娛樂滿紛 26FUN's Archiver

電梯男 發表於 2009-7-3 12:41 PM

大家估下曾凸狗最後結局﹖

**** 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽 ****

12d3 發表於 2009-7-3 01:07 PM

因健康問題, 提前退任, 由政務司司長接任.
+y0S'yCB'sn P N 及後, 獲頒發金紫荊.  獲某大學頒發博士學位, 以表揚對香港貢獻.

電梯男 發表於 2009-7-3 01:40 PM

**** 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽 ****

crazy9898 發表於 2009-7-3 01:44 PM

無咗佢...香港一早死得仲慘~~C&Xi dp)^N@ F
香港人從來都唔想想到底自己對國家和政府貢獻了甚麼,一味諗住攞著數。
U)AnB)t;L2p 邊個做特首都要反對,都希望佢下台...~,S;jT,t
一個無領導人嘅地方真係咁好?就正如所有仔女都唔想被家長管,但係無父母錫的小孩才會休會到甚麼是好!+a#P5?YEW)hi
依家得把聲喺度嘈嗰班人,唔通真係可以做得比曾生好?講就天下無敵,佢哋有本事咩.....

nico1982 發表於 2009-7-3 01:48 PM

[quote]原帖由 [i]crazy9898[/i] 於 2009-7-3 01:44 PM 發表 [url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3193962&ptid=205328][img]http://www.26fun.com/bbs/images/common/back.gif[/img][/url]3E I%_/K0|,a'k s
BF } w3P?
無咗佢...香港一早死得仲慘~~6Ke3z-_T(d1x2yi
香港人從來都唔想想到底自己對國家和政府貢獻了甚麼,一味諗住攞著數。3q-a-~%Zk~R#A
邊個做特首都要反對,都希望佢下台...*V4@/],^&Tx&Vp
一個無領導人嘅地方真係咁好?就正如所有仔女都唔想被家長管,但係無父母錫的小孩才會休會到甚麼是好!
/D4qXxC-w 依家得把聲喺度嘈嗰班人,唔通真係可以做得比曾生好?講就天下無敵,佢哋有本事咩.....[/quote]
-l(i3Z`#r \\2T`
z?In@ I agreed.

benny1219 發表於 2009-7-3 02:01 PM

應該會完成任期   中央非撐佢不可
#j0qa5j-H 因為若連續兩個特首都無法完成任期下離任 世人不得不懷疑中央有冇能力管治香港)raTR2V#qB6[

d P1G k'Fa3S 況且我個人睇法  最大問題不是在特首身上  反而係"""公務員"""身上  工作態度欠佳 效率有問題 仲妄想涷薪或加薪  若果公務員工作好  特首民望不應那麼低  有些投訴成年都無人做野 要報章介入搞大先拿拿聲做  真係犯賤

andyho 發表於 2009-7-3 02:14 PM

[quote]原帖由 [i]crazy9898[/i] 於 2009-7-3 01:44 PM 發表 [url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3193962&ptid=205328][img]http://www.26fun.com/bbs/images/common/back.gif[/img][/url]
7NT+Dn"?$O 無咗佢...香港一早死得仲慘~~
5f*K4FfE.e&mJ/|Y B 香港人從來都唔想想到底自己對國家和政府貢獻了甚麼,一味諗住攞著數。4N_+T%_lN}1r
邊個做特首都要反對,都希望佢下台...
XJ`'Pq&? 一個無領導人嘅地方真係咁好?就正如所有仔女都唔想被家長管,但係無父母錫的小孩 ... [/quote]$E6IVp ]|z
p/WJicQx {z+r
吓?無左曾特首香港一早死得好慘?
4SuL"ev { 97之前,領導人唔係董建華,又唔係曾蔭權,點解香港無死到呢?點解呢?:confused:

電梯男 發表於 2009-7-3 02:21 PM

**** 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽 ****

電梯男 發表於 2009-7-3 02:28 PM

**** 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽 ****

kingsun2433 發表於 2009-7-3 03:28 PM

有一日曾特首去餵魚,最後佢死左:yy02:

電梯男 發表於 2009-7-3 03:32 PM

**** 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽 ****

crazy9898 發表於 2009-7-3 03:41 PM

[quote]原帖由 [i]andyho[/i] 於 2009-7-3 02:14 PM 發表 [url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3193990&ptid=205328][img]http://www.26fun.com/bbs/images/common/back.gif[/img][/url]:p%X u#dd

q~;t%Qx-D h%p V.h9n\1J L3e^
吓?無左曾特首香港一早死得好慘?$g/I%[,Dvk$H
97之前,領導人唔係董建華,又唔係曾蔭權,點解香港無死到呢?點解呢?:confused: [/quote]
x0|(i$^-Nw
],N/n6q(b3Q%q(m,_c 97之前香港有幾好?每屆港督唔通又係普選出嚟?嗰時無金融海嘯,無雷曼事件,全世界都好似無問題[font=細明體]...[/font]
8L'R.[q.E?x%VR!a 如果金融海嘯和雷曼事件喺嗰時發生,嗰班人唔通敢開聲話當時嘅港督做得唔好,而叫佢下台?
4i6q([~7|wxj{ 對住啲英國狗,咪粒聲都唔敢出,甘願做奴隸!
}+\.x!yVq`6]9HN(q 依家個個都諗住爭住做特首,就一味話做緊嗰個唔好,諗住[font=細明體]囂眾取寵...[/font]

nico1982 發表於 2009-7-3 04:01 PM

香港人政治意識薄弱,以為無咗特首,香港就會無人失業,香港就會繁榮安定...5oK-FKn}"tb
環觀世界各地,香港已經幾好,如果身處外國(例如:美國),佢哋可能一早已生不如死!
X'h+PD1I*`%b-s:C3gU 可惜,特首做得幾好都無用...班公務員和班所謂議員咁無能!
\B'X!n Oa.B 一個特首豈能担當所有任務?樣樣事都要特首出面,班公務員就欠效率,而班議員就得把口,講就天下無敵,講粗口、掟蕉,搏攞分就得,做嘢就不知所謂~~

winglo0428 發表於 2009-7-3 05:28 PM

巡區!突然俾一個因雷曼事件傻咗既人斬,驚到提早退休敗走外國!

seafireson2 發表於 2009-7-3 06:41 PM

[quote]原帖由 [i]nico1982[/i] 於 2009-7-3 04:01 PM 發表 [url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3194110&ptid=205328][img]http://www.26fun.com/bbs/images/common/back.gif[/img][/url])z)@;O8D*Y
香港人政治意識薄弱,以為無咗特首,香港就會無人失業,香港就會繁榮安定...
1O C3y\7R!Yi/F9v 環觀世界各地,香港已經幾好,如果身處外國(例如:美國),佢哋可能一早已生不如死!#~^S(sw X)vL
可惜,特首做得幾好都無用...班公務員和班所謂議員咁無能!
2H\ uW^*g 一個特首豈能 ... [/quote]
5o,Mq.An 都唔邊個政治意識薄弱...
{4Z_,E;H8P$k mUY,\+u
邊個話過"無咗特首,香港咩都好",
(gO!o.Gxh 我地係話要個"民選特首",
mACcp]f 4o[4X y&CSx
至於環觀世界各地,
-O!I$Z|"pOu 香港大把人回流返來,要你教??
1y{hm7Pu.g+m5j"P1i s)OfR7SQ4Z
監察政府係議員責任之一,
DE']d-^WXpC 政府做錯唔罵係失職N4m K6Be6M H
1M1T \KPp2^Z
社民連向政府冇提議政策?OVZ7Jvx
當然有啦,但政府一味放軟...eum@yi
唔好比傳媒厄啦,佢地唔forcus喺示威場面,邊有人睇?Ub[ Ex4fl

$Dt!]4q6TX%{uu7a 班公務員衰,特狗當然責無旁貸,h%[Im]1E t%[
大家都以佢為首,佢承擔都唔會,qo$UH3mB \
更加唔好話比政府新文化,哩樣都係佢的責任!
)N!~%z Q%Sc&HNl
D-SBU,` iC 哩d野好基本,好好讀下書,思考多d,

andyho 發表於 2009-7-3 06:51 PM

[quote]原帖由 [i]crazy9898[/i] 於 2009-7-3 03:41 PM 發表 [url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3194089&ptid=205328][img]http://www.26fun.com/bbs/images/common/back.gif[/img][/url]a&C~Q S7Yt2F
/pVOs"[ yS#Q
&j7[7]F:\9Gg7u
97之前香港有幾好?每屆港督唔通又係普選出嚟?嗰時無金融海嘯,無雷曼事件,全世界都好似無問題... Xp;^@)i
如果金融海嘯和雷曼事件喺嗰時發生,嗰班人唔通敢開聲話當時嘅港督做得唔好,而叫佢下台?
XVZ2G&M9x 對住啲英國狗,咪粒聲都唔敢出,甘願做 ... [/quote][Xx;uF G8K.s

Vs ]!S#U s 咦?原來97之前香港唔好咩?咁,唔通大陸就好好?k:vCh&x S
大陸同香港一樣個個有免費教育?個個有飽飯食?個個有屋住? B hQ$\-mav
6,70年代文革發生時,香港好唔好呢又?#h5b c9AS?)AK(g
香港過去唔好,點解咁多大陸人要偷渡到香港甘心俾英國狗管呢?OC;s'\&b%d
北韓都無人走出來叫領導人下台的,咁,北韓咪好過香港?
-Cn6NM Z 唉,一大堆問題唔知有無人答到我呢。:confused:
qs4b-t9R@~ S
4JD5iJ|+u9rb(h$l+X jZ"Z R"qo"ke
唔好離題,講番樓主個主題,曾生一定無事做到尾,b^tF3w4I
唔係因為佢做得好,而中國要講一d無謂面子,
zH(gtx]4q"v8YP 一個作野話腳痛落台已夠難睇,再換人就太核突喇。

andyho 發表於 2009-7-3 06:58 PM

[quote]原帖由 [i]seafireson2[/i] 於 2009-7-3 06:41 PM 發表 [url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3194260&ptid=205328][img]http://www.26fun.com/bbs/images/common/back.gif[/img][/url]&}jC[@5g5DE

jW,o%NbHa5^.f(UP 都唔邊個政治意識薄弱...
ME ]&B#_u2b#x e VyaG$G
邊個話過"無咗特首,香港咩都好",
kv ? Fn 我地係話要個"民選特首",
$H!Z x&D/}]Vd ;c:^ [B%}]W3G-A_;m
至於環觀世界各地,}Y\Z-Ea6Q
香港大把人回流返來,要你教??
#~z,Z{K4\;]1k "k$U }`I&e~y
監察政府係議員責任之一,
BvI8vqc x 政府做錯唔罵係失職]0w"S$Y+{.v+A!ZE
%W@D dc-w,`^
社民連向政府冇提議政策?B l}m2P
當然 ... [/quote]!\4QZ X8U3P

)I-n+V(?D;}P4l&Ho 麻煩晒,你幫我講左我想講的。:cheers:

seafireson2 發表於 2009-7-3 07:02 PM

[quote]原帖由 [i]crazy9898[/i] 於 2009-7-3 03:41 PM 發表 [url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3194089&ptid=205328][img]http://www.26fun.com/bbs/images/common/back.gif[/img][/url]g9P:B5a|
Qv {mu9i

[IzrTiU8S:i 97之前香港有幾好?每屆港督唔通又係普選出嚟?嗰時無金融海嘯,無雷曼事件,全世界都好似無問題... ^y@G4xe:S
如果金融海嘯和雷曼事件喺嗰時發生,嗰班人唔通敢開聲話當時嘅港督做得唔好,而叫佢下台?D$`1Ia R3w1}"v
對住啲英國狗,咪粒聲都唔敢出,甘願做 ... [/quote] I.}'p} b%w0Oz
人係會進步,以前唔會咁做,現在就唔可以咁做?
K7Q:t q[%pv ^8~ 而且你下半段完全係假設(即係9up),你又知唔會, ^;TW!?~g|%X_4z
你唔好忘記以前香港人夠[color=black]薑罷工暴動放波蘿(不過我唔同意暴動放波蘿)[/color]

seafireson2 發表於 2009-7-3 07:14 PM

[quote]原帖由 [i]andyho[/i] 於 2009-7-3 06:51 PM 發表 [url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3194273&ptid=205328][img]http://www.26fun.com/bbs/images/common/back.gif[/img][/url]QmR Ve{zjUf
唔好離題,講番樓主個主題,曾生一定無事做到尾,
+G ^ E6RB tn 唔係因為佢做得好,而中國要講一d無謂面子,
(}"G z3?A?;i|*Na2F 一個作野話腳痛落台已夠難睇,再換人就太核突喇。[/quote]
Bt6ISu!~*aa 我都係咁此諗,一滿期就做人大

seafireson2 發表於 2009-7-3 07:16 PM

[quote]原帖由 [i]電梯男[/i] 於 2009-7-3 03:32 PM 發表 [url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3194075&ptid=205328][img]http://www.26fun.com/bbs/images/common/back.gif[/img][/url]
C&tWe*AC1T:w ]
!v CB"F3F k
"_ C R:A|a-r y 比錦鯉食左 :yy31: [/quote]kXE%mT2p"p3d
係食蕉哽死!

頁: [1] 2

Powered by Discuz! Archiver 7.0.0  © 2001-2009 Comsenz Inc.