娛樂滿紛 26FUN's Archiver

電梯男 發表於 2009-7-3 12:41 PM

大家估下曾凸狗最後結局﹖

**** 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽 ****

12d3 發表於 2009-7-3 01:07 PM

因健康問題, 提前退任, 由政務司司長接任.-c@#y~ ~4]J"LLM
及後, 獲頒發金紫荊.  獲某大學頒發博士學位, 以表揚對香港貢獻.

電梯男 發表於 2009-7-3 01:40 PM

**** 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽 ****

crazy9898 發表於 2009-7-3 01:44 PM

無咗佢...香港一早死得仲慘~~IZ7_*p3hR.T
香港人從來都唔想想到底自己對國家和政府貢獻了甚麼,一味諗住攞著數。
8qmWK5E qU5SK5c 邊個做特首都要反對,都希望佢下台...b0T `0Zh,tK(i8F
一個無領導人嘅地方真係咁好?就正如所有仔女都唔想被家長管,但係無父母錫的小孩才會休會到甚麼是好!
7H9e\?u/vk 依家得把聲喺度嘈嗰班人,唔通真係可以做得比曾生好?講就天下無敵,佢哋有本事咩.....

nico1982 發表於 2009-7-3 01:48 PM

[quote]原帖由 [i]crazy9898[/i] 於 2009-7-3 01:44 PM 發表 [url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3193962&ptid=205328][img]http://www.26fun.com/bbs/images/common/back.gif[/img][/url] m.i4m rp,j bV.M

\)Y!q*Eu 無咗佢...香港一早死得仲慘~~
law!W.n:kI 香港人從來都唔想想到底自己對國家和政府貢獻了甚麼,一味諗住攞著數。
&O*V!a+bZ.~,F 邊個做特首都要反對,都希望佢下台...Ak3G&? r&C)C pR-i
一個無領導人嘅地方真係咁好?就正如所有仔女都唔想被家長管,但係無父母錫的小孩才會休會到甚麼是好!
c9N/Gf-y#r6C8I 依家得把聲喺度嘈嗰班人,唔通真係可以做得比曾生好?講就天下無敵,佢哋有本事咩.....[/quote]|XR*ZI1UE
;B#@@ U1aT]"A;}
I agreed.

benny1219 發表於 2009-7-3 02:01 PM

應該會完成任期   中央非撐佢不可
e0S)uO)X.]${2LA1VN `d 因為若連續兩個特首都無法完成任期下離任 世人不得不懷疑中央有冇能力管治香港9Co+c bB
.N/Z6q+U u4By7k#{
況且我個人睇法  最大問題不是在特首身上  反而係"""公務員"""身上  工作態度欠佳 效率有問題 仲妄想涷薪或加薪  若果公務員工作好  特首民望不應那麼低  有些投訴成年都無人做野 要報章介入搞大先拿拿聲做  真係犯賤

andyho 發表於 2009-7-3 02:14 PM

[quote]原帖由 [i]crazy9898[/i] 於 2009-7-3 01:44 PM 發表 [url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3193962&ptid=205328][img]http://www.26fun.com/bbs/images/common/back.gif[/img][/url]
"gR3Fh)xFE 無咗佢...香港一早死得仲慘~~
J at8PuG{ 香港人從來都唔想想到底自己對國家和政府貢獻了甚麼,一味諗住攞著數。
PpPW-~#k"\ 邊個做特首都要反對,都希望佢下台...QDNg]R/q h4O7Eao
一個無領導人嘅地方真係咁好?就正如所有仔女都唔想被家長管,但係無父母錫的小孩 ... [/quote]lg`4lT3\
5es%~;K|zC)\}%b
吓?無左曾特首香港一早死得好慘?
$ME!d!_ RPN 97之前,領導人唔係董建華,又唔係曾蔭權,點解香港無死到呢?點解呢?:confused:

電梯男 發表於 2009-7-3 02:21 PM

**** 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽 ****

電梯男 發表於 2009-7-3 02:28 PM

**** 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽 ****

kingsun2433 發表於 2009-7-3 03:28 PM

有一日曾特首去餵魚,最後佢死左:yy02:

電梯男 發表於 2009-7-3 03:32 PM

**** 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽 ****

crazy9898 發表於 2009-7-3 03:41 PM

[quote]原帖由 [i]andyho[/i] 於 2009-7-3 02:14 PM 發表 [url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3193990&ptid=205328][img]http://www.26fun.com/bbs/images/common/back.gif[/img][/url]V)`*sIh
yt8KJ8n

hI'["bN 吓?無左曾特首香港一早死得好慘?jScP p\
97之前,領導人唔係董建華,又唔係曾蔭權,點解香港無死到呢?點解呢?:confused: [/quote]%[2}Z `d

G8pC0O1tTO 97之前香港有幾好?每屆港督唔通又係普選出嚟?嗰時無金融海嘯,無雷曼事件,全世界都好似無問題[font=細明體]...[/font]{]-R0r ^-W|G
如果金融海嘯和雷曼事件喺嗰時發生,嗰班人唔通敢開聲話當時嘅港督做得唔好,而叫佢下台?
ogT7g| j#pY `_ 對住啲英國狗,咪粒聲都唔敢出,甘願做奴隸!
:Gc,YT/Y 依家個個都諗住爭住做特首,就一味話做緊嗰個唔好,諗住[font=細明體]囂眾取寵...[/font]

nico1982 發表於 2009-7-3 04:01 PM

香港人政治意識薄弱,以為無咗特首,香港就會無人失業,香港就會繁榮安定...
8s/v(K5Yj&d 環觀世界各地,香港已經幾好,如果身處外國(例如:美國),佢哋可能一早已生不如死!
WHa]C)A;J#lt 可惜,特首做得幾好都無用...班公務員和班所謂議員咁無能!
Brc9Hw D 一個特首豈能担當所有任務?樣樣事都要特首出面,班公務員就欠效率,而班議員就得把口,講就天下無敵,講粗口、掟蕉,搏攞分就得,做嘢就不知所謂~~

winglo0428 發表於 2009-7-3 05:28 PM

巡區!突然俾一個因雷曼事件傻咗既人斬,驚到提早退休敗走外國!

seafireson2 發表於 2009-7-3 06:41 PM

[quote]原帖由 [i]nico1982[/i] 於 2009-7-3 04:01 PM 發表 [url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3194110&ptid=205328][img]http://www.26fun.com/bbs/images/common/back.gif[/img][/url]
{E6h a{C0ZN|&F-~{ 香港人政治意識薄弱,以為無咗特首,香港就會無人失業,香港就會繁榮安定...^V-ff D2|
環觀世界各地,香港已經幾好,如果身處外國(例如:美國),佢哋可能一早已生不如死!
G1n GKl l$g2fk 可惜,特首做得幾好都無用...班公務員和班所謂議員咁無能!
jb1p!c BFR 一個特首豈能 ... [/quote]
+Y;N Ht\9rP 都唔邊個政治意識薄弱...pZ ]e,Zyg [ U
Rh B}:xv0{
邊個話過"無咗特首,香港咩都好",Y9C"x~J Y]
我地係話要個"民選特首",
&j n6S5[L*? qv%s 3Z,k1rhV3|'cgq
至於環觀世界各地,v#D*SaL/_!T[&p
香港大把人回流返來,要你教??
b/Jm }Wg$y?S i:aR1q[Q!^sdG
監察政府係議員責任之一,]4C/OFKw
政府做錯唔罵係失職
K:W7u8pzb xPwa?8l\!F
社民連向政府冇提議政策?
yEC:T)l2JQ/A2R 當然有啦,但政府一味放軟...6Q!VEu W
唔好比傳媒厄啦,佢地唔forcus喺示威場面,邊有人睇?
[ sucs'~ Af q)]-f^/\r.O
班公務員衰,特狗當然責無旁貸,2T!h E$g;as
大家都以佢為首,佢承擔都唔會,U$th6i MFp
更加唔好話比政府新文化,哩樣都係佢的責任!)k6Ej on2A2g

p!l0up7y^1[]C5m)W 哩d野好基本,好好讀下書,思考多d,

andyho 發表於 2009-7-3 06:51 PM

[quote]原帖由 [i]crazy9898[/i] 於 2009-7-3 03:41 PM 發表 [url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3194089&ptid=205328][img]http://www.26fun.com/bbs/images/common/back.gif[/img][/url]V FQ"MU

!V7H]J7?-m9i f5k/|y_
)\ k#Jex'tn;`9e 97之前香港有幾好?每屆港督唔通又係普選出嚟?嗰時無金融海嘯,無雷曼事件,全世界都好似無問題...
JV,?,C;daG 如果金融海嘯和雷曼事件喺嗰時發生,嗰班人唔通敢開聲話當時嘅港督做得唔好,而叫佢下台?V|0iJ~2vF?
對住啲英國狗,咪粒聲都唔敢出,甘願做 ... [/quote]8Y$^%Q(N5h F2`3n#t0lP2H J
8j1D"t a { B
咦?原來97之前香港唔好咩?咁,唔通大陸就好好?%I[@0}2U5xz
大陸同香港一樣個個有免費教育?個個有飽飯食?個個有屋住? qE?(buF
6,70年代文革發生時,香港好唔好呢又?
d&rQe{tP'Uu3W F 香港過去唔好,點解咁多大陸人要偷渡到香港甘心俾英國狗管呢?
G\&DLg0W 北韓都無人走出來叫領導人下台的,咁,北韓咪好過香港?)bJ l7NZ+Jw&q{
唉,一大堆問題唔知有無人答到我呢。:confused:
}X)KJ i1?.gw oiIj'K]-YR/Zr
%Uy a,Zh3}
唔好離題,講番樓主個主題,曾生一定無事做到尾,_(Rr;V+L`.wD+JU
唔係因為佢做得好,而中國要講一d無謂面子,-ErC nD$BSo%w8|FJ
一個作野話腳痛落台已夠難睇,再換人就太核突喇。

andyho 發表於 2009-7-3 06:58 PM

[quote]原帖由 [i]seafireson2[/i] 於 2009-7-3 06:41 PM 發表 [url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3194260&ptid=205328][img]http://www.26fun.com/bbs/images/common/back.gif[/img][/url]
|:M`1H C:~q5d7j
8](xo5A#ke| 都唔邊個政治意識薄弱...
QH.T(Q h? A@
mP|A,K 邊個話過"無咗特首,香港咩都好",}1Ed6{KE[2eE
我地係話要個"民選特首",J(z wx&?zz

(f9b j/r Q j(g4W0A 至於環觀世界各地,
3Q'CFGT 香港大把人回流返來,要你教??5Jva9`![uA{
8j j4CQN4W8N0P
監察政府係議員責任之一,1x UGi$y ?8}0A8I F!p F
政府做錯唔罵係失職\?:J;y!t%qb#`*Ma

4H1`a${`f-D(Dxo 社民連向政府冇提議政策?
(x:z,{0c"pQ CH#s&X 當然 ... [/quote]n~ j6H]8k5RT P w t
-x"V9|2T I1PPs#b
麻煩晒,你幫我講左我想講的。:cheers:

seafireson2 發表於 2009-7-3 07:02 PM

[quote]原帖由 [i]crazy9898[/i] 於 2009-7-3 03:41 PM 發表 [url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3194089&ptid=205328][img]http://www.26fun.com/bbs/images/common/back.gif[/img][/url]f1Z6n:u/q:E\.E
3imSVK'Tq

j d-C,oB(Q7Q 97之前香港有幾好?每屆港督唔通又係普選出嚟?嗰時無金融海嘯,無雷曼事件,全世界都好似無問題... T~9`6|cM zr4w
如果金融海嘯和雷曼事件喺嗰時發生,嗰班人唔通敢開聲話當時嘅港督做得唔好,而叫佢下台?
PQlGzz2g;~/kxS 對住啲英國狗,咪粒聲都唔敢出,甘願做 ... [/quote]t$J;k8Nqr NSc7N
人係會進步,以前唔會咁做,現在就唔可以咁做?\6J.qS$v0o8{ WIs.QEy
而且你下半段完全係假設(即係9up),你又知唔會,/j#y0[,E[
你唔好忘記以前香港人夠[color=black]薑罷工暴動放波蘿(不過我唔同意暴動放波蘿)[/color]

seafireson2 發表於 2009-7-3 07:14 PM

[quote]原帖由 [i]andyho[/i] 於 2009-7-3 06:51 PM 發表 [url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3194273&ptid=205328][img]http://www.26fun.com/bbs/images/common/back.gif[/img][/url]
A)~JE1D3P+G7k 唔好離題,講番樓主個主題,曾生一定無事做到尾,
Nq'JJ.V 唔係因為佢做得好,而中國要講一d無謂面子,+ke S `P(o?1P
一個作野話腳痛落台已夠難睇,再換人就太核突喇。[/quote]}f/e+u0G ~
我都係咁此諗,一滿期就做人大

seafireson2 發表於 2009-7-3 07:16 PM

[quote]原帖由 [i]電梯男[/i] 於 2009-7-3 03:32 PM 發表 [url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3194075&ptid=205328][img]http://www.26fun.com/bbs/images/common/back.gif[/img][/url]
c w}DAK K+Yna-B N P
w|Bw0}R7\J
[$y1j;QO 比錦鯉食左 :yy31: [/quote] B*}(Wo2e)p
係食蕉哽死!

頁: [1] 2

Powered by Discuz! Archiver 7.0.0  © 2001-2009 Comsenz Inc.