娛樂滿紛 26FUN's Archiver

迦樓羅女王 發表於 2009-7-16 01:24 AM

大家覺唔覺歐巴馬係中國非洲外交之剋星???

大家覺唔覺歐巴馬係中國非洲外交之剋星???.`u@7} B#QZP
大家都知中國想做發展中集團一哥 , 尤其非洲外交 ,
[^ ]1Mwsb 係中國非常看重的 , 又尤其美國布殊8年 , 外交更是 ...R/a {/e+fb]j-v Y
另外中國更以為有機可為~~
\6?g`L Ug 點知美國選個第二代非洲人當總統 , 身份認同感已經WIN晒 ,
;Qt| P!x7qU"x;O_0s6V 再加上歐生個人親和力 , 可預計非洲國家會好受落 ...
no*KVBa4[ 咁係咪剛剛斷中國國際盟國之第一步???

fderek 發表於 2009-7-17 12:43 AM

唔同意你既講法
'{+dX_| P$g 首先奧巴馬即時在非洲上會有交高知名度
e&bLnH.I 不代表外交上美國會佔優
SP7O I0]?l 你要想一下非洲各國最需要的東西能否由美國來提供+?$] P}aJ N U)U]
外交不是一場戲, 也是利益輸送為主的u,L#}pzx/BC
美國的經濟泡沫爆破後3hN.J+rA
根本無瑕無錢去幫助非洲各國發展 ll"sm6G7[
相反目前仍依賴擴大外需來保持經濟增長的中國
,eo*?;O2R%kM:Mh6zj 無疑可以提供更加多硬件以至配套上既政策;f\0X f{QO!l
幫助當地發展基建同時做就中國的經濟增長x,v6e%X?Y7`` ^m!?
所以其實奧巴馬對於非洲的影響力
DdoHj ~ 只能說是黑人社會上對他的敬佩仰慕
e'p6XC {3n Uo 仍然未能去到可以影響當地人民的生活, 未來~

迦樓羅女王 發表於 2009-7-17 04:21 AM

[quote]原帖由 [i]fderek[/i] 於 2009-7-17 12:43 AM 發表 [url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3207949&ptid=205820][img]http://www.26fun.com/bbs/images/common/back.gif[/img][/url] }rS7Q{ k ?.B
唔同意你既講法:i4~a\1q`v
首先奧巴馬即時在非洲上會有交高知名度
(Z_4y8~!Q-T3o`^P 不代表外交上美國會佔優0I@!{n!RV J SmM
你要想一下非洲各國最需要的東西能否由美國來提供
U'lv+wU w 外交不是一場戲, 也是利益輸送為主的
i){v2m+]9L-{a 美國的經濟泡沫爆破後5|7\*{"Y_.? p:J
根本無瑕無錢去幫助非洲 ... [/quote]
)dh?u r'~'Cdg i 有d認同 , 睇下廣州非洲商人事件 , 就肯定左中非關係 ...

頁: [1]

Powered by Discuz! Archiver 7.0.0  © 2001-2009 Comsenz Inc.