大家覺唔覺歐巴馬係中國非洲外交之剋星???
大家覺唔覺歐巴馬係中國非洲外交之剋星???.`u@7}B#QZP大家都知中國想做發展中集團一哥 , 尤其非洲外交 ,
係中國非常看重的 , 又尤其美國布殊8年 , 外交更是 ...R/a {/e+fb]j-v Y
另外中國更以為有機可為~~
點知美國選個第二代非洲人當總統 , 身份認同感已經WIN晒 ,
再加上歐生個人親和力 , 可預計非洲國家會好受落 ...
咁係咪剛剛斷中國國際盟國之第一步??? 唔同意你既講法
首先奧巴馬即時在非洲上會有交高知名度
不代表外交上美國會佔優
你要想一下非洲各國最需要的東西能否由美國來提供+?$] P}aJ N U)U]
外交不是一場戲, 也是利益輸送為主的u,L#}pzx/BC
美國的經濟泡沫爆破後3hN.J+rA
根本無瑕無錢去幫助非洲各國發展ll"sm6G7[
相反目前仍依賴擴大外需來保持經濟增長的中國
無疑可以提供更加多硬件以至配套上既政策;f\0X f{QO!l
幫助當地發展基建同時做就中國的經濟增長x,v6e%X?Y7`` ^m!?
所以其實奧巴馬對於非洲的影響力
只能說是黑人社會上對他的敬佩仰慕
仍然未能去到可以影響當地人民的生活, 未來~ [quote]原帖由 [i]fderek[/i] 於 2009-7-17 12:43 AM 發表 [url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3207949&ptid=205820][img]http://www.26fun.com/bbs/images/common/back.gif[/img][/url] }rS7Q{ k?.B
唔同意你既講法:i4~a\1q`v
首先奧巴馬即時在非洲上會有交高知名度
不代表外交上美國會佔優0I@!{n!RVJ SmM
你要想一下非洲各國最需要的東西能否由美國來提供
外交不是一場戲, 也是利益輸送為主的
美國的經濟泡沫爆破後5|7\*{"Y_.? p:J
根本無瑕無錢去幫助非洲 ... [/quote]
有d認同 , 睇下廣州非洲商人事件 , 就肯定左中非關係 ...
頁:
[1]