娛樂滿紛 26FUN's Archiver

chansuper123 發表於 2009-6-29 03:46 PM

陳振聰呢條友仔

近日時常被迫聽呢條友仔講佢D肉麻,死,唔知醜的言論和行為:mad: ,吃了小甜甜隻豬(佢自己話),重要周圍唱話小甜甜幾愛佢,小甜甜真係死不眼閉,我想問可不可以去視聽廣管局投訴佢發放淫褻知信:mad: ,各位巴打點睇呢位高人.

kingsun2433 發表於 2009-6-29 04:12 PM

我一開電視見到哩d垃圾港聞,即關:giveup: &R Z @&n%J z
太監同皇后搞x,日日交流掘窿:gun: :yy31:
_@m pc9rq9^,| 新聞娛樂化食x:fight:i&mh/KPU`
m |q$s*`
[[i] 本帖最後由 kingsun2433 於 2009-6-29 05:00 PM 編輯 [/i]]

電梯男 發表於 2009-6-29 04:24 PM

**** 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽 ****

e_e 發表於 2009-6-29 05:00 PM

我覺得佢咁講都係為左佢應得果份姐 ,
L w.BIPHEm e+佢比人夾硬剝削應得收入 , 梗係咩都爆拉 ,
MHA\z2H 唔係應該點???

kakeidevil 發表於 2009-6-29 05:19 PM

早幾日佢連大聖爺都搬埋出黎:yy20:

winglo0428 發表於 2009-6-29 05:44 PM

佢老婆仔女真係顏面何存呀!講大話講到天花龍鳳!

155220 發表於 2009-6-29 06:09 PM

[quote]原帖由 [i]e_e[/i] 於 2009-6-29 05:00 PM 發表 [url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3189941&ptid=205147][img]http://www.26fun.com/bbs/images/common/back.gif[/img][/url]
p'sf1yk!zy,W}E 我覺得佢咁講都係為左佢應得果份姐 ,
Y ?$xUq4?$xtT e+佢比人夾硬剝削應得收入 , 梗係咩都爆拉 ,
hg!QSqW4[3J5v 唔係應該點??? [/quote] Ett8O9G,peUd

J8`~%m V/NDC9t~ 佢點俾人x削?願聞其詳。

衰貓 發表於 2009-6-29 06:11 PM

契家佬走黎話要分番份都算應得?!唔太理解。。。。。

tonykwl 發表於 2009-6-29 06:15 PM

咁佢諗住想贏官私, 榮華富貴等住黎, 樣衰d又何妨呢? 不過佢真係好諗樣衰~!!!!!!

e_e 發表於 2009-6-29 08:50 PM

[quote]原帖由 [i]衰貓[/i] 於 2009-6-29 06:11 PM 發表 [url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3190016&ptid=205147][img]http://www.26fun.com/bbs/images/common/back.gif[/img][/url]
3HF1W| P"a 契家佬走黎話要分番份都算應得?!唔太理解。。。。。 [/quote]
*Q,n-v7D.Z&L4}&L_rO H 只要龔小姐真係有留比佢 , 佢就係應得 ...

pcm12345 發表於 2009-6-29 09:01 PM

佢諗住將自己講到咁賤
| Ip5oKPJ? 等個官信佢無講大話
YS#` Z9z6yOA~8B 但其實睇咁多日既證供(@b"PY/C"[~|{
場官司佢應該...........:giveup:

打狗棒 發表於 2009-6-29 09:19 PM

唔怪得中國大陸咁多人爭做奴才太監, 原來做太監真係會發達!!!#IpQ-lJ
小陳子從龔太后那裡所得共21億Cash, 此紀錄應該前無古人!!!

200302 發表於 2009-6-29 09:34 PM

WIN左官司佢大把錢洗啦,去第二度過生活,所以佢而家洗理你地點睇

SCM 發表於 2009-6-29 09:44 PM

老公豬:yy28:
hhEe2P[:x 掘窿係兩公婆遊戲
mnI|-xw 聽完真係笑左E7c3e[8T[0hR |
如心風暴比溏心風暴真係好睇好多:yy03:

camus001 發表於 2009-6-30 11:03 AM

現實比電視更離奇。小聰子為港人帶來好多歡樂同嘔心。

pyau 發表於 2009-6-30 11:25 AM

**** 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽 ****

kakeidevil 發表於 2009-6-30 03:12 PM

今日又有新野:yy19:
^-G4WbWV,n^~
t0}-r*z7uGlw3t
M'g3I]9mH!C5q [b][size=7][color=red]陳振聰:[/color][/size][/b]
cV;Q4sN x v [b][size=7][color=red]驚訝龔如深愛得我咁深[/color][/size][/b]2Z@!qGN/cT

J _b6hc?S +}H*qx*Vn'MK

-mEe:dxi H8a ..................:yy20:

155220 發表於 2009-6-30 03:36 PM

[quote]原帖由 [i]pyau[/i] 於 2009-6-30 11:25 AM 發表 [url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3190833&ptid=205147][img]http://www.26fun.com/bbs/images/common/back.gif[/img][/url]
Y6E St}fsO5h O"m6lt*as
咁佢到講得出:good: [/quote]rWl1Da\4u&q
,B6K.RuZ
呢個係事實wo...

winglo0428 發表於 2009-6-30 05:01 PM

一係叫法官請龍婆叫小甜甜上嚟睇下有幾愛佢順便帶埋佢落去啦!

dhodho9 發表於 2009-6-30 06:36 PM

一千億的話 w-Q Ap+e
セ都得

頁: [1] 2

Powered by Discuz! Archiver 7.0.0  © 2001-2009 Comsenz Inc.