娛樂滿紛 26FUN's Archiver

maksim2046 發表於 2009-7-24 12:25 AM

我討厭李嘉誠

長實,劣質樓宇的代名詞。小市民的畢生積蓄,就用來買李嘉誠面積騙人、環境誇張、質量拙劣的樓宇。E3b+qK0z%}X0Z0W.T8]y

'r%[;Q#Vt 首富還要騙取市民錢財,真是令人噁心的魔頭。他那滿臉笑容,就由無數市民胼手胝足,以血汗錢為他堆砌。6O kO8P#am!A!i-S

B1|G8j,He2~{;\ 也許,不少市民上過當了,終於決定不買長實樓宇。可是,還有不知情的內地客和台灣客接力。他們心想,香港的十大市值公司,兼且香港的首富,光憑這兩大品牌效應,就相信沒可能是騙人的吧,只會質量勝人一籌!4O&`.JV,Z E7KZ

,v1t|o)L(b-v 他不只為害香港,還為害內地、為害台灣。他,是香港之恥,令香港蒙羞。
C9Q e;t][[M
Ytb"zZH/y9H2V5Z 最近得知,大圍站上蓋又是長實項目,一堆劣質單位再度可期。他,不斷浪費香港珍貴的土地,並為無數市民帶來生活惡夢。?;t-TiT"M%hlZ4qv2_
m+Lcgn1N
這將會是《李嘉誠傳》或《李嘉誠致富「心得」》裡,不可忽視的一章。
6a^(Z)~2_Y(Rlw{ ?ZG"V-N Z9mIR
PN \1o*LQR1P,z'O Q

v9BMS2?JyV PS 有線「樓盤傳真」點評長實樓盤:
(VE ^^,h-Pdym'_
:P {H|,tc0u5c&Kl,C 四季名園 [url]http://cablenews.i-cable.com/webapps/program_video/index.php?video_id=49252[/url] (必看)
)kM5~}do_4h+[&\;X q}*r5gh1Lx:y%f,E.j)N
半山壹號 [url]http://cablenews.i-cable.com/webapps/program_video/index.php?video_id=49823[/url]s T|j&G(QK~+s

(W&qg'd/Vc 首都 [url]http://cablenews.i-cable.com/webapps/program_video/index.php?video_id=50384[/url]
8F(lB IC,XRL M U$Jg :[bj%ON;A(g#k
領都 [url]http://cablenews.i-cable.com/webapps/program_video/index.php?video_id=51614[/url]

maksim2046 發表於 2009-7-24 12:27 AM

日出康城之謎_,uo!XZ E0}

3d'vx O-z Z(u 港鐵康城站即將啟用,這提醒了我,日出康城第一期「首都」的買家即將入伙。-T gm/Pzr2_QC[

7I.U:{x/z3t6p0` _ 這是香港的一個謎。為何全港最大型的屋苑,會坐落在全港最繁忙的堆填區旁?這是甚麼樣的規劃?我懷疑這個搭配簡直可收入健力氏世界紀錄大全。)X"{H5S]1awbFe
4b@XZ@9`su/s
曾在將軍澳工業村上班的人,對堆填區的臭味並不陌生。「本刊大樓正是鄰近堆填區,盛夏時就經常聞到一片中人欲嘔、令人反胃的垃圾腐爛惡臭」。日出康城,正位居將軍澳工業村旁。
Z@v/u0u%z 3vuz3i1|,S
維景灣畔距離新界東南堆填區約3公里,但仍時聞惡臭。「由維景灣畔天台遠眺「首都」,正是方先生所指臭味吹來的東南方,而首都位置自然比維景灣畔更加貼近堆填區。至於旁邊的清水灣半島,因為位置在堆填區的北面,故居民表 示臭味較少。預計未來臭味會先直吹「首都」,再傳到維景灣畔。」首都距離堆填區僅約1.5公里,相信不只臭一倍。其實我們平日經過垃圾車或垃圾站,均感到相當難聞,堆填區有多臭,實在不用明言。
BP ]Z v-QM6M 6u,R3F6Z"x?.A+P
除了堆填區的惡臭,還未包括最繁忙堆填區帶來的垃圾車大軍污染。「昨日我朋友前往該處作實地考察, 嗶, 不得了啊!在地盤直望已經可以清楚地看見堆填區, 而且更可怕的是一架架往返堆填區的車輛穿梭不斷(少於10秒便有一架!)豪宅喎!他日名車跟垃圾車爭路, 精彩loh!!! 住”豪宅” 喎!有免費垃圾味附送… 香港人真可憐, 住狗屋都好過住堆填區隔離啦! 」
e1x6i$n cM
? g)j:vHxA7D4XI5F 政府規劃員愚鈍也就算了,可是無數買家為何會同樣愚鈍?誰會花670萬元,買一個堆填區旁的單位?買家為何會覺得這是明智的畢生投資?這是第二個謎。「以一個剛租出的3座中層LB室為例,面積1115方呎,月租僅1.3萬元,呎租11.7元,以去年一手買入價670萬元計算,租金回報率僅2.3厘。」
@P @ [9GI?
UN l"`A8Y Md (這些不專業的報導慣例地沒計算業主的管理費開支,首都管理費為2.1元/呎,單位管理費為2341.5元,每月實收租金僅10658.5元,回報率1.9厘。買領匯也有5厘股息吧!如果買樓的合理回報為6厘(要撥部分收入作折舊、維修),那這單位要跌價2/3才算合理。)
(PT|{*r x%h 'S(sRY2Q:Q,cI[EX`
第三個愚鈍的單位是傳媒,我常看《明報》,我近日見它關於「領都」的報導,竟對鄰近堆填區如此重要一事絕口不提。這究竟是否為讀者的利益著想呢?傳媒工作者的責任究竟是甚麼?我們很難相信,公信第一的《明報》在報導地產時,公信力和責任心會突然失蹤。這是日出康城的第三個謎。我期望到真正開售時,《明報》會記得提醒讀者一下吧!kPW1X H;F
/d J}L d:^+pL
發展商即將開售日出康城第二期「領都」,我懷疑發展商必須在「首都」入伙前快售「領都」,否則到「首都」居民入住後不斷投訴時,「領都」就無人問津了——其實,現時「首都」的2096個單位,也有800個在放盤,近期成交呎價約4000至4500元(估計俱為蝕讓了),低於「領都」的目標呎價6200元,究竟還會有誰來買「領都」呢?但香港人是謎一樣的不可思議,我們拭目以待吧。我不住首都,也不住領都,它的問題本來與我無關,我只是衷心為買家感.到.心.痛。我也不敢買該發展商的股票收股息,因為我知道它的盈利源於市民花費畢生積蓄住在堆填區旁。KHz*W]J-[4dY4U

oWq P/y 康城站快開幕,首都快將入伙,我期盼堆填區的臭味沒想像中般嚴重,我甚至期盼那裡完全沒有臭味,我也希望他們花了巨額積蓄,可以安居樂業。我最希望日出康城這二萬多個單位,這個全港最大的住宅項目,不會成為香港另一個怨氣彈——那是政府、地產商、傳媒以及魯鈍市民四方面的攜手傑作。
8{JO w7zThS
(?0Y,M i[`.L3~ 其他參考資料: Y4F RxP2s m*U!R
?/A#D:y Da.cW
有線電視《樓盤傳真》:首都
"[%d3eF @r-n [url]http://cablenews.i-cable.com/webapps/program_video/index.php?video_id=50384[/url]

ado777 發表於 2009-7-24 02:34 AM

雖然我真係冇權比咩意見
Z9s5|;|8F7IG6J 係做左十幾年人
0R?K$D%A(X 我都明白到要真係成功發達
&L9@[[3}g7J 點都要有手段有方法
Bh}7i;xM 你話以小市民角度-S.JlDW eb z5f
係冇錯佢的確幾仆街/k \9B0@~ H!x[dQ$by

'Q8b3E;]?&o H 但係有錢佬或者商業世界
{B?9}b5r-[k 只會著眼邊個賺到錢邊個賺唔到K}'cMC
只要盡力係不違法(唔代表合乎道義)下
(KR T*v7o 搵到錢就係成功
4T{0Uo:xLr'L@9X 呢個係香港
cS?!ABds0S 呢個係社會
5UW ?N h,av I{t_ 呢個係現實
$P7q:es | s )K"I[2K%Wk'Z0j EX#M
李超人係仆街
\X_J:Ib3` 大陸人D錢難道好乾淨??
%c1b V.Net$g 做生意,商業社會F`@CE/`
唔係你呃人就人呃你4}Ll]7T
講真錢就係咁倍大
w2U+wl+xex [ I1k a 冇人知咁危險ge體制幾時爆多鑊
LG@!ip 只有人想搵多D放入自己袋
Zvs6tS)[~e
voL+y:xH/^0@ 身處現實ge你
t4i_.`#B 到生活無憂先再講道德3PV}R_
因為社會迫你ge
u n\6A ]M%y'hx 返回現實啦....

hwkeung 發表於 2009-7-24 04:01 AM

試問天下間有邊個唔想做好人? 但現實中理想係需要錢去實踐,
UgRfb 李超人唔好剩係睇佢有幾多錢, 睇下佢做幾多善事幫幾多人先得嫁.:yy30: X6L[B}8TI1wG

u7SyE;Z$] 你睇野好表面.

12d3 發表於 2009-7-24 09:59 AM

仲有百佳同屈臣氏, 我都唔中意. 迫到小商戶走頭無路.

EdwardLee 發表於 2009-7-24 10:55 AM

[quote]原帖由 [i]hwkeung[/i] 於 2009-7-24 04:01 AM 發表 [url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3216526&ptid=206140][img]http://www.26fun.com/bbs/images/common/back.gif[/img][/url]P-F!\_d+I:_
試問天下間有邊個唔想做好人? 但現實中理想係需要錢去實踐, HP E:L4g H7QoO
李超人唔好剩係睇佢有幾多錢, 睇下佢做幾多善事幫幾多人先得嫁.:yy30:
6I}K1[b g^
.I,o,S YHb.Ck 你睇野好表面. [/quote]lt5[*m gX
W R*@f t^JO{
我屈完你十蚊再捐返一兩蚊仲表面........

infjlam 發表於 2009-7-24 10:57 AM

李+x有功也有過,
2B+` cW:f 賺錢無罪,佢做生意好成功,
NEv+A&|IV4G:l 亦的確捐過好多錢,
K x;F zl9{~4x3hV 但唔代表一般香港人好鍾意佢...Qner~8V

Z3F} n Z^1e 長實D樓質料有幾好,唔講喇...
b4Cur8F| 大圍站上蓋長實新樓,潮濕,]|%F*HB#X{
河有臭味,附近有火化場,Rh X/f+GF
自己諗喇

andyho 發表於 2009-7-24 12:26 PM

[quote]原帖由 [i]ado777[/i] 於 2009-7-24 02:34 AM 發表 [url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3216477&ptid=206140][img]http://www.26fun.com/bbs/images/common/back.gif[/img][/url]'^(c/FE"\ NVg'yc
身處現實ge你
xG1?)wI0j ^$B@j 到生活無憂先再講道德
~Y7OS]\ yas 因為社會迫你ge
rnhH xt!k 返回現實啦....[/quote].r8e3AW9pb2omm

x }\g7k@ 我覺得樓主非常現實,純粹發表不滿,沒有任何激進行動。'_0THcc|(N#K
此外我不明白為何「生活無憂才可講道德」,,^cpZ3Wl4s
你這句說話是贈給李嘉誠嗎?

chansuper123 發表於 2009-7-24 06:39 PM

小弟做建築,現時"領都" "首都" 位置,應該係MTR將軍澳車廠附近,車廠我就有份起(為其2年),個處環境都算OK,鄰近堆填區同工業區,樓下地鐵收車廠,每日都可看到"祥雲"火炬燃點,(堆填區燒沼氣),每晚12時至4時聽MTR修車音樂,空氣一年有三個月望到對面海,其餘時間要帶過濾口罩,(十分渾濁).希望買到樓的業主(不是炒家)自己去看看環境,想真點才搬入去住.

hwkeung 發表於 2009-7-24 10:25 PM

[quote]原帖由 [i]EdwardLee[/i] 於 2009-7-24 10:55 AM 發表 [url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3216659&ptid=206140][img]http://www.26fun.com/bbs/images/common/back.gif[/img][/url]On7S!^pm

OpliU)f+q6Ys%t7}u 0Ey!O&fVr,lP
我屈完你十蚊再捐返一兩蚊仲表面........ [/quote]
Z N1v"IeA 原來咁o既比例呢位聖人咁唔滿意,k f Z-YY1R
試問聖人, 當你月薪一萬, 有否捐一兩千蚊做善事呢? W%qMF;P0z/]V
8Rnr}_"fG4Z7P)I
我唔係想美化李超人, 但講d咁憤世嫉俗o既說話係無補於事,
uCS)uE\i#? 唔想再俾李超人陰乾, 只能積極向上, 努力裝備自己,
MD5^&{Y.w.v3H 令自己變得富有, 然後唔買佢d樓.:yy24:

dbzpokehk 發表於 2009-7-25 01:35 AM

有錢多的是...........

Zeus_001 發表於 2009-7-25 09:31 AM

[color=purple][size=4]買樓呢家嘢唔係買棵菜[/size]%L$Go'R.?u8G`
[size=4]買錯樓可以損失不菲[/size]
[7N|'C%q [size=4]乜唔係做晒research 先考慮嘅咩?[/size]K} G'Z_.\AN;T
[size=4][/size]
o$i d1J_:a9B [size=4]問吓身邊嘅人攞吓意見係必需[/size]@ g tsr"y#Oe
[size=4]雖然好唔好係見人見智[/size]X$Si&s a;o!hP
[size=4]但起碼有個參考[/size]
6ZG6Q~d[J$Bu [size=4][/size]
f W{)W/} es,HF [size=4]有啲人買長實樓係貪地點好(如港景峰、盈翠半島.....)[/size]
T;m#o@Q&O#ViN [size=4]反正諗住全屋大裝修所以未有反應事實[/size]
2O0n0q/fd}1B$b(}F [size=4][/size]fd OPm/t7gvj
[size=4][/size]mv2x4s+M C?
[size=4]再者,基本上日常生活消費都一定同誠哥有關[/size]Ftg{"Y.}
[size=4]地產、超市(百佳、TASTE)、電力供應(中華電力)、電訊(3)、零售(屈臣氏、豐潭)、電台(新城廣播)..........[/size][/color] gq4hf$^7X.Q9B B,Jl
[size=4][/size]

Azuma 發表於 2009-7-25 11:03 AM

一個人講求的是品德
*Hsvo.o-ee6{P 一個老闆講求的是利潤
]^)A)O2t2L$\-s%u 佢係一個好人,衰人,壞人&DBhy6wy"d7P6W
視乎你gei觀點,角度#z}L!I-XZ#N
係香港大學來說佢係好人-Kn)MQ c"DJ? ]
係買o左佢gei樓gei人來說佢係衰人Cq\bjcsO
同長記合作gei細公司來說佢係壞人
7lNdnk[U 每個商人都係為賺錢做生意,唔係為做善事去做生意
;z/D D:t_0sK%{+_ 佢用咩手法有最大利潤唔係個個人認同
Q'[y!e1l5M WJ-K 但係事實係你有得選擇
*db8Ci/X(J5Mv 有得間,你先係老闆2I Dc$?1Sy.W
(有得比你老闆間,你就x家剷)

小小種子 發表於 2009-7-26 01:24 AM

沒法子啦w3U$G?c2a5r0W
香港冇了李嘉誠真係會唔掂嫁
:J$f6?Y*w 生活好多野都同佢有關

kakueeken 發表於 2009-7-28 06:24 PM

李嘉誠, 不義而富且貴, 富貴於他如浮雲, 唯愛浮雲如命。

kakueeken 發表於 2009-7-28 06:28 PM

長實係大圍站有個大型樓盤, 之前都有考慮過, 看完d 片之後, 對呢個發展商, 真係咩信心都無。

cifukaw168 發表於 2009-7-31 09:24 PM

最討厭佢生左個仆楷仔出嚟:nogood: :nogood: :nogood:

puikwong 發表於 2009-8-2 12:28 AM

[quote]原帖由 [i]12d3[/i] 於 2009-7-24 09:59 AM 發表 [url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3216610&ptid=206140][img]http://www.26fun.com/bbs/images/common/back.gif[/img][/url]6Tzv%xW7fM
仲有百佳同屈臣氏, 我都唔中意. 迫到小商戶走頭無路. [/quote]8O8oH8xL#t k:x

-kdH1|3g1A 同意! 雖然有惠康 & 萬寧競爭,但百佳同屈臣氏已經寡頭壟斷(Oligopoly)市場了,所以大型商場一定有百佳同屈臣氏,但最討厭係聲稱全港最平,實際上上架費最少要6位數字,導致小商戶(例如藥房 or 雜貨店)的零售價重平過李生屬下的企業!!

12d3 發表於 2009-8-6 09:55 AM

只有屈臣氏罷工:
D3CFwN'Qe [url]http://news.sina.com.hk/cgi-bin/nw/show.cgi/2/1/1/1222994/1.html[/url]
%]ckK&D
:e:~b4K(?j_4N4Tb 送水員續罷工 屈臣氏急聘暑期工I wEU6i5Sc
2009-08-06
F$E3y1xbXv
;RiP*n#CZ 勞方要求加佣26%遭拒
:e3V6z!sx*j9c$_
1g _9yF'l.Gv :CKfW1g3j\u
【明報專訊】屈臣氏蒸餾水員工再因佣金問題發起罷工,約有100名跟車工人參加,工會要求將送水車劃一變為5人車,並統一佣金為每支水0.48元,但資方指有關加幅達26%,難以接受。公司已作兩手準備,今日刊登廣告聘請「運輸助理」暑期工,以減低罷工的影響。x5J cU w2t

m)h9GjE n5pS%yS1] 調配職員減罷工影響
iiwFo4}%| PHYXY?(s Y
"n]O5Ody
約100名工人昨晨於大埔廠房發起罷工,勞資最終談判破裂,工會今日繼續罷工。屈臣氏營運投資及傳訊總監倪文玲承認部分送水服務受影響,但公司已採取多項應變措施,希望將影響減到最低。 Le e:Qd

[;FUQ8n 倪文玲表示,現時只有約兩成人參與罷工,故會盡量調配其他員工送水,公司亦即時聘請外判公司以維持送水服務。工會表示,罷工令油尖旺、九龍灣區寫字樓及港島區的送水服務受影響。+Rz1RE6X |Y*P ]
xkW9H%xs(UB
屈臣氏亦會在今日刊登廣告,招聘一定數目的「運輸助理」暑期工,學歷不拘,薪酬是「市場工資」,有佣金及勤工獎,希望盡快解決人手不足問題。O$V+i~0E f-SL-lH
wpR1Te7S]9gc ?(L
導致今次罷工主要是5人車的佣金問題,現時屈臣氏的送水車分為4人、5人及6人車,每車載水量分別為600、750及900支以上,4人車因人手較少而佣金稍高,每支水佣金0.48元,5人及6人車則只有0.38元。
/{,MG N)C&A m*i;P{&_ G,l zFLR/R
職工盟幹事王宇來表示,由於5人車工作量較大,故要求加佣5仙,即增至0.43元,以反映不同送水車的工作量,但工會最後進一步要求將所有運水車劃一為5人車,佣金全部0.48元。
| o#`B&M't6{ 8IhG2n?&l
他表示,公司以往主要是4人及6人車,在去年罷工後,公司承諾檢討車隊組合,但其後5人車愈來愈多。4M1vaY:L W

}#gs#pPY,N{ 以運750支水的5人車計算,若佣金有0.38元,工人每天佣金有285元;若佣金增至0.48元,每天則有360元。現時員工平均月入約1萬元,當中約60%是佣金。
A)L2Q|NP#nj6M
kThUfU 資方允5人車員工日加10元佣2w|9a0q7y+q
]Nb^d

mGsC_F J 倪文玲表示,工會原本的建議已令佣金增加超過12%,若按新建議劃一增至0.48元,加幅高達26%,在金融海嘯及上次罷工影響下,公司生意明顯下跌,故未能應工會要求,只能答應5人車的員工每天劃一加10元。

seafireson2 發表於 2009-8-6 02:32 PM

[quote]原帖由 [i]小小種子[/i] 於 2009-7-26 01:24 AM 發表 [url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3218852&ptid=206140][img]http://www.26fun.com/bbs/images/common/back.gif[/img][/url]
"l9] a-Qs7s:S 沒法子啦rM ?)T5gHn
香港冇了李嘉誠真係會唔掂嫁Q'Y:U0`.`7|4O
生活好多野都同佢有關 [/quote]
:s&TC4L6U 哩個世界,冇話冇邊個唔得

頁: [1] 2

Powered by Discuz! Archiver 7.0.0  © 2001-2009 Comsenz Inc.