娛樂滿紛 26FUN's Archiver

Babafett 發表於 2009-6-25 10:44 PM

D電車男好唔掂。。

今日去某某百貨公司﹐ 見到有個外形瘦弱的電車男 }0]~Y,Cn LB
D+y;t,J1x
同一時間﹐ 有一個穿得清涼的美女行過 (因為天氣熱)﹐ 而她穿的是健康性感Q-Y M9sw2b3v P

t-kT/o0p!fa5} 那個偷偷跟著她一直望﹐ 她有留意﹐ 便嘗試備開電車男
2] jP2W4j%xO ?-B9e8H
"Gvw V O,uQY G1at 但電車男繼續望﹐ 那女士便說﹕ “你望乜野啊﹖”
H2qKM nF:o2I
w?o+u/JK2N1F^ PSv 電車男﹕ “港女﹗ 著得出黎根本就想人望。” j[/Zo4E.Vg+dnz
pY1fL.q
女士﹕ “sorry, 唔該你專重D”
7p_f8K([#K-~X HphPQ3u7r
我雖然趕時間約左意大利大客見面﹐ 但我真係睇唔過眼便就過來 “你話邊個係港女﹖”*B!yz[:TS)P)L

;an(a0f7MfC q 電車男見到我有D驚﹐ 因為我比較高大uce)@~8[$yd
0{k nGh
我話﹕ “唔該同小姐道歉﹗﹗﹗﹗”
-i!S/k!wi/\ ~5I2M ww4G$Kah&G6G5V
電車男﹕ ”sorry lor."﹐ 之後走左dR@+^&H/zN8]
0h+MZp^1\

.z)d![O]3w D電車男正一懦夫﹗﹗﹗ 又無聊﹐ 學人色心又起﹗﹗﹗
\,w5D [0l3oc3gQ
l pFE;\_|y 無鬼用﹗

joeydick 發表於 2009-6-25 10:45 PM

我唔明點解望下唔得...Y(qBM#[!y2eE9Up
B4hZ:J!j@
不過佢無啦啦話人港女就唔太恰當

自由神 發表於 2009-6-25 10:52 PM

[quote]原帖由 [i]Babafett[/i] 於 2009-6-25 10:44 PM 發表 [url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3186614&ptid=204963][img]http://www.26fun.com/bbs/images/common/back.gif[/img][/url]$wGk-`E| u$N
今日去某某百貨公司﹐ 見到有個外形瘦弱的電車男[.v `wn
oiQI z@0aZ&r
同一時間﹐ 有一個穿得清涼的美女行過 (因為天氣熱)﹐ 而她穿的是健康性感
q'qV M*v8W'o9z
%q E ^F~8L 那個偷偷跟著她一直望﹐ 她有留意﹐ 便嘗試備開電車男
iK,B.}rE([s#Iz T5Y2xzy/V.A2_0K
但電車男繼續望﹐ 那女士便說﹕ “你望乜野啊﹖” ... [/quote]英雄你真係好掂呀:agree: :agree:

自由神 發表於 2009-6-25 10:52 PM

[quote]原帖由 [i]joeydick[/i] 於 2009-6-25 10:45 PM 發表 [url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3186617&ptid=204963][img]http://www.26fun.com/bbs/images/common/back.gif[/img][/url]
)P(a$p)M}*F 我唔明點解望下唔得...
Pg#F4Ox2XAS Kc
K*Ctx%hQT Z 不過佢[color=red]無啦啦話人港女就唔太恰當[/color] [/quote]上腦囉果條友仔:D

Babafett 發表於 2009-6-25 10:53 PM

[quote]原帖由 [i]自由神[/i] 於 2009-6-25 10:52 PM 發表 [url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3186627&ptid=204963][img]http://www.26fun.com/bbs/images/common/back.gif[/img][/url]NZyD$P/`
英雄你真係好掂呀:agree: :agree: [/quote]
5oG.E8QG8VM? :BLU3X+]
多謝你支持, thanks so much

自由神 發表於 2009-6-25 10:55 PM

[quote]原帖由 [i]Babafett[/i] 於 2009-6-25 10:53 PM 發表 [url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3186631&ptid=204963][img]http://www.26fun.com/bbs/images/common/back.gif[/img][/url]
U/|D*?d )B n4\.i#H|
(]/nqMQCV
多謝你支持, thanks so much [/quote]“唔該同小姐道歉﹗﹗﹗﹗”8X*N([lo^K l
重點所在~
@pum Fq 果位女士咪嚇窒?:lol: 8q+tk(C"rPqk#qZ J
佢無諗過有件型男咁型掛:D

Babafett 發表於 2009-6-25 10:58 PM

[quote]原帖由 [i]自由神[/i] 於 2009-6-25 10:55 PM 發表 [url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3186636&ptid=204963][img]http://www.26fun.com/bbs/images/common/back.gif[/img][/url] KH.k3{v#sfk
“唔該同小姐道歉﹗﹗﹗﹗”
/xRU } ]*{G/bGJ 重點所在~(t&Ru$th8v:}-F
果位女士咪嚇窒?:lol:
t([w"C!o!Mm 佢無諗過有件型男咁型掛:D [/quote]`2AVW sx s

5r,Du&Zp~ A,oi'|6Jd'H 我個point唔係黎凝耀自己, 我係話D電車男應該識專重女士

自由神 發表於 2009-6-25 11:00 PM

[quote]原帖由 [i]Babafett[/i] 於 2009-6-25 10:58 PM 發表 [url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3186639&ptid=204963][img]http://www.26fun.com/bbs/images/common/back.gif[/img][/url]%I'L{y(]F0?
xY:W5h| h o

2mv4fo R2G8nQ 我個point唔係黎凝耀自己, 我係話D電車男應該識專重女士 [/quote]我當然知啦~:) :agree:
J%c7C(m'h q6E4Z 俾著我見到,我都會做番一樣既野~I+U SA:mlP
但你既演譯真係幾精彩:agree:

ivan911 發表於 2009-6-25 11:16 PM

[quote]原帖由 [i]Babafett[/i] 於 2009-6-25 10:44 PM 發表 [url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3186614&ptid=204963][img]http://www.26fun.com/bbs/images/common/back.gif[/img][/url]umPV$B e
今日去某某百貨公司﹐ 見到有個外形瘦弱的電車男.T H#hq;V*L
bh0Nks8u[uqv
同一時間﹐ 有一個穿得清涼的美女行過 (因為天氣熱)﹐ 而她穿的是健康性感
uSQb+j%h2F 7{kkN-eQ}
那個偷偷跟著她一直望﹐ 她有留意﹐ 便嘗試備開電車男 E$v R|ud*G%~r

#Ox/R,},B(G;N upEz 但電車男繼續望﹐ 那女士便說﹕ “你望乜野啊﹖” ... [/quote]
{Y;aUV
J N5]5Iu-m/?j :yy24: 好坦白講我覺得您呢段似寫古仔多的:yy25: ,但我希望這是真人真事:yy02: ,如果是真事您也是漁人得利好明顯閣下一直望着那位女士:yy07:

17317328 發表於 2009-6-25 11:30 PM

個句: “港女﹗ 著得出黎根本就想人望。” n3p Z*q{Xr CXqS
...如果對住 明顯行為係姣既   講都算n5j yu#w
無啦啦對著d少布少少既女仔講     非常反感"\,MC|4q DB
點解依家香港d男仔咁~"~   
+?7ycY#j`HA(@y+{ 就係呢d人  搞到人地對我地香港男仔既印象冇晒...

slwong3 發表於 2009-6-25 11:32 PM

Since the HK girls should not all be called as "港女", then why are you calling the man as "電車男"?:`WSqVG(];L

DtZ.}!cH {)D+d ....:yy26:

Babafett 發表於 2009-6-25 11:44 PM

[quote]原帖由 [i]slwong3[/i] 於 2009-6-25 11:32 PM 發表 [url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3186672&ptid=204963][img]http://www.26fun.com/bbs/images/common/back.gif[/img][/url]
_,g-jro1j9K+G Since the HK girls should not all be called as "港女", then why are you calling the man as "電車男"?
#~ HL s nV0FO
\W&O8L vB9_'p ....:yy26: [/quote]
6L3|@`'N4S Y
8Q,JW qE6we.k-[!}\ 因為個樣同行為似電車男
Qt4E~1C qe"l
(|*C KS'x6z 係o個D現實生乜唔甘講同做﹐ 但係系網上大大聲的電車男
yFy)_$\r3d\
nO(C {G} 同你張profile pic做乜事﹖

kingsun2433 發表於 2009-6-25 11:49 PM

其實成件事冇咩特別:D
"@`"xG ^|1n{ 如果個女仔一開始俾個靚仔望,反而可能好享受:redface:
nL&K`3[tl"[!p!~%^ 個男仔只不過俾句“你望乜野啊﹖”大左,衝口而出串嘴:angry:
Fa8o {i eda;e%Y6a^J`
只不過係港人不能平心靜氣解決事情o既後果

ivan911 發表於 2009-6-25 11:57 PM

[quote]原帖由 [i]Babafett[/i] 於 2009-6-25 11:44 PM 發表 [url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3186683&ptid=204963][img]http://www.26fun.com/bbs/images/common/back.gif[/img][/url]+pbL2Nr#{-aU
eRd'fjM
b%|.qr1d ?:X4Kb
因為個樣同行為似電車男
"Plx~ ]
2BHxj,P 係o個D[b]現實生乜唔甘講同做[/b]﹐ 但係系[b]網上大大聲[/b]的電車男3TvMx0n

]0h`a,{4d 同你張profile pic做乜事﹖ [/quote]M8x.A{j B
u*f1W*]o&J `6H L n
依家您所講的“電車男”係現實生活咪夠甘講同做law(雖然被大俠嚇倒:yy31: :yy31: )係網上大大聲又係邊個呢:yy25: :yy25: :yy15:

n b n 發表於 2009-6-25 11:59 PM

[quote]原帖由 [i]自由神[/i] 於 2009-6-25 11:00 PM 發表 [url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3186642&ptid=204963][img]http://www.26fun.com/bbs/images/common/back.gif[/img][/url]
A,O7q1u0q0BW{r 我當然知啦~:) :agree:
rAj\w$Q 俾著我見到,我都會做番一樣既野~}f L9R/Od&[_
但你既演譯真係幾精彩:agree: [/quote]c"{,N W(~)Ty;m
6Yg Q3s;l5q x2pF
頭先 mhkk 喺 MSN 同我講 :haha: I-M5plTu
話佢今日行行吓公司俾人兇 :lol: :D

cumcat 發表於 2009-6-26 12:06 AM

健康性感是點定嫁?:haha:
7|*j6[a~U ~7^-N/r 港女同電車男都唔應該係負面的意思。:confused:

benny1219 發表於 2009-6-26 12:06 AM

電車男大多怕醜  講野蚊吱咁細聲  導致行為變得怪異
lwOfl3X%kkBx 有時我都頂佢地唔順

ivan911 發表於 2009-6-26 12:13 AM

[quote]原帖由 [i]benny1219[/i] 於 2009-6-26 12:06 AM 發表 [url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3186707&ptid=204963][img]http://www.26fun.com/bbs/images/common/back.gif[/img][/url],zW-w@y}
電車男大多怕醜  講野蚊吱咁細聲  導致行為變得怪異{ ^ nMss9U8mA8`.f
有時我都頂佢地唔順 [/quote]
6pp-h)de/DD W!}$i^C2K9`
公公:yy03:

buddyhk 發表於 2009-6-26 12:33 AM

[quote]原帖由 [i]ivan911[/i] 於 2009-6-25 11:16 PM 發表 [url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3186650&ptid=204963][img]http://www.26fun.com/bbs/images/common/back.gif[/img][/url]:yy24: 好坦白講我覺得您呢段似寫古仔多的:yy25: ,但我希望這是真人真事:yy02: ,如果是真事您也是漁人得利好明顯閣下一直望着那位女士:yy07: [/quote]
GNmy-s7o [font=Helvetica][size=15px]100% agreed to what you said.  試問有边個男人敢自乙不ham sap ?  [font=Arial][size=16px]:naughty:[/size][/font][/size][/font]

自由神 發表於 2009-6-26 12:43 AM

[quote]原帖由 [i]n b n[/i] 於 2009-6-25 11:59 PM 發表 [url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3186700&ptid=204963][img]http://www.26fun.com/bbs/images/common/back.gif[/img][/url]
H$iq%}'l}9G"a
*xR5z3v/EYHK
s~'A+Xtg6C] {4v5?'} 頭先 mhkk 喺 MSN 同我講 :haha: ,e8_6F |#d(u8a
話佢今日行行吓公司俾人兇 :lol: :D [/quote]:lol: :lol: :dev:

頁: [1] 2

Powered by Discuz! Archiver 7.0.0  © 2001-2009 Comsenz Inc.