娛樂滿紛 26FUN's Archiver

zakuland 發表於 2009-8-8 11:21 PM

[quote]原帖由 [i]Zeus_001[/i] 於 2009-7-25 09:31 AM 發表 [url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3218136&ptid=206140][img]http://www.26fun.com/bbs/images/common/back.gif[/img][/url]
q.N/t{-f6~1P}.?h6mr 買樓呢家嘢唔係買棵菜$iHr&G#`8c/n
買錯樓可以損失不菲
}+~4F"z)\ WQ eF o 乜唔係做晒research 先考慮嘅咩?5d-Q O,S I2v.q8_
Xn(f#V O&V?*KG
問吓身邊嘅人攞吓意見係必需$L vOFV0bS{
雖然好唔好係見人見智
V qT!e:L)\d(Rs 但起碼有個參考
*N4@-["S N"J5u/s
+J7qV0pr4Q.G 有啲人買長實樓係貪地點好(如港景峰、盈翠半島.....)
[tAS&LX?b 反正諗住全屋大 ... [/quote]
-{2oa?'{iCr&A } s+O^!V9|{
中電唔係李生既,港燈先係
2O1I7G3B+~UYT,I 香港島電費貴過九龍同新界:angry:

lalaso 發表於 2009-8-10 02:51 AM

**** 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽 ****

頁: 1 [2]

Powered by Discuz! Archiver 7.0.0  © 2001-2009 Comsenz Inc.