娛樂滿紛 26FUN's Archiver

大優勢 發表於 2009-6-8 12:49 AM

請問星期日七時半無線台的節目

講咩呀,u)a2Hw#A8}!A
好似話咩眼鏡舖頭亂嚟
$^\@(Z;m+wc)g
7`:Z/vdv 咩事呀

睇我唔到 發表於 2009-6-8 01:27 AM

星期日檔案
CwYTw!J e,YaB5R 消費陷阱
MV,SCN*U N\ 眼鏡舖頭亂嚟~~>強搶你副眼鏡..跟住話"攞C"鬆左
XW E#l+lGC8E \g 跟住入舖頭...幫你洗埋....再推銷
#@L'E$S#y?'o 想走個陣...佢會話眼鏡未洗完...令佢可以繼續推銷

vv1668vv 發表於 2009-6-8 03:17 AM

我有個朋友,之前,去(硬頸城)配眼鏡。。
KrG3O;Y.D:VJ 開始既時候,配0岩度數, C7_/V,L5v6O
第2次去再配既時候,距見你信距,距就搏你唔知就加你少少度數。 v{s9LvWE
等你愈帶愈深。。。認真毒。!kc7W*_ C'h dmZ4KO2O
門口又話即配即有,點不知俾完錢果陣又話要1個禮拜先至交到貨。
x!k3x0Z!WW0I)S1?#K 我個朋友 配左兩三次覺得唔對路就即停,唔敢再幫趁。
6J} D,[\$wp!T)_ 6K8tD)A@0iz)u
在配眼鏡真系好多都有問題。。。奉勸各位真真留神。 S&u*[9I:|
-~g Oi&[E] b_x
小心黑店。唔好貪平。揾D信譽良好既商鋪配眼鏡。%r6e#hm1WH3V,b RZv

8M*tL1T,{9R4V&R [[i] 本帖最後由 vv1668vv 於 2009-6-8 03:18 AM 編輯 [/i]]

emil1812 發表於 2009-6-8 09:58 AM

電視話果間野係葵涌廣場3樓Ao8\;` l8p%G"t
大家要小心!!!!

benny1219 發表於 2009-6-8 02:38 PM

[quote]原帖由 [i]睇我唔到[/i] 於 2009-6-8 01:27 AM 發表 [url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3169127&ptid=204141][img]http://www.26fun.com/bbs/images/common/back.gif[/img][/url]
{2^x_!}$q.h 星期日檔案
1K T)`7}U 消費陷阱j%qr'AK:F.S
眼鏡舖頭亂嚟~~>強搶你副眼鏡..跟住話"攞C"鬆左d!qF^8b.v
跟住入舖頭...幫你洗埋....再推銷*^iU b _u0hQJ-R
想走個陣...佢會話眼鏡未洗完...令佢可以繼續推銷 ... [/quote]
-\@Q{'K 這間鋪出晒名  網絡上年前有不少人討論 Z4r!B&~2}\

a&sHpZS 但估唔到仲未執

emil1812 發表於 2009-6-9 03:58 PM

[quote]原帖由 [i]benny1219[/i] 於 2009-6-8 02:38 PM 發表 [url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3169452&ptid=204141][img]http://www.26fun.com/bbs/images/common/back.gif[/img][/url]VNP0d%S:hN?
+^8xr|:K} B
這間鋪出晒名  網絡上年前有不少人討論-rQ M(q{k8y
K|T G^e
但估唔到仲未執 [/quote]
b(m0q.jy$?laV-l K&c 而間野都唔知屈左幾多人錢

SCM 發表於 2009-6-9 09:02 PM

依家昆水既手法真係層出不窮

頁: [1]

Powered by Discuz! Archiver 7.0.0  © 2001-2009 Comsenz Inc.