9號風...玩死...
小弟家在大埔 近露路港旁,P+?*f}8t)T3n2Y難得一遇9號大風*bR1XEfzs
家中閉戶 但水從隙縫/冷氣機機頭進入
抽油煙機排氣口 倒流入水 水浸也
欲前進為玻璃窗打X 10秒不到 全身濕透 只好退卻wuKH(Hwx z
奇景好比萬里長城般壯觀
本不是什麼大事 奈何水浸處無排水口 慘
以垃圾產兜水進廁所為上 除了這樣 苦無對策
水不斷進 小弟不斷兜 可惜 不敵 周公與9號風聯盟-O)H5sxQ#z?
把小弟擊倒 心有不甘 特留下此文 ZMp0B(k!y5v8OV
望家在大埔 其他兄弟 安然渡過
:giveup: :giveup: :giveup: :giveup: :giveup: :giveup: :giveup:
:crybye: :crybye: :crybye: :crybye: :crybye: :crybye: :crybye: I really feel sorry for you man....:haha: $} R x*zT] S
mN%`_ZDD0~-w
but how you write it is quite funny:P HAHAHAHHAHAHAHHAHAHAHAHAH 好文! 你住私人屋:E.{Q1\~ K
定係村屋? U STILL HAVE TIME TO WRITE STH HERE? [quote]原帖由 [i]hung414[/i] 於 2009-7-19 10:14 AM 發表 [url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3210869&ptid=205953][img]http://www.26fun.com/bbs/images/common/back.gif[/img][/url]
你住私人屋.~{#Oj TElk
定係村屋? [/quote]QcK$Zd]2[
公屋而已.....
垃圾玻璃窗的隙縫大得很...
今早如劫後重生 清潔忙了不知多久"i k%K*`5a.e,^_
只嘆自己無能 搬出屋村 An _3~7p9o
立私人樓為目標 今生誓必衝出公屋!!!:angry: :angry: 我又係住大埔,又係吐露港旁,又係公屋,又係冷氣隙同油煙氣口入水,不過我有排水口,會唔會係鄰居:D ? [quote]原帖由 [i]leeleelee2005[/i] 於 2009-7-19 02:33 PM 發表 [url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3211054&ptid=205953][img]http://www.26fun.com/bbs/images/common/back.gif[/img][/url]7@{1b(d4N
我又係住大埔,又係吐露港旁,又係公屋,又係冷氣隙同油煙氣口入水,不過我有排水口,會唔會係鄰居:D ? [/quote]
a/v-n]0^&C9P7]f
小弟廣x樓@_@ [4}2J3ySKfDV,b
因為屋企露台改左做廚房 本身排水口變左一支去水盆既筒EQPj*B/p
所以塞左
巴打 琴晚情況慘烈嗎 [quote]原帖由 [i]17317328[/i] 於 2009-7-19 02:56 AM 發表 [url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3210623&ptid=205953][img]http://www.26fun.com/bbs/images/common/back.gif[/img][/url]
小弟家在大埔 [color=red]近露路港旁[/color]7WH,g9n;ai A
難得一遇9號大風,bYJoS$\(a5^t
家中閉戶 但水從隙縫/冷氣機機頭進入U4c\$y7p9W
抽油煙機排氣口 倒流入水 水浸也7Q.~,N U#a
欲前進為玻璃窗打X 10秒不到 全身濕透 只好退卻,d&Xy1kU?,H
奇景好比萬里長城般壯觀