娛樂滿紛 26FUN's Archiver

0000001 發表於 2009-6-30 08:47 PM

臨時工供強積金問題!!

請問做滿幾個月先要供?-C:Z)eRrd^?
gs f*r!rQ'o'B
同埋有咩需要注意呢?
v,Sa ^Uq%]_R
n4dv9g;C l THANKS!!!~~

sbdb 發表於 2009-6-30 08:54 PM

滿六十天便要供。

easonwing 發表於 2009-6-30 09:24 PM

兩個月就要,如果有舊既acc開左,可以帶埋去新公司

ch.chak 發表於 2009-6-30 09:43 PM

供強積分, 最少要夠18歲先啦VtjM-Iq,u,])Q6?IL
僱主會係你入職日開始計30日,再完埋戈個月先正式開始幫你供,
nS$t(wvPG 但係就會back pay返你之前既數
,CUDXad%Rq2Fh 僱員就再之後一個月先開始供款

coolala2005 發表於 2009-6-30 10:13 PM

[quote]原帖由 [i]0000001[/i] 於 30/6/2009 20:47 發表 [url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3191196&ptid=205205][img]http://www.26fun.com/bbs/images/common/back.gif[/img][/url]2Bbt%M|*tU(q7t$e
請問做滿幾個月先要供?7h n*X&L J.ahm4m7n*V"Q

V!B3m-gQ]I| 同埋有咩需要注意呢??v-z4H&d4H^)n

[){ChGDQ THANKS!!!~~ [/quote]6yP2iv/RW1N
希望幫到你~:yy03:~~~ Lu#Zz,V,{ b.s\
4wA9Z_7[
[color=Sienna]2.  我 是 兼 職 僱 員 , 每 星 期 工 作 少 於 18 小 時 , 我 是 否 受 到 強 積 金 制 度 的 保 障 ?[/color]2`L.c D`n,R l3U0S

)A)C W*t.b/fRv5@(| [color=DarkSlateBlue]答: 如 你 根 據 僱 傭 合 約 受 僱 不 少 於 60 個 公 曆 日 , 不 論 你 的 工 作 時 數 , 你 都 受 到 強 積 金 制 度 保 障 。 你 的 僱 主 必 須 安 排 你 參 加 強 積 金 計 劃 。[/color]a`YdBD1vY

(ogF+_d"p 強制性公積金計劃管理局 常見問題
1H6oG _|x/X [url]http://www.mpfa.org.hk/tc_chi/quicklinks/quicklinks_faqs/quicklinks_faqs_emees.html[/url]

0000001 發表於 2009-7-1 01:59 PM

冇渣打戶口得唔得?
.pn r~rI9J+{7q mpf會抽走我幾多人工?"dT)QK3Y)eS.V
渣打有幾種investment fund, 揀邊種好呢?
w8t E.ie s+I|@ c 係咪一定到退休先有得拎番?a3w(o3xn4gl n

*~'@(f9w1g$r!G-|j THANKS MUCH!!~5Tc!k HKw,P_
g5GFU JH'y?/f
[[i] 本帖最後由 0000001 於 2009-7-1 02:00 PM 編輯 [/i]]

ktwu2007 發表於 2009-7-1 04:03 PM

[quote]原帖由 [i]0000001[/i] 於 2009-7-1 01:59 PM 發表 [url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3192004&ptid=205205][img]http://www.26fun.com/bbs/images/common/back.gif[/img][/url]
jJL8H1EK+j 冇渣打戶口得唔得?
2M`:d3s[t(cg` mpf會抽走我幾多人工?5P(c4wgOT
渣打有幾種investment fund, 揀邊種好呢?
zL(fm9fG#s]g 係咪一定到退休先有得拎番?.j(x-uG\F ~iZ

T;`8G+oZYuU#wa THANKS MUCH!!~ [/quote]
;i)iV9l(z W
el5Xew1_,I 冇身份証就唔得:yy03:
.Ve9F%?"w0~ 僱主5%, 你5%
@]:{*| a6QF)fT#M 100%高風儉了:yy16: RD*x*Z w2R)uI!ds4N
宜家仲係要65歲, 下年就唔知:yy30:

ch.chak 發表於 2009-7-4 10:36 PM

[quote]原帖由 [i]0000001[/i] 於 2009-7-1 01:59 PM 發表 [url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3192004&ptid=205205][img]http://www.26fun.com/bbs/images/common/back.gif[/img][/url]@.n;N'Y B2y
冇渣打戶口得唔得?'g| Tv d
mpf會抽走我幾多人工?;c`VbL"FE e`
渣打有幾種investment fund, 揀邊種好呢?
^:O;w7z ^*Q,^ 係咪一定到退休先有得拎番?
4uj7^ T-dJ)R'~[j ]0B7Ia;BU:p+LS@
THANKS MUCH!!~ [/quote]_0?X EY%z$J_{`
僱員薪金高過5000先要供
0N@;N+vqJ@ 供款額係5%,上限供1000
BM)e%x$T^DG g S &t.q#{8t:ls9G
MPF除左退休可以拎返之外
f\j'nV*bm3D{!A 只要入紙話唔做野都可以攞,不過手續好煩

頁: [1]

Powered by Discuz! Archiver 7.0.0  © 2001-2009 Comsenz Inc.