請問星期日七時半無線台的節目
講咩呀,u)a2Hw#A8}!A好似話咩眼鏡舖頭亂嚟
咩事呀 星期日檔案
消費陷阱
眼鏡舖頭亂嚟~~>強搶你副眼鏡..跟住話"攞C"鬆左
跟住入舖頭...幫你洗埋....再推銷
想走個陣...佢會話眼鏡未洗完...令佢可以繼續推銷 我有個朋友,之前,去(硬頸城)配眼鏡。。
開始既時候,配0岩度數, C7_/V,L5v6O
第2次去再配既時候,距見你信距,距就搏你唔知就加你少少度數。 v{s9LvWE
等你愈帶愈深。。。認真毒。!kc7W*_ C'h dm Z4KO2O
門口又話即配即有,點不知俾完錢果陣又話要1個禮拜先至交到貨。
我個朋友 配左兩三次覺得唔對路就即停,唔敢再幫趁。
6K8tD)A@0iz)u
在配眼鏡真系好多都有問題。。。奉勸各位真真留神。 S&u*[9I:|
-~gOi&[E] b_x
小心黑店。唔好貪平。揾D信譽良好既商鋪配眼鏡。%r6e#hm1WH3V,bRZv
[[i] 本帖最後由 vv1668vv 於 2009-6-8 03:18 AM 編輯 [/i]] 電視話果間野係葵涌廣場3樓Ao8\;` l8p%G"t
大家要小心!!!! [quote]原帖由 [i]睇我唔到[/i] 於 2009-6-8 01:27 AM 發表 [url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3169127&ptid=204141][img]http://www.26fun.com/bbs/images/common/back.gif[/img][/url]
星期日檔案
消費陷阱j%qr'AK:F.S
眼鏡舖頭亂嚟~~>強搶你副眼鏡..跟住話"攞C"鬆左