輸打贏要
雷曼....RV l)dH+vh越嚟越反感 -_- 5WH PWBM2Y?z
賠60~70%都好好啦,點解仲要嘈喎,佢哋都有錯
因為政府好『蝦』..........
%Or"EMJgM3z
其實當你發現你賭輸咗錢.....
仲要係輸咗幾十萬.....5_G5D(Q l3l I
但而家有人話可以退返錢.....}.w*q ~ sutQc`w:n
於是就撐到底.....uI0z~,c%L%z
而呢個人唔係邊個.....*Of Z^ G&d)J*f
而係政府.....*R*KHy,PQ:g
再加上有班議員從中煽風點火:l%Fo\h.u)AJ8Re
所以雷曼班人咪做到咁激..... 你冇買梗係口響, 而家講緊唔係投資, 係俾人誤導而買, 點解先得6,7成賠償?ff$\kB;_`Mm
香港銀行的信用咭息率和私人貸款息率是全世界數一數二高, 還要欺騙人民的血汗錢? 放火燒了也是活該!!! 點解你唔諗0下為何一向視財如命0既銀行肯賠6-7成?Sn m@ n)Ia
你信佢良心發現?
好明顯係計過鬧上法庭冇著數(因為好多case真係有誤導),分分鐘仲要嘔突,所以先出呢招,一邊拖住先,一於同d當事人鬥長命,最後梗有d人頂唔順無奈接受......e+u1R6e(s.a
&O~uV3r4Z+W*Q
何況上個禮拜仲搞出人命?
c&BdD;F
[[i] 本帖最後由 andyho 於 2009-7-7 08:13 PM 編輯 [/i]] 「迷你債券」四個字用於CDS已經係一個令人十分迷惑既名稱啦!:mad: X1Z[P2x ~,v
人地美國方面既律師計算到d「迷你債券」最少值六七成啦!-d3O'^ c-t3o
連証鑑會都話銀行方案唔可以接受.2e;Q3YIz$n
值六七成既所謂迷債只係比番六成d苦主何來賠償?何來輸打嬴要?
銀行同苦主仲有10%議價空間,如果d苦主地唔出聲就想算數.這一招向以來都係銀行既下流招數x_"fqHg_jc
銀行係唔係誤導大家心照啦.
新加坡政府要d銀行全數賠返比苦主,何來香港政府好蝦呢??無能至真啦:nogood:
仲要有個苦主跳樓,攪到咁真係罪過!!!
5Nz O6[Mk(}W
[[i] 本帖最後由 ychj 於 2009-7-7 09:22 PM 編輯 [/i]] [quote]原帖由 [i]crazy9898[/i] 於 2009-7-7 07:03 PM 發表 [url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3198873&ptid=205495][img]http://www.26fun.com/bbs/images/common/back.gif[/img][/url] V+s ee0z8a9[Y]M
雷曼....
越嚟越反感 -_-
賠60~70%都好好啦,點解仲要嘈喎,佢哋都有錯
3]!{tH+X[*HX
因為政府好『蝦』..........
CJ&\&[6G0I u
其實當你發現你賭輸咗錢.....
仲要係輸咗幾十萬.....!iC+V#}0`;@
但而家有人話可以退返錢.....3{ ]1]!C)]d/S
於是就撐到底.....G I#x? ]bh
而呢 ... [/quote]
nono....早排證監會代表說某些雷曼債券 剩餘價值超過六成
若購買者接受六成賠償 可能有不采地方Sk~7MS`Z
因銀行變成財息兼收 本來那些利潤不是銀行 是客仔的
其次某些機構向某部份客仔百分百賠償 無做錯 做乜咁主動賠錢:confused: :confused:
5h4vZ/LC
最後政府係有失職的 怎解會容許銀行使用""債券""名稱 0@Y,v7L-|S \s
若不是爆煲了 才認識到此債券不是我們所認識的債券 8y8A-aH.`|
為何用這個名去疑似誤導大家?5Y@"f p
那些咁深奧的條款 一般市民看完都未必識 連一些專家都說好深奧 非容易理解內容8u'JF&_5a
l)S8iBsd
[[i] 本帖最後由 benny1219 於 2009-7-7 11:08 PM 編輯 [/i]] 好明顯樓主涉世未深,大言不慚,樓主年齡應該不大。:secret:
頁:
[1]