D電車男好唔掂。。
今日去某某百貨公司﹐ 見到有個外形瘦弱的電車男 }0]~Y,Cn LBD+y;t,J1x
同一時間﹐ 有一個穿得清涼的美女行過 (因為天氣熱)﹐ 而她穿的是健康性感Q-Y M9sw2b3v P
那個偷偷跟著她一直望﹐ 她有留意﹐ 便嘗試備開電車男
但電車男繼續望﹐ 那女士便說﹕ “你望乜野啊﹖”
電車男﹕ “港女﹗ 著得出黎根本就想人望。” j[/Zo4E.Vg+dnz
pY1fL.q
女士﹕ “sorry, 唔該你專重D”
HphPQ3u7r
我雖然趕時間約左意大利大客見面﹐ 但我真係睇唔過眼便就過來 “你話邊個係港女﹖”*B!yz[:TS)P)L
電車男見到我有D驚﹐ 因為我比較高大uce)@~8[$yd
0{knGh
我話﹕ “唔該同小姐道歉﹗﹗﹗﹗”
~5I2M ww4G$Kah&G6G5V
電車男﹕ ”sorry lor."﹐ 之後走左dR@+^&H/zN8]
0h+MZp^1\
D電車男正一懦夫﹗﹗﹗ 又無聊﹐ 學人色心又起﹗﹗﹗
無鬼用﹗ 我唔明點解望下唔得...Y(qBM#[!y2eE9Up
B4hZ:J!j@
不過佢無啦啦話人港女就唔太恰當 [quote]原帖由 [i]Babafett[/i] 於 2009-6-25 10:44 PM 發表 [url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3186614&ptid=204963][img]http://www.26fun.com/bbs/images/common/back.gif[/img][/url]$wGk-`E| u$N
今日去某某百貨公司﹐ 見到有個外形瘦弱的電車男[.v `wn
oiQI z@0aZ&r
同一時間﹐ 有一個穿得清涼的美女行過 (因為天氣熱)﹐ 而她穿的是健康性感
那個偷偷跟著她一直望﹐ 她有留意﹐ 便嘗試備開電車男
T5Y2xzy/V.A2_0K
但電車男繼續望﹐ 那女士便說﹕ “你望乜野啊﹖” ... [/quote]英雄你真係好掂呀:agree: :agree: [quote]原帖由 [i]joeydick[/i] 於 2009-6-25 10:45 PM 發表 [url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3186617&ptid=204963][img]http://www.26fun.com/bbs/images/common/back.gif[/img][/url]
我唔明點解望下唔得...
不過佢[color=red]無啦啦話人港女就唔太恰當[/color] [/quote]上腦囉果條友仔:D [quote]原帖由 [i]自由神[/i] 於 2009-6-25 10:52 PM 發表 [url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3186627&ptid=204963][img]http://www.26fun.com/bbs/images/common/back.gif[/img][/url]NZyD$P/`
英雄你真係好掂呀:agree: :agree: [/quote]
:BLU3X+]
多謝你支持, thanks so much [quote]原帖由 [i]Babafett[/i] 於 2009-6-25 10:53 PM 發表 [url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3186631&ptid=204963][img]http://www.26fun.com/bbs/images/common/back.gif[/img][/url]
)B n4\.i#H|
(]/nqMQCV
多謝你支持, thanks so much [/quote]“唔該同小姐道歉﹗﹗﹗﹗”8X*N([lo^Kl
重點所在~
果位女士咪嚇窒?:lol: 8q+tk(C"rPqk#qZ J
佢無諗過有件型男咁型掛:D [quote]原帖由 [i]自由神[/i] 於 2009-6-25 10:55 PM 發表 [url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3186636&ptid=204963][img]http://www.26fun.com/bbs/images/common/back.gif[/img][/url] KH.k3{v#sfk
“唔該同小姐道歉﹗﹗﹗﹗”
重點所在~(t&Ru$th8v:}-F
果位女士咪嚇窒?:lol:
佢無諗過有件型男咁型掛:D [/quote]`2AVWsxs
我個point唔係黎凝耀自己, 我係話D電車男應該識專重女士 [quote]原帖由 [i]Babafett[/i] 於 2009-6-25 10:58 PM 發表 [url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3186639&ptid=204963][img]http://www.26fun.com/bbs/images/common/back.gif[/img][/url]%I'L{y(]F0?
xY:W5h|h o
我個point唔係黎凝耀自己, 我係話D電車男應該識專重女士 [/quote]我當然知啦~:) :agree: