娛樂滿紛 26FUN's Archiver

misswong_hk 發表於 2009-7-21 07:15 PM

寫真出個日得書展有得賣?

寫真出個日得書展有得賣?

selena127 發表於 2009-7-21 09:41 PM

我都想知 !!

misswong_hk 發表於 2009-7-21 10:40 PM

[quote]原帖由 [i]selena127[/i] 於 2009-7-21 09:41 PM 發表 [url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3213715&ptid=206052][img]http://www.26fun.com/bbs/images/common/back.gif[/img][/url]I1r~t_ ^
我都想知 !! [/quote]0})Z2PP'u n
ME TOO
P9[jr;N1|
;x|BS(fu W
N$ykfub l5}a5g T q+cD
推出個日商務有冇

toy3hk 發表於 2009-7-22 01:34 AM

邊本先?天使果本好似話22號出?但我頭先係7-11已經見到有LU~(7點鐘左右)
.aAvnPW G
Rj!x$@o-b3n 封面好似貼住有85折~

raider 發表於 2009-7-22 01:49 AM

[quote]原帖由 [i]toy3hk[/i] 於 2009-7-22 01:34 AM 發表 [url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3214171&ptid=206052][img]http://www.26fun.com/bbs/images/common/back.gif[/img][/url]:Q L%NI'AacA S [
邊本先?天使果本好似話22號出?但我頭先係7-11已經見到有LU~(7點鐘左右)(V wqw+gz*?k
ris)rIn
封面好似貼住有85折~ [/quote]
3sC I/G&P$t AU'l x!t9`b+jE
天使果本在18號於東港城已有簽名會
A}2D*nqj 我當日早上在ok已買了T"gxRG)S ^;Ly
85折優惠好像只供予7仔/ok.......其他報檔/書屋是賣原價(見議)的
`7njt$r@(Tx Fs4I 所以在7仔/ok買有so好多

raider 發表於 2009-7-22 01:52 AM

[quote]原帖由 [i]misswong_hk[/i] 於 2009-7-21 07:15 PM 發表 [url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3213585&ptid=206052][img]http://www.26fun.com/bbs/images/common/back.gif[/img][/url]
;iO9J4pq-lr8E 寫真出個日得書展有得賣? [/quote]
;J j V [*q$M.[
1m'}s@f"f z@l 其實e+書展同出面既有售日已經拉近好多
b7RJ&N(o`os{ 除非書商要求,通常書展開始後2天出面都有的

頁: [1]

Powered by Discuz! Archiver 7.0.0  © 2001-2009 Comsenz Inc.