娛樂滿紛 26FUN's Archiver

crazy9898 發表於 2009-7-3 10:42 AM

情侶港鐵車廂互餵糯米雞

民以食為天,肚餓進食本來是天經地義,但並不是所有地方都可以隨意進食。近日網民發現在不同港鐵站及車廂內,均有市民大吃大喝。

nico1982 發表於 2009-7-3 11:15 AM

香港越嚟越大陸化....:hitwall:

1278412785 發表於 2009-7-3 07:01 PM

我就反而覺得拍片既人好無聊..

雷鳴仁 發表於 2009-7-3 10:39 PM

咁都可以見報 , 到底係讀者質數低劣定係編輯水準下降 ?

大優勢 發表於 2009-7-4 12:51 AM

[quote]原帖由 [i]1278412785[/i] 於 2009-7-3 07:01 PM 發表 [url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3194286&ptid=205324][img]http://www.26fun.com/bbs/images/common/back.gif[/img][/url]#b GX as7M
我就反而覺得拍片既人好無聊.. [/quote]
1C t j$k5^Kj M
\2VCV4Nb)M :naughty::naughty::naughty::naughty: 呢個絕對真
J-EyJ6f,@ 係放上嚟先係無聊3O1e[Ei CP

#wzif,P5q 你拍無問題,

自由神 發表於 2009-7-4 12:55 AM

[quote]原帖由 [i]大優勢[/i] 於 2009-7-4 12:51 AM 發表 [url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3194858&ptid=205324][img]http://www.26fun.com/bbs/images/common/back.gif[/img][/url]&M MB Vh `G2dE?et
-m C9|r `u#|5FL#g.s8]v
!u+yMJ z mJ
:naughty::naughty::naughty::naughty: 呢個絕對真.C^0] g5tV
係放上嚟先係無聊p4n]J1E Icm

|5V L*Z N4d#`%o 你拍無問題, [/quote]well.....版友分享各有價值觀啦.......:haha:
o,_+?&q m 唔可以話無聊既:)

kingsun2433 發表於 2009-7-4 01:26 PM

響公共交通工具上食野冇問題,$D'V2qP bU;O
如果我覺得肚餓,響地鐵食野,我犯法我知,
].`D0v dcJ7x:I8O 但我冇錯wo,食係人既基本權利
G/e} fI+R 如果有人阻止我,ok,我唔食住
!L?"AohGD}U2k 但我想講思想唔文明既地方先至有哩d唔文明法律%|&wimE0Xe,}Y&C
就好似喂奶事件一樣

Yanagiba 發表於 2009-7-4 04:05 PM

我覺得晌車廂內飲食唔喺執得咁死嘅,
BDUrd$e&J
l:|XV1? 個女仔飲一枝裝飲品,飲完扭番實個蓋唔會整到人,保持到個車廂衛生,唔過份都可以隻眼開隻眼閉,(只喺可以,唔喺應該)
!}j1pMjX5HIfr)~$W
N;nP;u hgUzD 不過搾住成碗嘢,真喺佩服食嘢嘅人喺咪咁有技巧,可以避免到D汁彈到人又或者唔會整污糟D地方?如果咁都得,不如打個邊爐吖,自己攬住個gas爐一人一窩,幾得喎.
l8~/p2z{~5V.q
}s \QcS 不過呢D觀點角度嘢個個都唔同,公眾地方,為免爭拗,唔准飲食都好合理吖.
zuTh;m0L5G 唔通我煙癮起,可以吸兩啖再整熄飛煙咩?'yt-O3N7g0})t

4zz:ng$];s [[i] 本帖最後由 Yanagiba 於 2009-7-4 04:08 PM 編輯 [/i]]

singdotcom 發表於 2009-7-6 11:34 PM

[quote]原帖由 [i]kingsun2433[/i] 於 2009-7-4 01:26 PM 發表 [url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3195401&ptid=205324][img]http://www.26fun.com/bbs/images/common/back.gif[/img][/url]
r'v[Z'm_]1d 響公共交通工具上食野冇問題,
%H!pM5QI6r 如果我覺得肚餓,響地鐵食野,我犯法我知,
(Co~tI+l 但我冇錯wo,食係人既基本權利7J6F!AJ(w+Gu}2{P
如果有人阻止我,ok,我唔食住8GN.D-`&u,u[i
但我想講思想唔文明既地方先至有哩d唔文明法律
4z(Z+\7gps#y 就好似喂奶事件一樣 ... [/quote]LFo7c'b"z W
2az U#F,b r
響公共交通工具上屙屎冇問題,3N8P#`f L/H
如果我覺得肚痛,響地鐵屙屎,我犯法我知,
|#n4r4XJ!f 但我冇錯wo,屙係人既基本權利H}1T-HlCj,r"s
如果有人阻止我,sorry,我忍唔住
7p'~`1q s(qt!| 但我想講思想唔文明既地方先至有哩d唔文明法律
.pj:t,u)Ky 就好似響公共交通工具上食野一樣 ...

vv1668vv 發表於 2009-7-7 11:46 PM

算啦!!!!!既然  搞成  0甘樣。。:yy26: :yy26: :yy26: 4z8e)bQ&TPF
喱d人,根本腦袋里面就無守法守禮意識,你夠膽出聲教距咩!!??:yy31:
Ut8If7q\+h 4zl@J7S
不如索性。。。強力。。建議  港鐵   安排 “餐車”。.K#}#KfU
賣埋 四川麻辣火鍋。日本燒串串。。港式車仔面。魚旦。。加埋 壽司吧 添。。包你發!!j7{__6A*xU
等想食野 既人 可以 食得 安安樂樂。
R5cp\Z7gV j H7^RZ-E

7]]d9|~ @qb1a 不過,另一方面,保留番。。強力執行! u/AV4| ~+_
在非餐車位置進食乘客,送番張極具收藏價值  “巨額罰款告票”俾距!!#Yny!y![.ORh&Af

|-F_Cs 保障番 唔想食野 既 乘客 免受食物氣味騷擾。到達目的地好過啦。。:yy03:

darkensun 發表於 2009-7-8 01:24 AM

[quote]原帖由 [i]vv1668vv[/i] 於 2009-7-7 11:46 PM 發表 [url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3199262&ptid=205324][img]http://www.26fun.com/bbs/images/common/back.gif[/img][/url]
D f!e1elgq2I2^9j 算啦!!!!!既然  搞成  0甘樣。。:yy26: :yy26: :yy26:
B8Wq {JX.YZ,~ 喱d人,根本腦袋里面就無守法守禮意識,你夠膽出聲教距咩!!??:yy31: $T`7xrT-CCw:lK
~+X3]"Z2P]5P&i-G z9j
不如索性。。。強力。。建議  港鐵   安排 “餐車”。
6s9t'pl _?2i;r ~q K 賣埋 四川麻辣火鍋。日本燒串串。。港式車仔面 ... [/quote])jr"ya]p`DH
幾好, 有創意, 歐洲長途火車都有CANTEEN, 大可彷效

vv1668vv 發表於 2009-7-8 03:00 AM

[quote]原帖由 [i]darkensun[/i] 於 2009-7-8 01:24 AM 發表 [url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3199397&ptid=205324][img]http://www.26fun.com/bbs/images/common/back.gif[/img][/url]%|1a;uzIO
'v.}5bv(S
幾好, 有創意, 歐洲長途火車都有CANTEEN, 大可彷效 [/quote]
x+|N}apHR'N}
4iB%d8cqsL ]x 6IsD;ao-[ J1L;|+g
ws;y/KF@q3MAY

+EUm1B] [font=新細明體]搞就要搞得好好睇睇。。。。:yy04: :yy04: :yy04: [/font] @.X$oU6X N
[font=新細明體]
$PU+_X:l#BSv [/font] 2Q5P5tw J;g;CP

tZ?,a;f"[%p [font=標楷體][size=5]為表示尊重。車頭 要掛 紅色 繡球絲帶 。。 [/size][/font]^)zF_5L/~4[
[font=標楷體][size=5]掛埋 型仔講鐵領導人黑白肖像。[/size][/font]
7_6sEwTu j!u d [font=標楷體][size=5]方便途人中途上落車參拜。高度自治實現去到邊拜到邊。。[/size][/font]vps LA@2q'f
[font=標楷體][size=5][/size][/font] X\b O4@@*l
[font=標楷體]
O'Z5?m)tlc [size=5][/size][/font] e{+Q F-Sm
[font=標楷體][size=5]隆重奇事,車廂曾設 BO呔雞味同埋胡騷鴨味,绊唱卡拉OK... [/size][/font]
+^QMu ^D/o$] [font=標楷體][size=5]各具特色 任君選擇。[/size][/font]
_J%|:D wN SU4Y [font=標楷體]
v Cz,Q2eJ [size=5][/size][/font]9tpr#LOT I)S?B
[font=標楷體]r P| uxH9Pa_
[size=5][/size][/font]5ig*L/cU
[font=標楷體][size=5]多麽的偉大,經多年臨床試驗證明。2012又推至2017年你以為一定落實。一定上到車。。[/size][/font][font=標楷體][size=5]所以唔駛擔心。。亦系世界馳名,[/size][/font]
%CabQI0J'lW1P)F U [font=標楷體][size=5]享譽中外國際名牌“茅得里”擔心 。。[/size][/font]9X3RU:G9e1y
[font=標楷體][size=5]混入太空科技不容置疑。。包你“感覺良好!”。[/size][/font]0OT]V/Q
[font=標楷體]
:Ub6L'Og I7L^ [size=5][/size][/font]
*nTW?:Y FHB U^+Z [font=標楷體]{f'm~j$W \ Zl
[size=5][/size][/font]2Z y$\ u*J-QM K.D
[font=標楷體]P _@T4S"K#B
[size=5][/size][/font]
[-tz!S ql:lN
K7a@R-@6cD :yy03:

iggychoy 發表於 2009-7-21 05:13 AM

成日都有架啦

開心小鴨鴨 發表於 2009-7-23 04:51 PM

咁都放上來W:\cgS
雖然佢地唔係好岩..

pophk123 發表於 2009-7-29 11:49 AM

最唔鐘意係在車廂食野啦....

if2002hkhk 發表於 2009-7-30 08:21 AM

Oh, Although the eating and drinking is not allow in the MTR area , we dusciver that eating and drinking is very common in the MTR, In other world, 法律是死,人是生.看化一些吧!!

頁: [1]

Powered by Discuz! Archiver 7.0.0  © 2001-2009 Comsenz Inc.