請問有冇人知呢舊野可以邊度買到??急~..
唔知有冇post錯區...eq mC6iv)Gbn @,^[attach]1379626[/attach] 乜東東來架
.b };m Ge4J'n
買日本去sogo應該有卦 我估咋不肯定的 似木 劇的飾物掛..... [quote]原帖由 [i]smallPotatos[/i] 於 2009-6-26 12:09 AM 發表 [url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3186710&ptid=204965][img]http://www.26fun.com/bbs/images/common/back.gif[/img][/url]{B4O(R'GoTSs
似木 劇的飾物掛..... [/quote]9MLg]6N8N
.iPrJu0bP
"小物入"日文嘅意思可以係一啲盒仔、飾物盒之類嘅嘢
@zHQmN;s7\bD
而"意匠登錄"登錄咗生產專利權t u3R8r!jk
但你有冇一幅相可以俾我睇晒幾個日本字 ? [quote]原帖由 [i]n b n[/i] 於 2009-6-26 12:20 AM 發表 [url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3186728&ptid=204965][img]http://www.26fun.com/bbs/images/common/back.gif[/img][/url]xa)b'Ow N-W3J2S
4oYI M*Y&~ J6?P
"小物入"日文嘅意思可以係一啲盒仔、飾物盒之類嘅嘢
m4l\*V5ln
而"意匠登錄"登錄咗生產專利權
但你有冇一幅相可以俾我睇晒幾個日本字 ? [/quote]r[J'G~
0j)X p5ZVmrN)u'qT,kn
真係冇lor...sorry... [quote]原帖由 [i]smallPotatos[/i] 於 2009-6-26 12:25 AM 發表 [url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3186732&ptid=204965][img]http://www.26fun.com/bbs/images/common/back.gif[/img][/url]}Gg n7rI n2v[7|
8X/?CZcHKv [
真係冇lor...sorry... [/quote]M5pnr#f ]-vy2]
其實而家市場上有好多返水貨精品嘅細舖會返呢嘢
e;p-BB-`.JU9B;P
如果你行完 Sogo 都你揾唔到的話 D kY0|;~:[1E)RoU
仲可以去 旺角/銅鑼灣 嘅潮流商場碰吓運氣
頁:
[1]