大家估下神棍聰最後結局﹖
**** 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽 **** [quote]原帖由 [i]電梯男[/i] 於 2009-7-1 11:52 AM 發表 [url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3191921&ptid=205241][img]http://www.26fun.com/bbs/images/common/back.gif[/img][/url]s%t5H2R,q$O!CA5hh偽造遺囑 :yy11:
M'mWIYt"aF
作假口供 :yy09: R4W U,]|gXj
天怒人怨 :yy34: mQi-Z} gtB l]
!L5V*q(d;B;h,EH
終身監禁 :yy02: [/quote]
你唔好咁主觀拉 , 我地都未可以肯定d咩 ,:s$^B4][e)k
龔小姐都送左幾億左佢 , 無咩唔可能既~~ **** 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽 **** 最後的結局當然係同李嘉誠,四叔,掃地阿嬸,洗所阿伯,同你同我一樣------就係死:naughty:
但係唔屬於你的,呃返呢的,要雙倍還:naughty: 有乜點? 就算輸咗官司都大把錢, 有時唔恨得咁多, 有d嘢佢做到, 你未必做到, 有d錢抵人賺嘅!!!p8B5U$p0_-VB@5]4|:A{4C
呢個世界, 呃神騙鬼, 托大腳拍馬屁不嬲都比腳踏實地容易發達;
同個老妖搞吓嘢, 得閒又掘吓洞, 又話收6.88億(仲唔使報稅)? 平常人做10世朝九晚五都搵唔到, 你話邊有公平?
條老妖又係衰到無人有, 刻薄員工, 慷慨toyboy, 當初俾佢打贏官司真係冇天理, 爭贏又點? 都冇命享用!!! 件案未審完,你無法判斷邊個俾假證供,
況且,華茂以前出晒名起咸水樓,今次事件可能係報應。,E2^3`(d`"S+Vbn
我覺得最好係陳生勝訴,等D錢冤枉來,瘟疫去。J-p-T5b%VU1dM
b1B/yD&x1UR z|-{k
[[i] 本帖最後由 andyho 於 2009-7-1 01:43 PM 編輯 [/i]] **** 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽 **** [quote]原帖由 [i]電梯男[/i] 於 2009-7-1 01:43 PM 發表 [url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3191994&ptid=205241][img]http://www.26fun.com/bbs/images/common/back.gif[/img][/url]
陳生勝訴!天理何在!:angry: [/quote])I k] v.Li%W
)u1qD^Y$JC|z
你當成買賣吧,陳生付出體力與精力,取悅那個老女人,換來就係錢,那就合情又合理。:D IDvZ4W@{
關於天理,你睇番我上面關於咸水樓的發言啦。 陳生敗訴,激到佢陽萎,名符其實做太監:yy29: :n^ p7O"WoR-{u9{
最後學梁祝,撞如心墳墓自殺:hitwall: 一生何求最後一句...監可能唔駛坐既,不過打輸官司,都足夠將佢打回原形。
(個人認為,就算佢份遺囑係真,都好大機會輸) **** 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽 **** [quote]原帖由 [i]電梯男[/i] 於 2009-7-1 02:39 PM 發表 [url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3192030&ptid=205241][img]http://www.26fun.com/bbs/images/common/back.gif[/img][/url]l$Dz/w0j`*PC
所有證人全部刀係反對佢既 :clap: [/quote]`0YZ6UU
#PY3p+K4KE;n
哎呀,你真係純真得可愛呢。:D ;q~$}(Yvb,k
先撇開份遺囑真偽唔講,你知道那班證人的背景嗎?#J QR"Q%A7Oe9x_
全部都係龔家的人及華懋公司的高層,
如果陳生勝訴,那班證人無一個有好日子過架。 繼而富貴籮! [quote]原帖由 [i]電梯男[/i] 於 2009-7-1 02:39 PM 發表 [url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3192030&ptid=205241][img]http://www.26fun.com/bbs/images/common/back.gif[/img][/url]{g#Ix-o6QEl\`.v
所有證人全部刀係反對佢既 :clap: [/quote]
法官會看一看點解佢地會反對
7?qNxDbI$JY|h
不要低估法官的智慧 :drool: :love: :good: :kicking: :clap:
死於非命 橫屍街頭
q)q)B.{3C_s3@8{j
註: 好似好無口德咁吖 :cry: 就算比個賤人拎到錢|8}5iIk!k
都有錢冇命享 我睇完d 報導..先唔講佢贏定輸..
我剩係覺得佢非常無恥... 同太后再續未了緣? [quote]原帖由 [i]andyho[/i] 於 2009-7-1 01:40 PM 發表 [url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3191990&ptid=205241][img]http://www.26fun.com/bbs/images/common/back.gif[/img][/url]hTX Sxj,H&o3X
件案未審完,你無法判斷邊個俾假證供,'F%z4V3xr6jG[W
況且,華茂以前出晒名起咸水樓,今次事件可能係報應。
我覺得最好係陳生勝訴,等D錢冤枉來,瘟疫去。 [/quote] FY.v7O5S)m(T
andy哥, 可否記得以前有一套戲叫: "綁架黃七輝", 秦沛飾演黃七輝, 他演活了一個起咸水樓的無良地產商。 [quote]原帖由 [i]打狗棒[/i] 於 2009-7-2 03:03 AM 發表 [url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3192783&ptid=205241][img]http://www.26fun.com/bbs/images/common/back.gif[/img][/url]ICG6k F"v
o:N.^yp M
andy哥, 可否記得以前有一套戲叫: "綁架黃七輝", 秦沛飾演黃七輝, 他演活了一個起咸水樓的無良地產商。 [/quote]
6Ie(P-G4j.cR
我同你應該係同一輩人,當然認識呢套片,但可能有些10幾歲太年青的網友未聽過咩叫咸水樓了。m/L5G }Xrd-ny
我覺得審訊係雙輸,揭晒d臭史出來,最終即使任何一方勝訴,以後都要抓爛塊面做人。:nogood:
頁:
[1]
2