大家估下曾凸狗最後結局﹖
**** 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽 **** 因健康問題, 提前退任, 由政務司司長接任.及後, 獲頒發金紫荊. 獲某大學頒發博士學位, 以表揚對香港貢獻. **** 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽 **** 無咗佢...香港一早死得仲慘~~C&Xi dp)^N@F
香港人從來都唔想想到底自己對國家和政府貢獻了甚麼,一味諗住攞著數。
邊個做特首都要反對,都希望佢下台...~,S;jT,t
一個無領導人嘅地方真係咁好?就正如所有仔女都唔想被家長管,但係無父母錫的小孩才會休會到甚麼是好!+a#P5?YEW)hi
依家得把聲喺度嘈嗰班人,唔通真係可以做得比曾生好?講就天下無敵,佢哋有本事咩..... [quote]原帖由 [i]crazy9898[/i] 於 2009-7-3 01:44 PM 發表 [url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3193962&ptid=205328][img]http://www.26fun.com/bbs/images/common/back.gif[/img][/url]3E I%_/K0|,a'k s
BF} w3P?
無咗佢...香港一早死得仲慘~~6Ke3z-_T(d1x2yi
香港人從來都唔想想到底自己對國家和政府貢獻了甚麼,一味諗住攞著數。3q-a-~%Zk~R#A
邊個做特首都要反對,都希望佢下台...*V4@/],^&Tx&Vp
一個無領導人嘅地方真係咁好?就正如所有仔女都唔想被家長管,但係無父母錫的小孩才會休會到甚麼是好!
依家得把聲喺度嘈嗰班人,唔通真係可以做得比曾生好?講就天下無敵,佢哋有本事咩.....[/quote]
I agreed. 應該會完成任期 中央非撐佢不可
因為若連續兩個特首都無法完成任期下離任 世人不得不懷疑中央有冇能力管治香港)ra TR2V#qB6[
況且我個人睇法 最大問題不是在特首身上 反而係"""公務員"""身上 工作態度欠佳 效率有問題 仲妄想涷薪或加薪 若果公務員工作好 特首民望不應那麼低 有些投訴成年都無人做野 要報章介入搞大先拿拿聲做 真係犯賤 [quote]原帖由 [i]crazy9898[/i] 於 2009-7-3 01:44 PM 發表 [url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3193962&ptid=205328][img]http://www.26fun.com/bbs/images/common/back.gif[/img][/url]
無咗佢...香港一早死得仲慘~~
香港人從來都唔想想到底自己對國家和政府貢獻了甚麼,一味諗住攞著數。4N_+T%_lN}1r
邊個做特首都要反對,都希望佢下台...
一個無領導人嘅地方真係咁好?就正如所有仔女都唔想被家長管,但係無父母錫的小孩 ... [/quote]$E6IV p]|z
p/WJicQ x{z+r
吓?無左曾特首香港一早死得好慘?
97之前,領導人唔係董建華,又唔係曾蔭權,點解香港無死到呢?點解呢?:confused: **** 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽 **** **** 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽 **** 有一日曾特首去餵魚,最後佢死左:yy02: **** 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽 **** [quote]原帖由 [i]andyho[/i] 於 2009-7-3 02:14 PM 發表 [url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3193990&ptid=205328][img]http://www.26fun.com/bbs/images/common/back.gif[/img][/url]:p%X u#dd
V.h9n\1J L3e^
吓?無左曾特首香港一早死得好慘?$g/I%[,Dvk$H
97之前,領導人唔係董建華,又唔係曾蔭權,點解香港無死到呢?點解呢?:confused: [/quote]
97之前香港有幾好?每屆港督唔通又係普選出嚟?嗰時無金融海嘯,無雷曼事件,全世界都好似無問題[font=細明體]...[/font]
如果金融海嘯和雷曼事件喺嗰時發生,嗰班人唔通敢開聲話當時嘅港督做得唔好,而叫佢下台?
對住啲英國狗,咪粒聲都唔敢出,甘願做奴隸!
依家個個都諗住爭住做特首,就一味話做緊嗰個唔好,諗住[font=細明體]囂眾取寵...[/font] 香港人政治意識薄弱,以為無咗特首,香港就會無人失業,香港就會繁榮安定...5oK-FKn}"tb
環觀世界各地,香港已經幾好,如果身處外國(例如:美國),佢哋可能一早已生不如死!
可惜,特首做得幾好都無用...班公務員和班所謂議員咁無能!
一個特首豈能担當所有任務?樣樣事都要特首出面,班公務員就欠效率,而班議員就得把口,講就天下無敵,講粗口、掟蕉,搏攞分就得,做嘢就不知所謂~~ 巡區!突然俾一個因雷曼事件傻咗既人斬,驚到提早退休敗走外國! [quote]原帖由 [i]nico1982[/i] 於 2009-7-3 04:01 PM 發表 [url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3194110&ptid=205328][img]http://www.26fun.com/bbs/images/common/back.gif[/img][/url])z)@;O8D*Y
香港人政治意識薄弱,以為無咗特首,香港就會無人失業,香港就會繁榮安定...
環觀世界各地,香港已經幾好,如果身處外國(例如:美國),佢哋可能一早已生不如死!#~ ^S(swX)vL
可惜,特首做得幾好都無用...班公務員和班所謂議員咁無能!
一個特首豈能 ... [/quote]
都唔邊個政治意識薄弱...
mUY,\+u
邊個話過"無咗特首,香港咩都好",
我地係話要個"民選特首",
4o[4X y&CSx
至於環觀世界各地,
香港大把人回流返來,要你教??
s)OfR7SQ4Z
監察政府係議員責任之一,
政府做錯唔罵係失職N4m K6Be6M H
1M1T \KPp2^Z
社民連向政府冇提議政策?OVZ7Jvx
當然有啦,但政府一味放軟...eum@yi
唔好比傳媒厄啦,佢地唔forcus喺示威場面,邊有人睇?Ub[ Ex4fl
班公務員衰,特狗當然責無旁貸,h%[Im ]1E t%[
大家都以佢為首,佢承擔都唔會,qo$UH3mB \
更加唔好話比政府新文化,哩樣都係佢的責任!