大家估下神棍聰最後結局﹖
**** 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽 **** [quote]原帖由 [i]電梯男[/i] 於 2009-7-1 11:52 AM 發表 [url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3191921&ptid=205241][img]http://www.26fun.com/bbs/images/common/back.gif[/img][/url]偽造遺囑 :yy11:
-c'Wa&y8IA2uAH
作假口供 :yy09: )?6IF7_R
天怒人怨 :yy34:
終身監禁 :yy02: [/quote]\/HT(VqReJ%^8|:Y
你唔好咁主觀拉 , 我地都未可以肯定d咩 ,
龔小姐都送左幾億左佢 , 無咩唔可能既~~ **** 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽 **** 最後的結局當然係同李嘉誠,四叔,掃地阿嬸,洗所阿伯,同你同我一樣------就係死:naughty:
但係唔屬於你的,呃返呢的,要雙倍還:naughty: 有乜點? 就算輸咗官司都大把錢, 有時唔恨得咁多, 有d嘢佢做到, 你未必做到, 有d錢抵人賺嘅!!!t d-KM3CD ]8n:g"a
呢個世界, 呃神騙鬼, 托大腳拍馬屁不嬲都比腳踏實地容易發達;
同個老妖搞吓嘢, 得閒又掘吓洞, 又話收6.88億(仲唔使報稅)? 平常人做10世朝九晚五都搵唔到, 你話邊有公平?
條老妖又係衰到無人有, 刻薄員工, 慷慨toyboy, 當初俾佢打贏官司真係冇天理, 爭贏又點? 都冇命享用!!! 件案未審完,你無法判斷邊個俾假證供,v th"Yzw^c1dB6v
況且,華茂以前出晒名起咸水樓,今次事件可能係報應。(J} muI'U.wJ%?\
我覺得最好係陳生勝訴,等D錢冤枉來,瘟疫去。
|*eF+[Fv(i0w};Hl
[[i] 本帖最後由 andyho 於 2009-7-1 01:43 PM 編輯 [/i]] **** 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽 **** [quote]原帖由 [i]電梯男[/i] 於 2009-7-1 01:43 PM 發表 [url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3191994&ptid=205241][img]http://www.26fun.com/bbs/images/common/back.gif[/img][/url]
陳生勝訴!天理何在!:angry: [/quote]F#@9Nu3@y ?Y
你當成買賣吧,陳生付出體力與精力,取悅那個老女人,換來就係錢,那就合情又合理。:D -@[AN5r
!_?:b!Cm
關於天理,你睇番我上面關於咸水樓的發言啦。 陳生敗訴,激到佢陽萎,名符其實做太監:yy29: "ZbCu0c;}F\
最後學梁祝,撞如心墳墓自殺:hitwall: 一生何求最後一句...監可能唔駛坐既,不過打輸官司,都足夠將佢打回原形。,G'B`)l]"D2fs"R
(個人認為,就算佢份遺囑係真,都好大機會輸) **** 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽 **** [quote]原帖由 [i]電梯男[/i] 於 2009-7-1 02:39 PM 發表 [url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3192030&ptid=205241][img]http://www.26fun.com/bbs/images/common/back.gif[/img][/url]U8K(P5~v-FNS}
所有證人全部刀係反對佢既 :clap: [/quote]"K$BE)U qQ
哎呀,你真係純真得可愛呢。:D
先撇開份遺囑真偽唔講,你知道那班證人的背景嗎?.]*m{6Z,D)l4F8eZ
全部都係龔家的人及華懋公司的高層,
如果陳生勝訴,那班證人無一個有好日子過架。 繼而富貴籮! [quote]原帖由 [i]電梯男[/i] 於 2009-7-1 02:39 PM 發表 [url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3192030&ptid=205241][img]http://www.26fun.com/bbs/images/common/back.gif[/img][/url]&K%q u7YW1N
所有證人全部刀係反對佢既 :clap: [/quote]
法官會看一看點解佢地會反對
不要低估法官的智慧 :drool: :love: :good: :kicking: :clap: