娛樂滿紛 26FUN's Archiver

nbn 發表於 2009-6-26 01:28 AM

[quote]原帖由 [i]n b n[/i] 於 2009-6-25 11:59 PM 發表 [url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3186700&ptid=204963][img]http://www.26fun.com/bbs/images/common/back.gif[/img][/url]zNY/K4b C8?S

KV\:rdv7g2z
7bo UG*m?9J9R 頭先 mhkk 喺 MSN 同我講 :haha:
5A"S8`(V^1|s3e6u 話佢今日行行吓公司俾人兇 :lol: :D [/quote]
8n"o;V/]bQ :yy22: :yy22: :yy22: :yy22:

oicguy 發表於 2009-6-26 01:40 AM

樓主用詞不當(汗
!q6XgPZ9BQ 電車男一詞可是形客劇中敢為女主角出頭的人-l8m(^JL1I$H
那個男的用無膽懦弱小淫虫 形容不就可以麼?
_(Vpa-{V 硬係扮潮咁用呢個詞...
Wr|%T1C,e![8T$I9Q ^:f 俾人兇一兇就淆底 根本同電車男 背道而馳
$x,b}5hH/DW 講真 我唔太信俾人兇一兇就淆底=.=

harry1012 發表於 2009-6-26 01:43 AM

應該唔係電車男  係毒/獨男-.-

ArtOfLife 發表於 2009-6-26 07:00 AM

咁你都幾見義勇為,咁如果佢係紋身紋到上塊面ge古惑仔你又會點?

大優勢 發表於 2009-6-26 11:53 PM

:confused: :confused: :confused: ?$Ef6B@I }&S;N
太有作古仔feel  
$K5V'r!P[`7h| 你叫我點信 呢\\$TF'X"G^F]O
;F {#iJ Mw%_^m
:crybye: 咩天理 佢咁樣版主仲加佢分
8C2RHT V ?(B0|.c:T"DDQ*s&j&dpo
[[i] 本帖最後由 大優勢 於 2009-6-27 01:05 AM 編輯 [/i]]

19948260 發表於 2009-6-27 10:43 PM

今日我係xxx見到有個外形矮小既電車男.E2B9U.{ @ U-Th-U
企係2樓不斷望住地下既一個性感小女
F7~;@ZWm 個女仔留意到佢 就大叫:非禮
:T Rq o0bL-W2o 之後個電車男就話  : 港女 ! 成日以為自己好正
1Vi3C6WH 我即刻上前同佢講 : 我唔會以自己身材高大黎恰人 不過請你同果位小姐道歉*nK8p5~!qYKI
個電車男就比我既禮貌感動  同果位小姐道歉
,u9Y!q S6v)N Kw2L^ 你咁樣作會好d :agree: :agree:

ming9283 發表於 2009-6-28 10:38 PM

**** 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽 ****

小小種子 發表於 2009-7-3 01:18 AM

大家睇番呢個樓主d post先啦
'aV!m,~4u 好正嫁d作文
L"Xp0s-Z Yx 最正就係呢頭做痴漢  果頭扮正義話人唔識「尊」重女性)A|b7[+X0q]H@K
連尊重都有錯別字  你曉respect人嗎?

怪味雞 發表於 2009-7-3 01:27 AM

[quote]原帖由 [i]Babafett[/i] 於 2009-6-25 10:44 PM 發表 [url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3186614&ptid=204963][img]http://www.26fun.com/bbs/images/common/back.gif[/img][/url]8J i\Q8}Zm
今日去某某百貨公司﹐ 見到有個外形瘦弱的電車男~ N1o3`i {%b
j1d7ale A$z%].B
同一時間﹐ 有一個穿得清涼的美女行過 (因為天氣熱)﹐ 而她穿的是健康性感
;OY4R;m p8J )ogZk2Y*Sh9ve z
那個偷偷跟著她一直望﹐ 她有留意﹐ 便嘗試備開電車男
-v PR4L8J| !Y|`'~N2m;I
但電車男繼續望﹐ 那女士便說﹕ “你望乜野啊﹖” ... [/quote]
H(]:C P\3p,XQH 又一個錯誤理解:yy28:
8n.~7S fc;G C'T4r'FW 你遇呢個叫賤男:yy19:

怪味雞 發表於 2009-7-3 01:29 AM

[quote]原帖由 [i]n b n[/i] 於 2009-6-25 11:59 PM 發表 [url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3186700&ptid=204963][img]http://www.26fun.com/bbs/images/common/back.gif[/img][/url] SHEX@.y

I\|;CG$d7UmM f+F_v-ab8Ac

}SW"dM;z%@ 話ckyckk今日行行吓公司俾人兇 :lol: :D [/quote]
[!|_ZP;a(c 你講ckyckk乍:yy04:

頁: 1 [2]

Powered by Discuz! Archiver 7.0.0  © 2001-2009 Comsenz Inc.