D電車男好唔掂。。
今日去某某百貨公司﹐ 見到有個外形瘦弱的電車男]xP%?\`
同一時間﹐ 有一個穿得清涼的美女行過 (因為天氣熱)﹐ 而她穿的是健康性感
OT~chQS RR
那個偷偷跟著她一直望﹐ 她有留意﹐ 便嘗試備開電車男Y1?3_`-a`
但電車男繼續望﹐ 那女士便說﹕ “你望乜野啊﹖”
電車男﹕ “港女﹗ 著得出黎根本就想人望。”
女士﹕ “sorry, 唔該你專重D”
我雖然趕時間約左意大利大客見面﹐ 但我真係睇唔過眼便就過來 “你話邊個係港女﹖”
?y;n `/k6m5^6t
電車男見到我有D驚﹐ 因為我比較高大xejF[&iWd
K Es9q_2BB es
我話﹕ “唔該同小姐道歉﹗﹗﹗﹗”
電車男﹕ ”sorry lor."﹐ 之後走左
zpWB^E
'g(JP(~aY
D電車男正一懦夫﹗﹗﹗ 又無聊﹐ 學人色心又起﹗﹗﹗^^+t1g j x
k bg-T"a
無鬼用﹗ 我唔明點解望下唔得...
不過佢無啦啦話人港女就唔太恰當 [quote]原帖由 [i]Babafett[/i] 於 2009-6-25 10:44 PM 發表 [url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3186614&ptid=204963][img]http://www.26fun.com/bbs/images/common/back.gif[/img][/url]9W\)jw8V
今日去某某百貨公司﹐ 見到有個外形瘦弱的電車男Q/z0L pP"v4h
8eT OlsWNHB
同一時間﹐ 有一個穿得清涼的美女行過 (因為天氣熱)﹐ 而她穿的是健康性感#O.t.NL$Tv
那個偷偷跟著她一直望﹐ 她有留意﹐ 便嘗試備開電車男
lQ9Eb1rh
但電車男繼續望﹐ 那女士便說﹕ “你望乜野啊﹖” ... [/quote]英雄你真係好掂呀:agree: :agree: [quote]原帖由 [i]joeydick[/i] 於 2009-6-25 10:45 PM 發表 [url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3186617&ptid=204963][img]http://www.26fun.com/bbs/images/common/back.gif[/img][/url]W}}&O/G!C^L
我唔明點解望下唔得...!n6P6wV R!i3yEh
(m"yKvU9]-R'd
不過佢[color=red]無啦啦話人港女就唔太恰當[/color] [/quote]上腦囉果條友仔:D [quote]原帖由 [i]自由神[/i] 於 2009-6-25 10:52 PM 發表 [url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3186627&ptid=204963][img]http://www.26fun.com/bbs/images/common/back.gif[/img][/url].{#a9UUI
英雄你真係好掂呀:agree: :agree: [/quote]v|0Hi!V;LR
多謝你支持, thanks so much [quote]原帖由 [i]Babafett[/i] 於 2009-6-25 10:53 PM 發表 [url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3186631&ptid=204963][img]http://www.26fun.com/bbs/images/common/back.gif[/img][/url]
Xb%^ w&D