娛樂滿紛 26FUN's Archiver

yutik 發表於 2009-7-8 08:06 PM

雅虎電郵被盜用可以點

昨晚如常login....但帳戶及密碼無效.... u-paP_]D-W]~ N~
我的email....blog......同埋拍賣account全部唔用得....@A;^3I`%N2EM2^]
試過問yahoo想拿回新密碼, 但我唔記得個保密問題答案....兒時偶像...
Z4} |M/hu send email去客服, 佢話唔會畀我reset.....叫我報警......p kw5LJv
唉......唔想報, 但又想拿番個account, 我可以點?0ob7Mofa#v]
thank you!

kakeidevil 發表於 2009-7-8 08:41 PM

兇佢
DVQ,m2CE~Qs2b 用個新ac 狂sd mail比佢話唔比番你就報警N*wuA,zV
之後冇計F%X,^ \N o}t f
:yy19:

vv1668vv 發表於 2009-7-8 08:58 PM

免責條款如何???v2aiAC2K
樓主。
d Ah*g#d;|:Lzp 最好睇清楚 事件上有無 涉及到有嚴重 “危害”  及 “傷害” 自己及其他 問題。
;u:PkI&S-o6\a Eg jH*q
如果嚴重,不好要怕麻煩。。不過。。
2qt6p LkD'_#hCE “報警”都系恐防 被盜用之后,堵截一D...預測唔到既問題 嫁姐。。

PKTung2 發表於 2009-7-8 09:05 PM

點解唔報警 ????
5~K'nF7H#N2V 0zU t"B.K1~Tq@
係咪估到誰人做的 ????
Eb"H s7[hA;{1Q .K!tqK D:z W#]
:crybye:

remy 發表於 2009-7-8 10:47 PM

樓主, 我上星期yahoo個acc都比人盜用左, 比佢盜用左之後仲要o係拍賣度賣假nike波鞋!] w:v"v!Tg+x.B

#x HPE6gt 你快d check o下你比人盜用左o個個acc有無比人用左賣野啦. 呢單新聞在六月已經出左街, 唔淨係你一個人有事, 但我問過警察朋友, 佢話報警都無用, 你預定o個個acc 無左啦.....

頁: [1]

Powered by Discuz! Archiver 7.0.0  © 2001-2009 Comsenz Inc.