娛樂滿紛 26FUN's Archiver

rayyipas 發表於 2009-7-20 01:51 PM

有線電視真過分,居然在大角嘴大廈公然偷電

[font=Helvetica][size=13px]有線電視口碑已經一向差,現在還在廈公然偷電,唉... :mad:[/size][/font]

cykho 發表於 2009-7-20 02:19 PM

有線服務 非常差 請大家不要幫襯

vv1668vv 發表於 2009-7-20 03:34 PM

[font=新細明體]講句唔好聽。。。[/font]
1U;YW2zE1YG o [font=新細明體][/font]
-_7X9d!W c&F [font=新細明體]真系少只香爐 少只鬼。。。[/font]5}/PQ/n;R#NbS+c`
[font=新細明體][/font] Xq0?8?4Z8|c
[font=新細明體][/font] p*r&S7] Grm)x
[font=新細明體][/font]
b4D,][5O,]j5B-f [font=新細明體][/font] 0{"w0_e~bztOd
[font=新細明體]喱類   收 費 電 視,  申 請 之 前   真系要   [size=5][color=darkgreen]睇清楚條款[/color].[/size][/font]4j9`4I#jV9itv uVc
[font=新細明體][size=5]E x)CK$yM3i0H
[/size][/font] gl1U]j$m,t
[font=新細明體][size=5]
3d,s(w8@ o[:E-gw l [/size][/font] *WMw$m)@$s%`5W

4D]GE4` [font=新細明體][size=5][color=sienna]解約條款[/color]   [/size]就好似  [size=7][color=red]弔 靴 鬼 [/color][/size]。。。跟實 你。。。。:yy31: [/font]

hung414 發表於 2009-7-20 11:19 PM

兄弟....有d唔明你講乜添?!?!?!:confused:

infjlam 發表於 2009-7-20 11:37 PM

點偷電法?

iggychoy 發表於 2009-7-21 05:09 AM

有線好似愈黎愈唔得

12d3 發表於 2009-7-21 09:19 AM

是昨日的新聞, 引出黎好似好d
1Po,DWpS r2c8A6P"a S;K s*]

]~)ka.o/L 【東方日報專訊】香港有線電視爆出疑似偷電風波,大角咀大同新鸷兩幢由同一業主立案法團管理的大廈,發現有線安裝的獨立電錶讀數原封不動,檢查後揭出有線竟將電線駁至大廈公用電錶,變相偷電,估計九年來涉及電費逾十萬元,但有線被指不斷還價只答允賠二萬五千元,法團終在本月六日報警指有線私下使用大廈公眾電力,上周三停止向有線供電,兩幢大樓內由有線提供的電視、家居電話、寬頻上網及透過解碼器傳送的免費電視,全部暫停服務。法團委員說:「搞到報警又影響業主都唔想,但無理由畀有線食住上。」m$i$_3B.kN4Z
VW#r o#u3x6c
大同新鸷大貴樓及大榮樓由同一業主立案法團管理,法團中人稱,有線二○○○年起向住戶提供電視、家居電話及寬頻上網服務,由於光纖系統用電量不輕,有線遂向法團建議在大貴樓頂樓安裝獨立電錶,自行承擔有關電費以爭取「入屋」。
R#x/}+o&f"C1{V w
@+h9c lo} _5V5V E!^}"] E'm
每月貴三千  終需截電
(Y!h7u(Sa3B{i~ 4r"fAt){[
法團○四年發現有線獨立電錶的讀數多年來變動不大,甚至三個月只多一格,兩幢大廈每月平均公用電費較大同新鸷其他大廈貴近三千元,法團追查後揭穿有線一直將電線駁至大廈公用電錶,行為等同偷電。B_/~` |^7Y

;q}.l2B&b%ul 法團○六年與有線交涉,該公司一直未有解釋是存心偷電還是誤駁電線,願意賠償六年來電費約三千八百多元卻遭法團拒絕,拖拉約三年後,有線今年五月願意將賠償加至二萬五千元,但法團亦不接受該賠償額。t{u{&?(Z

4lte:K D b+{ X"c5\z(i:rEoi
磋商無誠意  拖得就拖
.@yTL(bX` c3V;t"J.Y.A
大貴樓及大榮樓業主立案法團委員吳先生指,有線在磋商過程欠缺誠意,大耍拖字訣,更看準法團不會興訟,因而壓低賠償額,與法團要求至少十萬元相距甚遠。法團召開管理委員會後已於本月六日報警指有線私下使用大廈公眾電力。
U;L9f^b!m 2Sx4kMty_
法團於上周三中午停止供電予有線系統,大廈內有線電視及有線寬頻用戶即時無法使用服務,吳先生表示,法團對事件引起業主不便感無奈,而個別業主跟有線的合約問題,需自行磋商。@$e L Q9wn'q jM

8\&qVEo| 有線電視發言人昨回應指正與法團主席磋商事件,重申有線有誠意繼續就事件與法團討論,但未有回應全港是否仍有其他駁錯電線個案。警方發言人則證實本月六日收到一宗有關大廈供電問題的報案。"|z~T'z;y,KQo;U
h-FD6| W"tE:JF'\B0y
■記者石國威

andyho 發表於 2009-7-21 11:00 AM

[quote]原帖由 [i]cykho[/i] 於 2009-7-20 02:19 PM 發表 [url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3212147&ptid=206005][img]http://www.26fun.com/bbs/images/common/back.gif[/img][/url]0_6v8L&S E{}1C
有線服務 非常差 請大家不要幫襯 [/quote]
:Gq\1^.Bf bw"pVm
其實有線成日被人投訴,我以前cut佢台時亦好火滾,諸多留難。:mad: 'e I&p-f)lW
幫唔幫襯,視乎佢有咩節目,如果佢有番英超直播,可能我及好多人都局開台,Ez l+K0mg GX @
不過短期內都無好可能,now好似簽足十年,好彩!心涼!

infjlam 發表於 2009-7-21 11:53 AM

[quote]原帖由 [i]andyho[/i] 於 2009-7-21 11:00 AM 發表 [url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3213251&ptid=206005][img]http://www.26fun.com/bbs/images/common/back.gif[/img][/url]*w\1j Vh

{RV+{~^ r
8RR8GbkD8{?'s 其實有線成日被人投訴,我以前cut佢台時亦好火滾,諸多留難。:mad: &v/Qr"a!R*?B:Dz
幫唔幫襯,視乎佢有咩節目,如果佢有番英超直播,可能我及好多人都局開台,
[,pVj5_.Sl ?Y @L 不過短期內都無好可能,now好似簽足十年,好彩!心涼! ... [/quote]
'EM:Z~wg-Fq
+|5ooK [,Ox Sd K 有線新聞其實OK既,但會為左睇新聞而開有線,我諗唔會多,TZ Yg2k5K
冇英超的確少好多人幫襯,
2\!W X-tH ENg,rq6x
'}RV/\({YDG 香港電訊商好多都好PK,消委會投訴亦最多:agree:

vv1668vv 發表於 2009-7-21 12:41 PM

無良企業  臭名遠播。。惡性循環。你都有今日!:yy34:
*f _SOX 2o|2]_9C
有證有據。。“畸補” 就 梗系 “拖字訣”啦。。。:yy32: )}wg;PlE0[
c,[D$e!sc
追唔追得到合理賠償,真系要睇班 業主同法團 夠唔夠齊心。:yy24: 8{-qaV7YF%^E
,?2X#y {)G O
*Zp r YpB
通常 一不離二。。二不離三。。。8e5B,Z&EZ
y ttJ[1c
黑心D...鬼唔望距 。。短期內 再發現多十幾二十宗同類個案 :yy17: ,就真系..................................................:yy02:  xp-Tmoa{ {wgy

qub$]dM 到時集群眾之力齊齊追討。。。 E{9Tz3Ph'W
+\WX1w7^ h5]X%`M
莫講話,好似 衣家 弔鹽水。。。真系 距想唔C。都幾難。。:yy22:

d228216 發表於 2009-7-21 02:20 PM

有線新解瑪---有景轟
e![g-V$aab$M.EZWP9h f#Bh1H6^[-W@ tJ
最新款思科解瑪器, 有户口監察...即唔可以交換地方用...
\e+]e2H 重有機底附近帕干擾, 近Turner, Speaker, 火牛之類就會姪格..

misswong_hk 發表於 2009-7-21 07:17 PM

詳情是????

頁: [1]

Powered by Discuz! Archiver 7.0.0  © 2001-2009 Comsenz Inc.