娛樂滿紛 26FUN's Archiver

andyho 發表於 2009-7-1 02:33 AM

首先,是否唔相信陳同龔有過親密關係,K P8v/ku$qk,Y^
如果認為有,那二人講幾肉麻的說話,有咩出奇?8a;r vxMx
點證明陳講大話,你全程躲在二人床下底偷聽過?

andyho 發表於 2009-7-1 02:43 AM

[quote]原帖由 [i]chansuper123[/i] 於 2009-6-29 03:46 PM 發表 [url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3189880&ptid=205147][img]http://www.26fun.com/bbs/images/common/back.gif[/img][/url]-Y%I9N;Z5L2y]7or`
近日時常被迫聽呢條友仔講佢D肉麻,死,唔知醜的言論和行為:mad: ,吃了小甜甜隻豬(佢自己話),重要周圍唱話小甜甜幾愛佢,小甜甜真係死不眼閉,我想問可不可以去視聽廣管局投訴佢發放淫褻知信:mad: ,各位巴打點睇呢位高 ... [/quote]
9FDM4D2cUt
,sM,o-I n,C1}D
:l4H%F iw~ 樓主如果唔相信二人有親密關係,那你認為陳手上那些情人節杯及同小甜甜合影的曬幸福照片從何而來?用電腦特技造?

vv1668vv 發表於 2009-7-1 03:57 AM

“龔”初見“陣窿”師法成效,就深信不疑。。
.K!c*A ?f;T N.] 親密照,“鎮窿”乘勢呃“龔”穿紅衣緊抱有助運勢,哄騙合照。。??
M2Z.W%iG7^P “按摩”片段足以說明,“陣窿”早已儲心積累,暗埋伏線,自拍備用??
E9z!d!aL5`*S 上述可能性如何?!
n}8sA m pzK0@(yDg PCE.?)Q HqCO
“陣窿”,獨索 幾十億CASH...
9Y?\&~w Y 仲夠膽,對薄公堂。。相信應該 有備而戰。。&GX,@+ZW{4Ei b|
洗0甘多錢,入得黎玩, 
D}b#d2C'P%BKu(` “肉麻”野。。面皮厚過街市斬叉燒果塊“針板”?又如何??
&x;?y[-Xj 最少,人地有籌碼,輸得起。.m ]Yd\
(好似911,用翻你既資源攻擊你得到最大勝利一樣。)
Y;Ng3D]
l!O U8? @\ 最過癮。系。“陣窿”系“龔”身邊0甘多年。
2P!b\-r6dh$Y)tD3G 一直 忍辱負重, 保持低調。。&x3z%\G)h3@
機會一到,即刻馬上黎一個“陣窿の逆襲”、識得時勢造英雄,真系“奸仔”至高境界。。

andyho 發表於 2009-7-1 10:45 AM

[quote]原帖由 [i]vv1668vv[/i] 於 2009-7-1 03:57 AM 發表 [url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3191764&ptid=205147][img]http://www.26fun.com/bbs/images/common/back.gif[/img][/url]Rh'zg f4@
“龔”初見“陣窿”師法成效,就深信不疑。。
1Se6ro,i 親密照,“鎮窿”乘勢呃“龔”穿紅衣緊抱有助運勢,哄騙合照。。??A8l"{4Tl5m!f@$]
“按摩”片段足以說明,“陣窿”早已儲心積累,暗埋伏線,自拍備用??
GG-W a`t 上述可能性如何?!
JF\F|,Y g.\ cN
+GV-I4k:j-Y “陣窿”,獨索 幾十億CASH...
w knw"@8CnM m 仲夠膽,對 ... [/quote]n$khjWV$f^9T'q
h m#v!O4N|)NQy
無人懷疑過陳生是否處心積慮造隻杯及拍下短片,
U$s,NY9tG]Y 但你認為龔小姐見陳生揸機時會唔知佢拍緊片?
7P2ggn&PPtQ CM.rfWRd%M
如果你的講法成立,阿gill、bobo等全屬無辜,
Re [0e;]dEn 只係被另一位陳生呃左,話拍淫照可助運勢,所以個個入晒鏡,我講得對唔對呢?:D K"C,Qy$KW A4G
Bo ~ D0E m8{4k4M
我都唔明一個寂寞富婆搭上一個食軟飯的男人又咩咁出奇?新聞都睇唔少啦。

vv1668vv 發表於 2009-7-1 03:58 PM

[quote]原帖由 [i]andyho[/i] 於 2009-7-1 10:45 AM 發表 [url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3191880&ptid=205147][img]http://www.26fun.com/bbs/images/common/back.gif[/img][/url]3{d v'I0|;L#v

0zjw!h)?n)r.Y9x
"a qc8i(I)~~-}'h 無人懷疑過陳生是否處心積慮造隻杯及拍下短片,N`7c'w-Q/~ qC
但你認為龔小姐見陳生揸機時會唔知佢拍緊片?
3TdN b m3Z'I&E|%sA /l[z&^ v O
如果你的講法成立,阿gill、bobo等全屬無辜,A3`W{]p8F(R
只係被另一位陳生呃左,話拍淫照可助運勢,所以個個入晒鏡,我講得對唔對呢?:D 7R L T6{N%d$z1We

qH] p h*ye gDO 我都 ... [/quote]y&Qh-t*py
/T#t-^5b~/OHY
9Pts~`Lz1a
%Tx1AZ&KKe!EB
[font=Times New Roman, serif]Hello Andy [/font]さんr'j1IF e

J!r6cF,pPkc%GL'H [font=新細明體]都同意嫁。。[/font]
t/S:?jJ-hc/tM
T(SZLa"m “[font=新細明體]鎮窿”同“龔”既年紀相差 [/font][font=Times New Roman, serif]20[/font][font=新細明體]多年,“黃”生又蒸發左成十年。。[/font]
AQP7kb ~*c [font=新細明體]朝夕相對,多年黎“鎮窿”對“龔” 恭恭敬敬。。[/font]
F7O9w{p p [font=新細明體]距又唔系“甘地”,又無話過要禁欲。。。[/font]f oGe:Y
[font=新細明體]一個集團既老佛爺“欲念萌生” 一[/font][font=Times New Roman, serif]d[/font][font=新細明體]都唔出奇呢。。[/font]7QZtk+X5Y
%s,p"N5C m/R7m-L
[font=新細明體]不過呢。。(喱個討論純個人直覺同假設[/font][font=Times New Roman, serif]...[/font][font=新細明體])[/font] qOS c\3m
[font=新細明體]有時女性對“機器”未必[/font][font=Times New Roman, serif]0[/font][font=新細明體]甘敏感。。。[/font]
(@y%J/FcU*R"s [font=新細明體]亦可能,“龔”當時相信“鎮窿”。所以無戒心。減低左防范都唔出奇。。[/font]H$q^|Fw[ `
[font=新細明體]如果有片睇的話,就可能可以知道多[/font][font=Times New Roman, serif]D....[/font][font=新細明體]呢。。[/font]
} Y`ixs/S?7X +V:xTUUm b3R
[font=新細明體]至于呢。。阿嬌同 冠[/font][font=Times New Roman, serif]A [/font][font=新細明體]單野。。呢。。。。。[/font]sV n1t$K,G*j
“[font=新細明體]陳生”系唔系另外一個 隱世“風水”[/font][font=Times New Roman, serif]Master [/font][font=新細明體]呢??[/font]1T R Qt"SFXn
[font=Times New Roman, serif]....[/font][font=新細明體]真系要 就留翻俾呀 冠[/font][font=Times New Roman, serif]A [/font][font=新細明體]答你 嘞[/font][font=Times New Roman, serif]......:D [/font])t!}O4E#\
"C^+vK0]W2O
[font=新細明體]呀嬌姐,有[/font][font=Times New Roman, serif]20[/font][font=新細明體]幾億益呀 冠[/font][font=Times New Roman, serif]A....[/font][font=新細明體]??[/font]
-`n0sH1^$go9j [font=新細明體]可能都唔駛 返出來 愚樂圈 [/font][font=Times New Roman, serif]..[/font][font=新細明體]俾人指指點點。。。:haha: [/font]

頁: 1 [2]

Powered by Discuz! Archiver 7.0.0  © 2001-2009 Comsenz Inc.