娛樂滿紛 26FUN's Archiver

電梯男 發表於 2009-7-6 10:51 AM

幸福星球指數排名 (必睇)

**** 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽 ****

shamanking19 發表於 2009-7-6 03:12 PM

香港人平時生活太幸福、太奢華la,經唔起風浪,特別係戰後、新一代ga香港人

hwkeung 發表於 2009-7-6 04:49 PM

[quote]原帖由 [i]shamanking19[/i] 於 2009-7-6 03:12 PM 發表 [url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3197435&ptid=205437][img]http://www.26fun.com/bbs/images/common/back.gif[/img][/url]_)e;tl'B
香港人平時生活太幸福、太奢華la,經唔起風浪,特別係戰後、新一代ga香港人 [/quote]
T[J*N*K 唔可以咁樣話生活太幸福奢華的人就經唔起風浪,/LiUz@ h
你上tvb.com睇一睇向世界出發夏雨果集, 講財富的,&ClA8oid3Q4O6S
去左石油國拍了解一下當地的文化教育,m-C'[s1E;tn

F s#e#M,G3K^1y 我認為一個地方人民幸福與否應該同當地教育, 就業環境有關.i n0{/} N}`

6\:v1U+bq 香港教育好差, 剛剛尋晚星期日檔案,
'q2p"a:F1r&w]7Ay!n"L 現在香港連教育下一代基本的正確價值觀能力都無,
k/fh;a2rH9T{o-w 唔通真係要個個都入一入正生書院住一住先可以成材咩?8P`?:p)JX8C9W.M
老師應該襯家長日時亦教育下家長, 免得令家長只識鬧仔女,
-U|L-|7qyL 惡性偱環, 你話有乜計?:yy30:

benny1219 發表於 2009-7-7 11:14 PM

老老實實 係香港無錢真係活得不開心
uva*WcC 5T Z6v!pshZ:y$K-T
因為樣樣都要錢:haha:  生活壓力大

頁: [1]

Powered by Discuz! Archiver 7.0.0  © 2001-2009 Comsenz Inc.