娛樂滿紛 26FUN's Archiver

電梯男 發表於 2009-7-3 10:14 PM

**** 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽 ****

sm1560161 發表於 2009-7-3 11:24 PM

冇做凸狗
!IU,m?7Te Pq*x 被人踢爆利益輸送 OU1If&f-Ke
接受ICAC調查 3gy+WUQ4y;C5q R
淆底轉做污點證人
,Q6C UWq3R 指證晒d9官 #v m o+O^P%nw%?w
之後隱居內地

電梯男 發表於 2009-7-3 11:27 PM

**** 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽 ****

打狗棒 發表於 2009-7-4 12:11 AM

[quote]原帖由 [i]andyho[/i] 於 2009-7-3 06:51 PM 發表 [url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3194273&ptid=205328][img]http://www.26fun.com/bbs/images/common/back.gif[/img][/url]
G1UJ4M ffy
H)|{'A!MX
#y*n-Fh3VW:Ot 咦?原來97之前香港唔好咩?咁,唔通大陸就好好?
hjx7Xk$@0B*g 大陸同香港一樣個個有免費教育?個個有飽飯食?個個有屋住?
;Hm:]#_1n$Z8|1^'z 6,70年代文革發生時,香港好唔好呢又?
6l8F WZwx&g_ 香港過去唔好,點解咁多大陸人要偷渡到香港甘心俾英國狗管呢?
2X0o5O8L?)nWr 北韓都無人走出來叫領 ... [/quote]MO$t|x$_
有人天生鍾意做奴才, 你又使乜同佢一般見識?
/P2r `*oi"i5r 不錯, 點解英國人做總督, 香港人又唔見嘈呢? 因為英國人叻囉, 英國人統治香港150年間, 將一個寂寂無名的小漁港, 打造成一個國際金融中心; 將一個充斥著奴性的小農社會, 變成一個自由開放文明的社會。
'}A [1J,c 6B%i} wN
反觀中國大陸呢? 自從中國共產黨奪權上台後, 將中國變成一個亳無廉恥的社會, 子女鬥臭父母、學生鬥臭老師、下屬鬥臭上司、原來一同打江山的同志互相權鬥, 反右運動、大鍊鋼、大躍進、文革、四人幫亂政、六四事件.......60年間, 中共治下的中國, 人民非正常死亡的人數是八年抗戰各加國共內戰總和的數十倍(大約4,5千萬人), 請問這樣的一個政權, 如何能給香港人信心?
zwzEew7h-p"n;] 7|+Xe1I+ql.X V
講到議員們只是識罵和擲蕉? 當然啦, 對一個不公義和不公平的選舉制度, 擲蕉算是客氣了,  樓上挺共的狗奴才, 請先回憶一下, 1968年左派在香港發起暴動, 擲的不是蕉, 而是炸彈, 令香港市民被殺和受傷, 其中有發起者, 回歸後獲頒發大紫荊勳章, 共產黨在香港掟炸彈就得, 議員掟蕉就十惡不赦? D Sl6k"Z)^`6{,u

hgX"TA ]f4a 樓上挺共的細路, 唔好知少少扮代表, 想撐政府, 補習一下中國歷史先學啦, 人講你又講?

seafireson2 發表於 2009-7-4 09:24 AM

[quote]原帖由 [i]打狗棒[/i] 於 2009-7-4 12:11 AM 發表 [url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3194769&ptid=205328][img]http://www.26fun.com/bbs/images/common/back.gif[/img][/url]
rSEA,S)D
3wGM Sb&JA[ 有人天生鍾意做奴才, 你又使乜同佢一般見識?
Q*o{e3lg }/]9MM 不錯, 點解英國人做總督, 香港人又唔見嘈呢? 因為英國人叻囉, 英國人統治香港150年間, 將一個寂寂無名的小漁港, 打造成一個國際金融中心; 將一個充斥著奴性的小農社會,  ... [/quote]
*AhF/D ul :agree: :agree: :agree: 3~e%\]l AA3Q6o
ABSOLUTELY AGREE WITH YOU

vv1668vv 發表於 2009-7-4 09:40 AM

[quote]原帖由 [i]seafireson2[/i] 於 2009-7-4 09:24 AM 發表 [url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3195217&ptid=205328][img]http://www.26fun.com/bbs/images/common/back.gif[/img][/url] x3Y/h!L? E*?euM7F

'Bh!u|bBR|G:_ :agree: :agree: :agree:
pIb+L?Tn(f h`f ABSOLUTELY AGREE WITH YOU [/quote]QAja.d.B4d%s
Z6`7P E)V Oej0P.Q

:B,P&U1]P X 2/A/Kx5q)Z&k
y;X^6_)av r9B

q4dNVG ti X
,m HGE0l"tqR6A
H\1V;Z U,n qxIY3|E
[font=新細明體]香港 同 日本 前世 梗系 撈亂骨頭。。。[/font]
X\0PuL1L
%y2f!K$N vad&K [font=新細明體]依加[/font][font=新細明體]連 [/font][font=新細明體][size=3]歷史 [/size][/font][font=新細明體]教課書 既 風格 都跟到 日本 十足十 ........................ [font=新細明體][size=7][color=lemonchiffon]死DUCK味[/color][/size]??[/font]
^C#Jo q1d
,Kn/DbP1\T)l5I C4A [/font]
W dW ]n;D:~ Vkb
V6EVH;X6v7N'B#i6r [[i] 本帖最後由 vv1668vv 於 2009-7-4 10:16 AM 編輯 [/i]]

打狗棒 發表於 2009-7-4 11:39 AM

[quote]原帖由 [i]vv1668vv[/i] 於 2009-7-4 09:40 AM 發表 [url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3195227&ptid=205328][img]http://www.26fun.com/bbs/images/common/back.gif[/img][/url]
iRV{*KM3_!a] :h1mvT-m%otsF)a

1Y];Y!v{Sb*g
m:va-vbRs X 2,nk1@&x)t

T r:k!^*~+S AN\3sT+W
Z,yr5G,Y7s
9KU.]GodF0od
;`aQZ xPAEA
香港 同 日本 前世 梗系 撈亂骨頭。。。0z"D:uL\ R1G?

a2a&t#N+i4i:\*P 依加連 歷史 教課書 既 風格 都跟到 日本 十足十 ........................ 死DUCK味?? f hs8R!P"GT^-R
cnya;lV@4H_
[/quote]*}H|L!wA%K@[s
欺上瞞下, 報喜不報憂, 寛己嚴人正是中共的立國之道!!!

電梯男 發表於 2009-7-4 01:06 PM

**** 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽 ****

vv1668vv 發表於 2009-7-4 03:55 PM

[quote]原帖由 [i]打狗棒[/i] 於 2009-7-4 11:39 AM 發表 [url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3195319&ptid=205328][img]http://www.26fun.com/bbs/images/common/back.gif[/img][/url]
.QT HX}_;f Tj+F4zp.U#BA
欺上瞞下, 報喜不報憂, 寛己嚴人正是中共的立國之道!!! [/quote] c1U AC"J k D:L#E-K
S"_8x/w:? s(p
4kV$@k1x aXg,VM:W

7g KvM3| [font=新細明體]長期 吹 喱 [/font][font=Times New Roman, serif]D 0[/font][font=新細明體]甘既 “瘋”。。。[/font]
ThG&c Vo,N'T Z+BXcb5f:_FK
[font=新細明體]遲[/font][font=Times New Roman, serif]D...[/font][font=新細明體]連   [b]報紙[/b]  [/font][font=Times New Roman, serif],   [/font][font=新細明體][b]雜志[/b],  都 系 [/font][font=Times New Roman, serif]0[/font][font=新細明體]甘就 真系 。。。。。。。。。。。:yy31: [/font]

vv1668vv 發表於 2009-7-4 04:05 PM

有個朋友同我講, 距話:
T }x,Srp
'Q0@&U"j+OW 香港已經有 “K”仔  便利店    (大陸人)店務員   夠膽  同  香港人(客)  講,E2M+} N6En0W

{2I+?P4b6L~ hz 店務員話   :   衣加     已經系   大陸人既天下,   香港人 正一 “港璨” 已經 無用 !!

頁: 1 [2]

Powered by Discuz! Archiver 7.0.0  © 2001-2009 Comsenz Inc.