娛樂滿紛 26FUN's Archiver

sage 發表於 2009-7-23 09:27 PM

請問手機mon花左有冇得救?

sosad...:cry:F:T7h0i\K$eIJ

:j J A#S7tl)i Y%V2k THANKS!!~

自由神 發表於 2009-7-23 10:28 PM

版友~點花法先:confused:

eric1874 發表於 2009-7-23 11:11 PM

拎去原廠整lor,過左保養期未?

kakeidevil 發表於 2009-7-23 11:24 PM

[b][size=7][color=red]有錢乜都有得救!!:yy23: [/color][/size][/b]L4q toO6`&jFj~S
}U)G.~'G5\:gg)\
[b]首先最好既方法:[/b]"R't,bL(\
直接拎去你電話既維修中心check。|$^EZz+|R w
7i"T)p8}[
[b]如果太貴唔想整既.....[/b]&^G&wc%G+n%Ix
有一隻叫軟模膏3s+J#S1gx&P
廿零30蚊a6f(h J$T3II s*i|-B'`
一般賣電話配件的地方多數會有 fa C3p%ox+E,ZG!n
去到問sales 話抹mo既軟膏試試
PsI$T?FXD?,s 但唔包一定得!z S)EB&[ Y_#w+{

3`gg,Y mR [b]都唔掂既.....[/b] yW uFv)w.Pe^8}*z
去電腦中心買一隻叫做"Displex"既野2}!vq"W.u/zvsg?G
呢個就唔係度度有得賣%j/b;w,LG
因為花得太勁佢補唔到。
*p(j/WcM](pQ/i/e
3b d$y9BL"CVvxX$x [b]都唔掂既.....[/b]
.r'^f u/o]glh.U 走一轉鴨寮街, 一定有人肯同你換。;) ;) ;)[a"Wzp%G

#ch$ZD#a%MDc(oz%V'z [[i] 本帖最後由 kakeidevil 於 2009-7-23 11:25 PM 編輯 [/i]]

harry1012 發表於 2009-7-23 11:55 PM

-.-其實有個方法....直接換mon啦

singleung1956 發表於 2009-7-24 12:29 AM

用牙膏擦拭mon面花左的地方:good: :good: :good:

hk1948771 發表於 2009-7-24 04:26 PM

[quote]原帖由 [i]kakeidevil[/i] 於 2009-7-23 11:24 PM 發表 [url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3216000&ptid=206138][img]http://www.26fun.com/bbs/images/common/back.gif[/img][/url]
-k~mQ'DGI0MG!y 有錢乜都有得救!!:yy23:
x_V4LCW#h
I)J a8MS+Nl 首先最好既方法:
2]}MH7X y 直接拎去你電話既維修中心check。
4A.b5w#`i7b
3Npzsc%?+C]#M 如果太貴唔想整既.....
[O3s3z,D Y/G!w!Y 有一隻叫軟模膏
$xOeAJz 廿零30蚊
n6H3Z'U;P*R7o 一般賣電話配件的地方多數會有;zk-Q&h {4qv}
去到問sales 話抹mo既軟膏試試
4@Bo2Qj#A| 但唔包一定得!n Y'p9NM.jR
v8d2hH4E*B2wz
都唔掂 ... [/quote]jHI-yCT}zA;UE
l.\5^ y:Vz
軟模膏///得咩???

勇勇 發表於 2009-7-24 05:13 PM

[quote]原帖由 [i]kakeidevil[/i] 於 2009-7-23 11:24 PM 發表 [url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3216000&ptid=206138][img]http://www.26fun.com/bbs/images/common/back.gif[/img][/url]
V&T?1@1EH 有錢乜都有得救!!:yy23: _U7rG8c/E|b

y6Zhyv4v\ 首先最好既方法:
j@+\H q g!v 直接拎去你電話既維修中心check。
8F#b3D[sQ!Q'w5S
%|2s,_)j3G a0p 如果太貴唔想整既.....
D z'x [/si!rm [color=red]有一隻叫軟模膏[/color]
5d AR.BgQ5cvgq 廿零30蚊@7cl{U~/Y
一般賣電話配件的地方多數會有
t^Xzw4b;G 去到問sales 話抹mo既軟膏試試'o+z4R E8Vf
但唔包一定得!'z1mbg e"G {g

(OB!K"YkK6P,v8J.j 都唔掂 ... [/quote]*L9M5G qU g3~GH
肯定搵笨:kicking:
r.ta*} t,C'P TZ.Y 以前買過隻話茶cd後會冇花用得返:noway:
9K3ew n.P8_E 米話用唔到:angry:
By u-R gj_k6l s 連d花痕刀冇少到添:nogood:

HansChan 發表於 2009-7-25 12:08 PM

其實用"清銅水",倒少少落綿花,卒幾下就ok o架喇(^zZ8?h/S(r
不過唔好倒甘多!

頁: [1]

Powered by Discuz! Archiver 7.0.0  © 2001-2009 Comsenz Inc.