娛樂滿紛 26FUN's Archiver

Babafett 發表於 2009-6-25 10:44 PM

D電車男好唔掂。。

今日去某某百貨公司﹐ 見到有個外形瘦弱的電車男
(w$B(_.Sm ]xP%?\ `
同一時間﹐ 有一個穿得清涼的美女行過 (因為天氣熱)﹐ 而她穿的是健康性感
*]HO,rxKk'G6U2s OT~chQS RR
那個偷偷跟著她一直望﹐ 她有留意﹐ 便嘗試備開電車男Y1?3_`-a `

giP.l3w7D5^!]-w 但電車男繼續望﹐ 那女士便說﹕ “你望乜野啊﹖”
S|@+hH
_!K-r U+oWr e 電車男﹕ “港女﹗ 著得出黎根本就想人望。”
ju/gYg vuJ~
e$].PR2RJG^!W9f 女士﹕ “sorry, 唔該你專重D”
0?&O6B!fY
&`NV5g0~_}"cK!a 我雖然趕時間約左意大利大客見面﹐ 但我真係睇唔過眼便就過來 “你話邊個係港女﹖”
%y{3@X2yyf4~ ?y;n `/k6m5^6t
電車男見到我有D驚﹐ 因為我比較高大xej F[&iWd
K Es9q_2BB es
我話﹕ “唔該同小姐道歉﹗﹗﹗﹗”
:m]R} aW
szQ4x7x!{` 電車男﹕ ”sorry lor."﹐ 之後走左
!`9F| C:m4P zpWB ^E
'g(JP(~aY
D電車男正一懦夫﹗﹗﹗ 又無聊﹐ 學人色心又起﹗﹗﹗^ ^+t1g j x
k bg-T"a
無鬼用﹗

joeydick 發表於 2009-6-25 10:45 PM

我唔明點解望下唔得...
@/Vflbi hd
0V%ktq8L}qB] 不過佢無啦啦話人港女就唔太恰當

自由神 發表於 2009-6-25 10:52 PM

[quote]原帖由 [i]Babafett[/i] 於 2009-6-25 10:44 PM 發表 [url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3186614&ptid=204963][img]http://www.26fun.com/bbs/images/common/back.gif[/img][/url]9W\)jw8V
今日去某某百貨公司﹐ 見到有個外形瘦弱的電車男Q/z0L pP"v4h
8eTOlsWNHB
同一時間﹐ 有一個穿得清涼的美女行過 (因為天氣熱)﹐ 而她穿的是健康性感#O.t.NL$T v

Ea9q4zv!X 那個偷偷跟著她一直望﹐ 她有留意﹐ 便嘗試備開電車男
LnR5UZ?e lQ9Eb1rh
但電車男繼續望﹐ 那女士便說﹕ “你望乜野啊﹖” ... [/quote]英雄你真係好掂呀:agree: :agree:

自由神 發表於 2009-6-25 10:52 PM

[quote]原帖由 [i]joeydick[/i] 於 2009-6-25 10:45 PM 發表 [url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3186617&ptid=204963][img]http://www.26fun.com/bbs/images/common/back.gif[/img][/url]W}}&O/G!C^L
我唔明點解望下唔得...!n6P6wV R!i3yEh
(m"yKvU9]-R'd
不過佢[color=red]無啦啦話人港女就唔太恰當[/color] [/quote]上腦囉果條友仔:D

Babafett 發表於 2009-6-25 10:53 PM

[quote]原帖由 [i]自由神[/i] 於 2009-6-25 10:52 PM 發表 [url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3186627&ptid=204963][img]http://www.26fun.com/bbs/images/common/back.gif[/img][/url].{#a9U UI
英雄你真係好掂呀:agree: :agree: [/quote]v|0Hi!V;LR

a,h pNcBT:Z 多謝你支持, thanks so much

自由神 發表於 2009-6-25 10:55 PM

[quote]原帖由 [i]Babafett[/i] 於 2009-6-25 10:53 PM 發表 [url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3186631&ptid=204963][img]http://www.26fun.com/bbs/images/common/back.gif[/img][/url]
-lb,[4a w0tC Mj+wa Xb%^ w&DGa-f

rr'`5fLD(N 多謝你支持, thanks so much [/quote]“唔該同小姐道歉﹗﹗﹗﹗”
Dh SP T"c;]6GS 重點所在~
y Y}8?Q7tD%} 果位女士咪嚇窒?:lol: W`'L6W_ t
佢無諗過有件型男咁型掛:D

Babafett 發表於 2009-6-25 10:58 PM

[quote]原帖由 [i]自由神[/i] 於 2009-6-25 10:55 PM 發表 [url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3186636&ptid=204963][img]http://www.26fun.com/bbs/images/common/back.gif[/img][/url]
@%KG)F5~c)N “唔該同小姐道歉﹗﹗﹗﹗”
:\O"oo%_%z~ 重點所在~ X2i(n7kcB/]\9\
果位女士咪嚇窒?:lol: 1qN|,E1p"WN
佢無諗過有件型男咁型掛:D [/quote] S.fkK:LF:z.Q#k

8Z"m M'N#T 我個point唔係黎凝耀自己, 我係話D電車男應該識專重女士

自由神 發表於 2009-6-25 11:00 PM

[quote]原帖由 [i]Babafett[/i] 於 2009-6-25 10:58 PM 發表 [url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3186639&ptid=204963][img]http://www.26fun.com/bbs/images/common/back.gif[/img][/url]
3g%cF-M Z&B!m
*u+gEx.?.t6F4Qi ^7A3C:vmC0N
我個point唔係黎凝耀自己, 我係話D電車男應該識專重女士 [/quote]我當然知啦~:) :agree:
1_JS'S+H 俾著我見到,我都會做番一樣既野~
g_5@ Q1Hmb 但你既演譯真係幾精彩:agree:

ivan911 發表於 2009-6-25 11:16 PM

[quote]原帖由 [i]Babafett[/i] 於 2009-6-25 10:44 PM 發表 [url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3186614&ptid=204963][img]http://www.26fun.com/bbs/images/common/back.gif[/img][/url]
sSiL$R"ea 今日去某某百貨公司﹐ 見到有個外形瘦弱的電車男E'zp#nkt9A3z

r/@jkqAA 同一時間﹐ 有一個穿得清涼的美女行過 (因為天氣熱)﹐ 而她穿的是健康性感
9x$u,E9|#R`/c .C$n\zM] C-j2P
那個偷偷跟著她一直望﹐ 她有留意﹐ 便嘗試備開電車男
L7K.HQ%^{ H5?*x b
.b'J;nlV;{.YW0L 但電車男繼續望﹐ 那女士便說﹕ “你望乜野啊﹖” ... [/quote])e3Ub*a UZA5h
(i cbl%ew-U
:yy24: 好坦白講我覺得您呢段似寫古仔多的:yy25: ,但我希望這是真人真事:yy02: ,如果是真事您也是漁人得利好明顯閣下一直望着那位女士:yy07:

17317328 發表於 2009-6-25 11:30 PM

個句: “港女﹗ 著得出黎根本就想人望。”)m\;Oy t2mF
...如果對住 明顯行為係姣既   講都算R7ny0pVyOH~
無啦啦對著d少布少少既女仔講     非常反感
ys+A.GG 點解依家香港d男仔咁~"~   5c!C]:]/Q!Y C
就係呢d人  搞到人地對我地香港男仔既印象冇晒...

slwong3 發表於 2009-6-25 11:32 PM

Since the HK girls should not all be called as "港女", then why are you calling the man as "電車男"?
2{%e"rOS(~ k'Rpa\sh%VR/J
....:yy26:

Babafett 發表於 2009-6-25 11:44 PM

[quote]原帖由 [i]slwong3[/i] 於 2009-6-25 11:32 PM 發表 [url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3186672&ptid=204963][img]http://www.26fun.com/bbs/images/common/back.gif[/img][/url]
b7{C!eZmSs e L Since the HK girls should not all be called as "港女", then why are you calling the man as "電車男"?
gm\8E*Y*f %cwx*xE c6s_,L
....:yy26: [/quote]j_-rIY,\W;J F

qC^]f,w%^%|,U 因為個樣同行為似電車男 un1B7qSy1NR

HK!n0`0|5}m Zy 係o個D現實生乜唔甘講同做﹐ 但係系網上大大聲的電車男 ~rPS!he%g%y\+w
Mit-RZ3v(A.fW
同你張profile pic做乜事﹖

kingsun2433 發表於 2009-6-25 11:49 PM

其實成件事冇咩特別:D qAK6@0sWD
如果個女仔一開始俾個靚仔望,反而可能好享受:redface:
[{_$L`9uBUX;` 個男仔只不過俾句“你望乜野啊﹖”大左,衝口而出串嘴:angry:
J@*im'v9b7k z9J @sK*yO%mh
只不過係港人不能平心靜氣解決事情o既後果

ivan911 發表於 2009-6-25 11:57 PM

[quote]原帖由 [i]Babafett[/i] 於 2009-6-25 11:44 PM 發表 [url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3186683&ptid=204963][img]http://www.26fun.com/bbs/images/common/back.gif[/img][/url]
4z:A*LWP2W%?O h
p1@p4cIF'uJ1`
P$U!j VP1e*IK4E.M;^ 因為個樣同行為似電車男)d9R-a ^*Z@E
/LJBNU \-D
係o個D[b]現實生乜唔甘講同做[/b]﹐ 但係系[b]網上大大聲[/b]的電車男
Lscdr K -K,fBF;{3L"j&U
同你張profile pic做乜事﹖ [/quote]1ktQ:p`}
iI4]jE}y*z
依家您所講的“電車男”係現實生活咪夠甘講同做law(雖然被大俠嚇倒:yy31: :yy31: )係網上大大聲又係邊個呢:yy25: :yy25: :yy15:

n b n 發表於 2009-6-25 11:59 PM

[quote]原帖由 [i]自由神[/i] 於 2009-6-25 11:00 PM 發表 [url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3186642&ptid=204963][img]http://www.26fun.com/bbs/images/common/back.gif[/img][/url]
uu-Lf7pO.U+G x2u 我當然知啦~:) :agree: #qJwY[JeQ'h\*e
俾著我見到,我都會做番一樣既野~
#DP5ZeL0aK;_ 但你既演譯真係幾精彩:agree: [/quote]8o.ogR5u'xu!sA

n {Lbv]0W 頭先 mhkk 喺 MSN 同我講 :haha: Ks Q%UY9U
話佢今日行行吓公司俾人兇 :lol: :D

cumcat 發表於 2009-6-26 12:06 AM

健康性感是點定嫁?:haha: Q2tZ0J]V]9q
港女同電車男都唔應該係負面的意思。:confused:

benny1219 發表於 2009-6-26 12:06 AM

電車男大多怕醜  講野蚊吱咁細聲  導致行為變得怪異 sQ|Pn!aR3R
有時我都頂佢地唔順

ivan911 發表於 2009-6-26 12:13 AM

[quote]原帖由 [i]benny1219[/i] 於 2009-6-26 12:06 AM 發表 [url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3186707&ptid=204963][img]http://www.26fun.com/bbs/images/common/back.gif[/img][/url]
ExQ4IB 電車男大多怕醜  講野蚊吱咁細聲  導致行為變得怪異
!Z{ r:{g:Y*m QX 有時我都頂佢地唔順 [/quote]teZ5[D,x#O"{k
wexG)b*@;j8v:B
公公:yy03:

buddyhk 發表於 2009-6-26 12:33 AM

[quote]原帖由 [i]ivan911[/i] 於 2009-6-25 11:16 PM 發表 [url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3186650&ptid=204963][img]http://www.26fun.com/bbs/images/common/back.gif[/img][/url]:yy24: 好坦白講我覺得您呢段似寫古仔多的:yy25: ,但我希望這是真人真事:yy02: ,如果是真事您也是漁人得利好明顯閣下一直望着那位女士:yy07: [/quote]JF4nFko~
[font=Helvetica][size=15px]100% agreed to what you said.  試問有边個男人敢自乙不ham sap ?  [font=Arial][size=16px]:naughty:[/size][/font][/size][/font]

自由神 發表於 2009-6-26 12:43 AM

[quote]原帖由 [i]n b n[/i] 於 2009-6-25 11:59 PM 發表 [url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3186700&ptid=204963][img]http://www.26fun.com/bbs/images/common/back.gif[/img][/url]*h(i;Oro4A4n,q X(]
$s2i+C1uX U@[

6x.wn Sk*J 頭先 mhkk 喺 MSN 同我講 :haha: $HX wy"x
話佢今日行行吓公司俾人兇 :lol: :D [/quote]:lol: :lol: :dev:

頁: [1] 2

Powered by Discuz! Archiver 7.0.0  © 2001-2009 Comsenz Inc.