有冇人跌了部ipod 呀?
好奇怪.. 我今日返屋企時z7ThaH'H$Bc1o\6h$J在鐵閘度... 夾住一部連埋套o既ipod
WX6TL?B7B
有冇咁大隻"夾那"隨街跳呀? 做咩要放o係我家門口呢?8bJ \k-TUp:d
Oib"A[v8B? L p2K
各位係咪唔太相信? 因為連我自己都唔相信-.- 你NEIGHBOUR不小心弄掉罷:nogood: :haha: 炸彈:lol: 我跌左:redface: 入面有冇歌係度..0FC:M1O%Q J6U
你住邊a_a可能係我架 我無Ipod,, t!`B)@[FV\
不過我覺得好可能係我跌既-.-" 我真係跌左部ipod呀,你可唔可以比番比我呀???好緊要架!!!!!!!!!!:yy14: 拎去差館囉 唔該晒你...我今日跌左一部連埋套o既ipod在人地屋企鐵閘度... c~8km| m
請pm我...哈哈 我無跌ipod1x~y L#T`3F9hG9p"s
不過我今日放o左部ipod 係門口到FC(mi,~
返到黎唔見o左
我唔係想攞返部ipod
想問下你係唔係黎過我到? 你住邊架
我今日有心放左部o係人地屋企門口
仲有部機影住邊個汁lcG@m.e)W+MN
我聽日返去拎下先bcS.n6@CS
如果過兩日冇人俾我.O$z0Q:{z|`$^}B
我去報警先V+D;ik!U'n'b
哈哈:D :D ha.. 你班友講到好似我係度講笑咁.../Ei9X5__L
部野30GB.. 仲有好多相.. 係果個機主去旅行o既相.. 我真係去完旅行呀,部機好新架!!!!!我用左好多錢去買架,做下好心比番我好無呀???聯絡我好無呀??? 又會咁跌法, 會唔會有人惡攪, 想屈你偷佢野? 入面有冇閃卡??唔洗喇..post相上黎啦..
如果有人可以post得返入面d相佢咪係機主 認真講既,你交去差館吧,無謂拿屎上身,一係就快D放左佢=.=
頁:
[1]