娛樂滿紛 26FUN's Archiver

lookityourself 發表於 2009-7-12 07:03 PM

有冇人跌了部ipod 呀?

好奇怪.. 我今日返屋企時z7Th aH'H$Bc1o\6h$J
在鐵閘度... 夾住一部連埋套o既ipod
D P2n `r+Oc WX6TL?B7B
有冇咁大隻"夾那"隨街跳呀? 做咩要放o係我家門口呢?8bJ \k-TU p:d

5F;t,pn9~-LoS Oib"A[v8B? L p2K
各位係咪唔太相信? 因為連我自己都唔相信-.-

ulysses 發表於 2009-7-12 07:17 PM

你NEIGHBOUR不小心弄掉罷:nogood: :haha:

BBNN 發表於 2009-7-12 07:40 PM

炸彈:lol:

kaho0808 發表於 2009-7-12 08:10 PM

我跌左:redface:

makin 發表於 2009-7-12 08:16 PM

入面有冇歌係度..0FC:M1O%QJ6U
你住邊a_a可能係我架

athome 發表於 2009-7-12 08:25 PM

我無Ipod,, t!`B)@[FV\
不過我覺得好可能係我跌既-.-"

200302 發表於 2009-7-12 08:57 PM

我真係跌左部ipod呀,你可唔可以比番比我呀???好緊要架!!!!!!!!!!:yy14:

steve123456 發表於 2009-7-12 10:27 PM

拎去差館囉

yutik 發表於 2009-7-12 10:29 PM

唔該晒你...我今日跌左一部連埋套o既ipod在人地屋企鐵閘度... c~8km|m
請pm我...哈哈

Azuma 發表於 2009-7-12 11:02 PM

我無跌ipod1x~yL#T`3F9hG9p"s
不過我今日放o左部ipod 係門口到FC(mi,~
返到黎唔見o左
b9| c#j2aw-Ya 我唔係想攞返部ipod
$~Pv3n5nM c 想問下你係唔係黎過我到?

steven999 發表於 2009-7-12 11:05 PM

你住邊架
/JM PP(Zt 我今日有心放左部o係人地屋企門口
E:L9@]$W C1s5I7A 仲有部機影住邊個汁lcG@m.e)W+MN
我聽日返去拎下先bcS.n6@CS
如果過兩日冇人俾我.O$z0Q:{z|`$^}B
我去報警先V+D;ik!U'n'b
哈哈:D :D

lookityourself 發表於 2009-7-13 04:06 AM

ha.. 你班友講到好似我係度講笑咁.../Ei9X5__ L

!Y zL0Nm6K_.iW2{ 部野30GB.. 仲有好多相.. 係果個機主去旅行o既相..

200302 發表於 2009-7-13 12:30 PM

我真係去完旅行呀,部機好新架!!!!!我用左好多錢去買架,做下好心比番我好無呀???聯絡我好無呀???

kuru 發表於 2009-7-13 02:01 PM

又會咁跌法, 會唔會有人惡攪, 想屈你偷佢野?

makin 發表於 2009-7-13 04:23 PM

入面有冇閃卡??唔洗喇..post相上黎啦..
|0ns\ w-E"Rk5c 如果有人可以post得返入面d相佢咪係機主

like123 發表於 2009-7-13 04:49 PM

認真講既,你交去差館吧,無謂拿屎上身,一係就快D放左佢=.=

頁: [1]

Powered by Discuz! Archiver 7.0.0  © 2001-2009 Comsenz Inc.