娛樂滿紛 26FUN's Archiver

crazy9898 發表於 2009-7-7 07:03 PM

輸打贏要

雷曼....RVl)dH+vh
越嚟越反感 -_- 5WH PWBM2Y?z

W)i.N Wd w"a4g[$V 賠60~70%都好好啦,點解仲要嘈喎,佢哋都有錯
Z3C#@s^W s
QVn6@c0m{ 因為政府好『蝦』..........
4@ h{ Z|/J{3{^h %Or"EMJgM3z
其實當你發現你賭輸咗錢.....
k2iU{+q9U#{7u5b 仲要係輸咗幾十萬.....5_G5D(Q l3l I
但而家有人話可以退返錢.....}.w*q~ sutQ c`w:n
於是就撐到底.....uI0z ~,c%L%z
而呢個人唔係邊個.....*OfZ^ G&d)J*f
而係政府.....*R*KHy,PQ:g
再加上有班議員從中煽風點火:l%Fo\h.u)AJ8Re
所以雷曼班人咪做到咁激.....

打狗棒 發表於 2009-7-7 07:48 PM

你冇買梗係口響, 而家講緊唔係投資, 係俾人誤導而買, 點解先得6,7成賠償?f f$\kB;_`Mm
香港銀行的信用咭息率和私人貸款息率是全世界數一數二高, 還要欺騙人民的血汗錢? 放火燒了也是活該!!!

andyho 發表於 2009-7-7 08:11 PM

點解你唔諗0下為何一向視財如命0既銀行肯賠6-7成?Snm@ n)Ia
你信佢良心發現?
Jn:p'Dh;| 好明顯係計過鬧上法庭冇著數(因為好多case真係有誤導),分分鐘仲要嘔突,所以先出呢招,一邊拖住先,一於同d當事人鬥長命,最後梗有d人頂唔順無奈接受......e+u1R6e(s.a
&O~uV3r4Z+W*Q
何況上個禮拜仲搞出人命?
_:gGLM;jV6sv P c&BdD;F
[[i] 本帖最後由 andyho 於 2009-7-7 08:13 PM 編輯 [/i]]

ychj 發表於 2009-7-7 09:19 PM

「迷你債券」四個字用於CDS已經係一個令人十分迷惑既名稱啦!:mad: X1Z[P2x ~,v
人地美國方面既律師計算到d「迷你債券」最少值六七成啦!-d3O'^ c-t3o
連証鑑會都話銀行方案唔可以接受.2e;Q3YIz$n
值六七成既所謂迷債只係比番六成d苦主何來賠償?何來輸打嬴要?
+z pq_NRrp 銀行同苦主仲有10%議價空間,如果d苦主地唔出聲就想算數.這一招向以來都係銀行既下流招數x_"fqHg_jc
銀行係唔係誤導大家心照啦.
zD"xBZ 新加坡政府要d銀行全數賠返比苦主,何來香港政府好蝦呢??無能至真啦:nogood:
:Y&o.w%^k5A 仲要有個苦主跳樓,攪到咁真係罪過!!!
0D9ad|.n9f+?R\ 5Nz O6[Mk(}W
[[i] 本帖最後由 ychj 於 2009-7-7 09:22 PM 編輯 [/i]]

benny1219 發表於 2009-7-7 11:06 PM

[quote]原帖由 [i]crazy9898[/i] 於 2009-7-7 07:03 PM 發表 [url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3198873&ptid=205495][img]http://www.26fun.com/bbs/images/common/back.gif[/img][/url] V+see0z8a9[Y]M
雷曼....
_1_?`'o\!qSK 越嚟越反感 -_-
]`)}(~V'?,S
*PN$}+T%m!n4s`M 賠60~70%都好好啦,點解仲要嘈喎,佢哋都有錯
\H7X9W;f&`qlS 3]!{tH+X[*HX
因為政府好『蝦』..........
'd1k$v-m"\{q&u CJ&\&[6G0I u
其實當你發現你賭輸咗錢.....
X LI S9iQ 仲要係輸咗幾十萬.....!i C+V#}0`;@
但而家有人話可以退返錢.....3{ ]1]!C)]d/S
於是就撐到底.....G I#x ? ]bh
而呢 ... [/quote]
mk&k@5g0i2Y nono....早排證監會代表說某些雷曼債券 剩餘價值超過六成  
f&[ B'\4i(]c5A|Kg 若購買者接受六成賠償 可能有不采地方Sk~7MS`Z
因銀行變成財息兼收 本來那些利潤不是銀行 是客仔的
}T!^}.mT1]
1jjzxv*hZ8}E7I 其次某些機構向某部份客仔百分百賠償 無做錯 做乜咁主動賠錢:confused: :confused:
ZZn0io.y&_)b f\| 5h4vZ/LC
最後政府係有失職的 怎解會容許銀行使用""債券""名稱  0@ Y,v7L-| S \s
若不是爆煲了  才認識到此債券不是我們所認識的債券  8y8A-aH.`|
為何用這個名去疑似誤導大家?5Y@"f p
那些咁深奧的條款 一般市民看完都未必識 連一些專家都說好深奧 非容易理解內容8u'JF&_5a
l)S8iBsd
[[i] 本帖最後由 benny1219 於 2009-7-7 11:08 PM 編輯 [/i]]

leeleelee2005 發表於 2009-7-9 09:43 AM

好明顯樓主涉世未深,大言不慚,樓主年齡應該不大。:secret:

頁: [1]

Powered by Discuz! Archiver 7.0.0  © 2001-2009 Comsenz Inc.