重......
依位校長可能見到特首up得就up甘好玩...所以有樣學樣 [/quote]
我估佢起碼要見到 50% 以上學生齊齊喺學校搞索 k 大派對先警覺到事態嚴重 :naughty: :dev: [quote]原帖由 [i]e_e[/i] 於 2009-6-7 12:45 AM 發表 [url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3168355&ptid=204086][img]http://www.26fun.com/bbs/images/common/back.gif[/img][/url]
我首先要講 , 間中校其實不如想像衰 ,
我當入都好驚 , 但入到去 ,9t+[Vm+]1Ea2a]_
真係覺得反而好有人情味 ,
可能校長講野垃圾d ... 但放心 ,n*F0xCl Le+J
條阿伯九成時間唔係學校 !!!
學校真係好好架~~
I A q/F I3m
,TU`T CA
岩岩睇新聞 ... 我細佬間玫瑰岡都死左 ... [/quote]mM%Dx;K1NJ4k[
*Fo!|VP0Z7U
...明白嫁喇...再好既名校都會有害群之馬...pA9D|@
好似沉迷上網,沉迷色情咁,算唔算叫中毒呢?:naughty: 一間係天水圍, 一間係跑馬地