香港十大賤男 , 大家覺得邊個係賤中之首 ?
如題 :dev: 9係邊個呀大佬... [quote]原帖由 [i]rongol[/i] 於 2009-6-24 12:19 AM 發表 [url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3184870&ptid=204888][img]http://www.26fun.com/bbs/images/common/back.gif[/img][/url]9係邊個呀大佬... [/quote]食余o個個 who is 虛偽鎮鎮長 ?? [quote]原帖由 [i]selena127[/i] 於 2009-6-24 12:23 AM 發表 [url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3184877&ptid=204888][img]http://www.26fun.com/bbs/images/common/back.gif[/img][/url]nqNb8y-m
who is 虛偽鎮鎮長 ?? [/quote]
依個我知
篤波震... [quote]原帖由 [i]selena127[/i] 於 2009-6-24 12:23 AM 發表 [url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3184877&ptid=204888][img]http://www.26fun.com/bbs/images/common/back.gif[/img][/url]B(~s6M1w'h.o&RY8f
who is 虛偽鎮鎮長 ?? [/quote]4CZKj oUc$w
偽鎮 一定係滛蟲大哥啦~仲成日出嚟扮正義don L 買洗頭水廣告,嗰個死人頭成個pizza喺個頭咁~無錢飛髮呀! who is n b n ??? [quote]原帖由 [i]ovalppp[/i] 於 2009-6-24 03:07 AM 發表 [url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3185048&ptid=204888][img]http://www.26fun.com/bbs/images/common/back.gif[/img][/url]
who is n b n ??? [/quote]@Wy'm:sOT:?
PC#vZ8cKR4F
[font=新細明體]系咪想C呀??...nbn大大都唔叫聲。。。??[/font] n b n 有5票wo **** 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽 **** 梗係淫蟲大哥,
淫唔梗要, 但又要扮正義 , 仲要係人都知佢d衰野都仲唔肯認, 唔認都忍你, 但又要話人屈你好似, 自己偷食搞出人命就屈個女陷害你, 屈全天下男人都佢一樣賤, 自己擦大陸鞋就屈傳媒斷章取義, 但明明肥佬黎quote曬佢成段野出黎都仲要扮正義, 男人黎講都算cheap:nogood: :nogood: :nogood: [quote]原帖由 [i]bob64[/i] 於 2009-6-24 12:12 PM 發表 [url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3185272&ptid=204888][img]http://www.26fun.com/bbs/images/common/back.gif[/img][/url]
梗係淫蟲大哥,
淫唔梗要, 但又要扮正義 , 仲要係人都知佢d衰野都仲唔肯認, 唔認都忍你, 但又要話人屈你好似, 自己偷食搞出人命就屈個女陷害你, 屈全天下男人都佢一樣賤, 自己擦大陸鞋就屈傳媒斷章取義, 但明明肥佬黎 ... [/quote]#jeG%I?$N#hBL
ms MT+p)Nq
嘩,大佬,大哥嘅首席地位無人能及啦,每一星期又走出嚟自我增值,邊有人追得到,上咗神檯啦。l5wF4_4F7U ?,I f(U
不過,佢咁明顯,做法咁水皮點做賤男呀,未夠班。
偽鎮係玉女蠢嗟。佢漁翁撒網都大把女無上當。屎啦。
所以梗係條水魚啦!!!!!岳不群 9和10係邊個呀大佬... **** 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽 **** 雖然淫蟲大哥仍然遙遙領先,地位無可代替,zS,w6p O!R0zm
但講到狗,梗係風水聰喇,為左錢,老婆仔女面子都唔要!'sv5u+q;n3H c }$Y:^x
再講,佢自己已經好X有錢,仲要咁貪,你快D去死喇!! [quote]原帖由 [i]電梯男[/i] 於 2009-6-24 11:54 AM 發表 [url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3185260&ptid=204888][img]http://www.26fun.com/bbs/images/common/back.gif[/img][/url]f+j2\;QX,K
大劉 [/quote]:czG;kWQ4o
+Hi fhOR%\5eqY e/T_
Y,`*\z&YL;}XQ,m
[font=新細明體]唔系嘛??[/font]1_+_Q~ N(o&K]
[font=新細明體]距 條條女 都玩得有聲有色。。個個都有情有義。。[/font]
[font=新細明體]通常都“食飽飽”先分手嫁播[/font][font=Times New Roman, serif].........[/font] [quote]原帖由 [i]bob64[/i] 於 2009-6-24 12:12 PM 發表 [url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3185272&ptid=204888][img]http://www.26fun.com/bbs/images/common/back.gif[/img][/url]
梗係淫蟲大哥,
淫唔梗要, 但又要扮正義 , 仲要係人都知佢d衰野都仲唔肯認, 唔認都忍你, 但又要話人屈你好似, 自己偷食搞出人命就屈個女陷害你, 屈全天下男人都佢一樣賤, 自己擦大陸鞋就屈傳媒斷章取義, 但明明肥佬黎 ... [/quote]C8`rZ4F9ia g
0Y#f"H{/P9}MDlb
K lCS!QD~`}5?
[font=Times New Roman, serif]Bobo[/font][font=新細明體]巴打[/font][font=Times New Roman, serif]...[/font]
cKzW7s0u
[font=新細明體]男人?? [font=新細明體]呀巴打你。。。居然稱呼距做男人??(hahaha....)[/font]
[/font][font=新細明體] nR6N0}@f%A2Q1Plx)r4E5q
[/font]
[font=新細明體]I_WwOA9Uq
[/font] 2{c:{W t a.H$mi
[font=新細明體] y1W#o*s0]3X/w
[/font] L0Rp&Jm0nf
[font=新細明體]距依[/font][font=Times New Roman, serif]D....[/font][font=新細明體]成“精”。。[/font][font=新細明體]真系“十二碼”( [/font][font=Times New Roman, serif][color=silver]P K[/color] [/font][font=新細明體])到 無人有!?[/font] [quote]原帖由 [i]電梯男[/i] 於 2009-6-24 01:51 PM 發表 [url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3185375&ptid=204888][img]http://www.26fun.com/bbs/images/common/back.gif[/img][/url]{Yf!XYt-bY
香港頂級賤男︰神棍風水師「陳振聰」 [/quote]
3C$i+N'~;@?V9VC;T