娛樂滿紛 26FUN's Archiver

大優勢 發表於 2009-7-19 12:57 PM

問歌名或片

兩年前度既 好似係西班牙歌 sm a*cr&s vlS
{k|fC~R k.v
'' 歌詞''  '' 呀利呀唏, 呀利呀who, 呀利呀下下 ..'''D p8TDd4`m gAvd

BOC+P;c?8~5z,_ 揾不到 幫幫手
2w(C3o c}C&U#D youtube  又好, 直接可以下載的歌 mp3 又好

skyhookii 發表於 2009-7-19 01:19 PM

This one? [url=http://www.youtube.com/watch?v=jRx5PrAlUdY]http://www.youtube.com/watch?v=jRx5PrAlUdY[/url]
]&t.y\&[Lw 0zz T.tsQ/e:| [
The singing begins at around 0:49
e aH'Ee
`'o Nk2[H1l[gr It's called Dragostea din tei
gaf*e%eA2W
S q{ }*|+^t [[i] 本帖最後由 skyhookii 於 2009-7-19 01:21 PM 編輯 [/i]]

頁: [1]

Powered by Discuz! Archiver 7.0.0  © 2001-2009 Comsenz Inc.