娛樂滿紛 26FUN's Archiver

maksim2046 發表於 2009-7-24 12:25 AM

我討厭李嘉誠

長實,劣質樓宇的代名詞。小市民的畢生積蓄,就用來買李嘉誠面積騙人、環境誇張、質量拙劣的樓宇。
+],b2`#N T?1\]1C9K 4rm0_Q&J `K.cy)k1H n
首富還要騙取市民錢財,真是令人噁心的魔頭。他那滿臉笑容,就由無數市民胼手胝足,以血汗錢為他堆砌。
.[d1@j~BcL ZEf o`
也許,不少市民上過當了,終於決定不買長實樓宇。可是,還有不知情的內地客和台灣客接力。他們心想,香港的十大市值公司,兼且香港的首富,光憑這兩大品牌效應,就相信沒可能是騙人的吧,只會質量勝人一籌!
^}a0zwhh8I[X F
%z E$L"z@6f 他不只為害香港,還為害內地、為害台灣。他,是香港之恥,令香港蒙羞。
NY q'VD.B _)t
F$E+M9E*Y-v8V qB*_| 最近得知,大圍站上蓋又是長實項目,一堆劣質單位再度可期。他,不斷浪費香港珍貴的土地,並為無數市民帶來生活惡夢。
0`3ci#Y2idh $n-hV*u/}
這將會是《李嘉誠傳》或《李嘉誠致富「心得」》裡,不可忽視的一章。d[:QDK;UQe
8Vt*Hc)e'S
7_#^1M ^:a/H k-YVN2cy

W o0v%m*b*E`q PS 有線「樓盤傳真」點評長實樓盤:@9W aU)gl4y
H7Mi\+l;sR i
四季名園 [url]http://cablenews.i-cable.com/webapps/program_video/index.php?video_id=49252[/url] (必看)_)Z:Y"Vluw*F![9f
1r]Y[ L$uw(d
半山壹號 [url]http://cablenews.i-cable.com/webapps/program_video/index.php?video_id=49823[/url]Yy?M,_+\$H1N~7Tn
T#o6]k {9gdK'S
首都 [url]http://cablenews.i-cable.com/webapps/program_video/index.php?video_id=50384[/url]
"N U'Dl-v0L AmP| ^y ~;R \;L
領都 [url]http://cablenews.i-cable.com/webapps/program_video/index.php?video_id=51614[/url]

maksim2046 發表於 2009-7-24 12:27 AM

日出康城之謎
Fk-|3`:O
7Y xe9dJ$J 港鐵康城站即將啟用,這提醒了我,日出康城第一期「首都」的買家即將入伙。QY!F0S aj
M+w KX |7A#]
這是香港的一個謎。為何全港最大型的屋苑,會坐落在全港最繁忙的堆填區旁?這是甚麼樣的規劃?我懷疑這個搭配簡直可收入健力氏世界紀錄大全。
'Fr]&S3c/l!a#p -Ip u)d8d&un
曾在將軍澳工業村上班的人,對堆填區的臭味並不陌生。「本刊大樓正是鄰近堆填區,盛夏時就經常聞到一片中人欲嘔、令人反胃的垃圾腐爛惡臭」。日出康城,正位居將軍澳工業村旁。
Po*? Vfg%s q ae5fo(V b?
維景灣畔距離新界東南堆填區約3公里,但仍時聞惡臭。「由維景灣畔天台遠眺「首都」,正是方先生所指臭味吹來的東南方,而首都位置自然比維景灣畔更加貼近堆填區。至於旁邊的清水灣半島,因為位置在堆填區的北面,故居民表 示臭味較少。預計未來臭味會先直吹「首都」,再傳到維景灣畔。」首都距離堆填區僅約1.5公里,相信不只臭一倍。其實我們平日經過垃圾車或垃圾站,均感到相當難聞,堆填區有多臭,實在不用明言。N7IO+~ w%m9oq

$K*Xv(|GH h y 除了堆填區的惡臭,還未包括最繁忙堆填區帶來的垃圾車大軍污染。「昨日我朋友前往該處作實地考察, 嗶, 不得了啊!在地盤直望已經可以清楚地看見堆填區, 而且更可怕的是一架架往返堆填區的車輛穿梭不斷(少於10秒便有一架!)豪宅喎!他日名車跟垃圾車爭路, 精彩loh!!! 住”豪宅” 喎!有免費垃圾味附送… 香港人真可憐, 住狗屋都好過住堆填區隔離啦! 」4_p$f RS

:q/F \dsr)c"jG&F 政府規劃員愚鈍也就算了,可是無數買家為何會同樣愚鈍?誰會花670萬元,買一個堆填區旁的單位?買家為何會覺得這是明智的畢生投資?這是第二個謎。「以一個剛租出的3座中層LB室為例,面積1115方呎,月租僅1.3萬元,呎租11.7元,以去年一手買入價670萬元計算,租金回報率僅2.3厘。」
Ib-\q J6a)R?
nF.}(XfI5JI.| (這些不專業的報導慣例地沒計算業主的管理費開支,首都管理費為2.1元/呎,單位管理費為2341.5元,每月實收租金僅10658.5元,回報率1.9厘。買領匯也有5厘股息吧!如果買樓的合理回報為6厘(要撥部分收入作折舊、維修),那這單位要跌價2/3才算合理。)
/x['R"f(J(H4f
R*ip9vfc/MH H 第三個愚鈍的單位是傳媒,我常看《明報》,我近日見它關於「領都」的報導,竟對鄰近堆填區如此重要一事絕口不提。這究竟是否為讀者的利益著想呢?傳媒工作者的責任究竟是甚麼?我們很難相信,公信第一的《明報》在報導地產時,公信力和責任心會突然失蹤。這是日出康城的第三個謎。我期望到真正開售時,《明報》會記得提醒讀者一下吧!#o)j|MkO&Dg
Y[,Z{d o v
發展商即將開售日出康城第二期「領都」,我懷疑發展商必須在「首都」入伙前快售「領都」,否則到「首都」居民入住後不斷投訴時,「領都」就無人問津了——其實,現時「首都」的2096個單位,也有800個在放盤,近期成交呎價約4000至4500元(估計俱為蝕讓了),低於「領都」的目標呎價6200元,究竟還會有誰來買「領都」呢?但香港人是謎一樣的不可思議,我們拭目以待吧。我不住首都,也不住領都,它的問題本來與我無關,我只是衷心為買家感.到.心.痛。我也不敢買該發展商的股票收股息,因為我知道它的盈利源於市民花費畢生積蓄住在堆填區旁。!J"}/p@ @j zx5T

#OxXl"X`sv vH(O 康城站快開幕,首都快將入伙,我期盼堆填區的臭味沒想像中般嚴重,我甚至期盼那裡完全沒有臭味,我也希望他們花了巨額積蓄,可以安居樂業。我最希望日出康城這二萬多個單位,這個全港最大的住宅項目,不會成為香港另一個怨氣彈——那是政府、地產商、傳媒以及魯鈍市民四方面的攜手傑作。l'`!Sy.C0Y%R*R~]
V\!j b,L!B
其他參考資料:\]&g:tlSm2Y ]
0ADB0X9b
有線電視《樓盤傳真》:首都
Uom*X$v U3u [url]http://cablenews.i-cable.com/webapps/program_video/index.php?video_id=50384[/url]

ado777 發表於 2009-7-24 02:34 AM

雖然我真係冇權比咩意見 p*e&P idI aS-J
係做左十幾年人{{7Y\9S
我都明白到要真係成功發達0G"u\#B0pl:_I
點都要有手段有方法
|"y/U j;_-of)s x9rm 你話以小市民角度g,lup(E,?A
係冇錯佢的確幾仆街G(EH(myK+G;j8d E
2m7h|@!l1J)Y
但係有錢佬或者商業世界sZ4]d2fFL
只會著眼邊個賺到錢邊個賺唔到y_#q3IZ/?u}
只要盡力係不違法(唔代表合乎道義)下%e)y$O V my
搵到錢就係成功
0S+k%q|Ph!M 呢個係香港 z fQ3x!q8Y"e#B
呢個係社會
.m1QcO#|X&u%Z!N 呢個係現實_*I&Gft;\x9X(i K
n6b9@Lx6}
李超人係仆街
p8[8Gcp s 大陸人D錢難道好乾淨??
9^s"s:U/s0mF 做生意,商業社會
I ej A;`u.a$It,D 唔係你呃人就人呃你IDF2l9Xb-[ L
講真錢就係咁倍大
/Ac&GS-Ww 冇人知咁危險ge體制幾時爆多鑊
;`,UL K8e!R 只有人想搵多D放入自己袋 ]9P;| ~*enJLA0c
@u^]_/V.DECk u
身處現實ge你(b8el,gL
到生活無憂先再講道德
} V _:BJ$RPT'K 因為社會迫你ge
5d#^p/U9r8v,E wU6B 返回現實啦....

hwkeung 發表於 2009-7-24 04:01 AM

試問天下間有邊個唔想做好人? 但現實中理想係需要錢去實踐,5dchCXI&\`Zs~
李超人唔好剩係睇佢有幾多錢, 睇下佢做幾多善事幫幾多人先得嫁.:yy30:
8V_ ASyN2X5_ l 7H0[6B:\`&r5p#i
你睇野好表面.

12d3 發表於 2009-7-24 09:59 AM

仲有百佳同屈臣氏, 我都唔中意. 迫到小商戶走頭無路.

EdwardLee 發表於 2009-7-24 10:55 AM

[quote]原帖由 [i]hwkeung[/i] 於 2009-7-24 04:01 AM 發表 [url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3216526&ptid=206140][img]http://www.26fun.com/bbs/images/common/back.gif[/img][/url]
)jy"EI!@/lfY'U 試問天下間有邊個唔想做好人? 但現實中理想係需要錢去實踐,
a Sg'P7U*q4s 李超人唔好剩係睇佢有幾多錢, 睇下佢做幾多善事幫幾多人先得嫁.:yy30:
;n-Z?|a4C^ 3S4Zskz3d
你睇野好表面. [/quote]4}n%g1~"T

1N-q!b,e0A!jU 我屈完你十蚊再捐返一兩蚊仲表面........

infjlam 發表於 2009-7-24 10:57 AM

李+x有功也有過,
^h _NNE-A$j 賺錢無罪,佢做生意好成功,q y _PXj PN
亦的確捐過好多錢,
Y dsF`.Ty cjz 但唔代表一般香港人好鍾意佢...#k6HM]])b b%[
L j@3Bwa5F h9E
長實D樓質料有幾好,唔講喇...1H xnED6T^)dm
大圍站上蓋長實新樓,潮濕,
&lXU7v%^ 河有臭味,附近有火化場,
U)u)j)bf,V'W6l-? 自己諗喇

andyho 發表於 2009-7-24 12:26 PM

[quote]原帖由 [i]ado777[/i] 於 2009-7-24 02:34 AM 發表 [url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3216477&ptid=206140][img]http://www.26fun.com/bbs/images/common/back.gif[/img][/url]
'Q'X7c4v.x~s;u 身處現實ge你
A+H}Io7`I@ 到生活無憂先再講道德
,nqyPUlz.P 因為社會迫你ge
7e+VE9E$S S;\%P&ZrR 返回現實啦....[/quote] ]R"_-bg&kk*gj,H M
7P uQL}xH [HI
我覺得樓主非常現實,純粹發表不滿,沒有任何激進行動。f"[;SP)O;d)a `-`5m
此外我不明白為何「生活無憂才可講道德」,
/d e4C mMX 你這句說話是贈給李嘉誠嗎?

chansuper123 發表於 2009-7-24 06:39 PM

小弟做建築,現時"領都" "首都" 位置,應該係MTR將軍澳車廠附近,車廠我就有份起(為其2年),個處環境都算OK,鄰近堆填區同工業區,樓下地鐵收車廠,每日都可看到"祥雲"火炬燃點,(堆填區燒沼氣),每晚12時至4時聽MTR修車音樂,空氣一年有三個月望到對面海,其餘時間要帶過濾口罩,(十分渾濁).希望買到樓的業主(不是炒家)自己去看看環境,想真點才搬入去住.

hwkeung 發表於 2009-7-24 10:25 PM

[quote]原帖由 [i]EdwardLee[/i] 於 2009-7-24 10:55 AM 發表 [url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3216659&ptid=206140][img]http://www.26fun.com/bbs/images/common/back.gif[/img][/url]@'d+B| }[-H8o
w;o#M-}g,OB

:Vkm)@/_l 我屈完你十蚊再捐返一兩蚊仲表面........ [/quote]_5QT,i(Z&X#X{
原來咁o既比例呢位聖人咁唔滿意,R7WU XGxT
試問聖人, 當你月薪一萬, 有否捐一兩千蚊做善事呢?6g&uf0n4|

'n-pA$_-X+O_J'^ 我唔係想美化李超人, 但講d咁憤世嫉俗o既說話係無補於事,
}0y'kYr%Mj^ 唔想再俾李超人陰乾, 只能積極向上, 努力裝備自己,
E s5@0|hD0t 令自己變得富有, 然後唔買佢d樓.:yy24:

dbzpokehk 發表於 2009-7-25 01:35 AM

有錢多的是...........

Zeus_001 發表於 2009-7-25 09:31 AM

[color=purple][size=4]買樓呢家嘢唔係買棵菜[/size]
!i(Qd{ Nh?y [size=4]買錯樓可以損失不菲[/size]%o.s?r j|@#B
[size=4]乜唔係做晒research 先考慮嘅咩?[/size]
5K1U.{k4q0n4[Wn'F g#T [size=4][/size]q0Y%Rk-eZ
[size=4]問吓身邊嘅人攞吓意見係必需[/size]7B#_`,a2M$oi@%Ml xC
[size=4]雖然好唔好係見人見智[/size]
Y8MRrssn.\ [size=4]但起碼有個參考[/size]
4UI7Z^$xM^M,|o [size=4][/size]
rs)E!IqE7km [size=4]有啲人買長實樓係貪地點好(如港景峰、盈翠半島.....)[/size]
4Jd~ A~?o9glw#v [size=4]反正諗住全屋大裝修所以未有反應事實[/size]4m?2G/D\;N
[size=4][/size] e$S)g*o^2_ o
[size=4][/size]
{xudw7k"r;g [size=4]再者,基本上日常生活消費都一定同誠哥有關[/size]N_ eG.D O7H l
[size=4]地產、超市(百佳、TASTE)、電力供應(中華電力)、電訊(3)、零售(屈臣氏、豐潭)、電台(新城廣播)..........[/size][/color]6m9J0o-P}a"i0h EXp
[size=4][/size]

Azuma 發表於 2009-7-25 11:03 AM

一個人講求的是品德
`6c2Mmhb 一個老闆講求的是利潤%ko$J!cV9J"e8V
佢係一個好人,衰人,壞人G3LMZ0Gq!G
視乎你gei觀點,角度"qU v#^;g"t'g
係香港大學來說佢係好人^mB0F^0gBSJ
係買o左佢gei樓gei人來說佢係衰人
-FsW!~C*u6n*E.]&I#v 同長記合作gei細公司來說佢係壞人
vO8tb {m%OB 每個商人都係為賺錢做生意,唔係為做善事去做生意 v2bH\;^*r [I
佢用咩手法有最大利潤唔係個個人認同
@gKi+zN ?g'nl 但係事實係你有得選擇jY[-Bv;]-}'a
有得間,你先係老闆
cLDP T (有得比你老闆間,你就x家剷)

小小種子 發表於 2009-7-26 01:24 AM

沒法子啦^!t7DrF n!n
香港冇了李嘉誠真係會唔掂嫁X H"_N$g[V-X'r
生活好多野都同佢有關

kakueeken 發表於 2009-7-28 06:24 PM

李嘉誠, 不義而富且貴, 富貴於他如浮雲, 唯愛浮雲如命。

kakueeken 發表於 2009-7-28 06:28 PM

長實係大圍站有個大型樓盤, 之前都有考慮過, 看完d 片之後, 對呢個發展商, 真係咩信心都無。

cifukaw168 發表於 2009-7-31 09:24 PM

最討厭佢生左個仆楷仔出嚟:nogood: :nogood: :nogood:

puikwong 發表於 2009-8-2 12:28 AM

[quote]原帖由 [i]12d3[/i] 於 2009-7-24 09:59 AM 發表 [url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3216610&ptid=206140][img]http://www.26fun.com/bbs/images/common/back.gif[/img][/url]
}zlC.|0K-Bj5t 仲有百佳同屈臣氏, 我都唔中意. 迫到小商戶走頭無路. [/quote]
"OF.qHmg f
a f"w*d*[]"A"t9J 同意! 雖然有惠康 & 萬寧競爭,但百佳同屈臣氏已經寡頭壟斷(Oligopoly)市場了,所以大型商場一定有百佳同屈臣氏,但最討厭係聲稱全港最平,實際上上架費最少要6位數字,導致小商戶(例如藥房 or 雜貨店)的零售價重平過李生屬下的企業!!

12d3 發表於 2009-8-6 09:55 AM

只有屈臣氏罷工:
.L:pC `7rYz-L ?:@q [url]http://news.sina.com.hk/cgi-bin/nw/show.cgi/2/1/1/1222994/1.html[/url]
v$P&gn0wF2c]eFy
/DUy d'w8y gZ9zI 送水員續罷工 屈臣氏急聘暑期工
F2L)kF*h/c)K5Vpx 2009-08-06
OY-Q(C"q D^
fd!X/F8q5V6m 勞方要求加佣26%遭拒,khY v j3mTV

Z p ]gm;?I O
|g%j)z\ k2ZD 【明報專訊】屈臣氏蒸餾水員工再因佣金問題發起罷工,約有100名跟車工人參加,工會要求將送水車劃一變為5人車,並統一佣金為每支水0.48元,但資方指有關加幅達26%,難以接受。公司已作兩手準備,今日刊登廣告聘請「運輸助理」暑期工,以減低罷工的影響。g J#f4v,U*a Tq wO
|m'DW ~8lj
調配職員減罷工影響
EX(h9?.zs"[hz^ l#hV5kyE6l K

)L,E0Dc9EP)S 約100名工人昨晨於大埔廠房發起罷工,勞資最終談判破裂,工會今日繼續罷工。屈臣氏營運投資及傳訊總監倪文玲承認部分送水服務受影響,但公司已採取多項應變措施,希望將影響減到最低。xkp HCw
[|F;n{w4`
倪文玲表示,現時只有約兩成人參與罷工,故會盡量調配其他員工送水,公司亦即時聘請外判公司以維持送水服務。工會表示,罷工令油尖旺、九龍灣區寫字樓及港島區的送水服務受影響。ypO:Bhb

D*v+I Wk3[R9U 屈臣氏亦會在今日刊登廣告,招聘一定數目的「運輸助理」暑期工,學歷不拘,薪酬是「市場工資」,有佣金及勤工獎,希望盡快解決人手不足問題。 jN(v X3BYn&p.v c

"E k rc;n W 導致今次罷工主要是5人車的佣金問題,現時屈臣氏的送水車分為4人、5人及6人車,每車載水量分別為600、750及900支以上,4人車因人手較少而佣金稍高,每支水佣金0.48元,5人及6人車則只有0.38元。 O#X5x r!P]3OMy
9gZ sffM
職工盟幹事王宇來表示,由於5人車工作量較大,故要求加佣5仙,即增至0.43元,以反映不同送水車的工作量,但工會最後進一步要求將所有運水車劃一為5人車,佣金全部0.48元。
l LzrlF^
3n&P"DN9P \I;^CJ1Im 他表示,公司以往主要是4人及6人車,在去年罷工後,公司承諾檢討車隊組合,但其後5人車愈來愈多。 B`M}[;M.M(kH

B6f'|(CZ;{;l 以運750支水的5人車計算,若佣金有0.38元,工人每天佣金有285元;若佣金增至0.48元,每天則有360元。現時員工平均月入約1萬元,當中約60%是佣金。
$V$y.B,vzb
PC)dC-Q7w Z7nL 資方允5人車員工日加10元佣g/KXaij

jj:a&v;Kk{SeM M /\:wmm1Kx{ag#[
倪文玲表示,工會原本的建議已令佣金增加超過12%,若按新建議劃一增至0.48元,加幅高達26%,在金融海嘯及上次罷工影響下,公司生意明顯下跌,故未能應工會要求,只能答應5人車的員工每天劃一加10元。

seafireson2 發表於 2009-8-6 02:32 PM

[quote]原帖由 [i]小小種子[/i] 於 2009-7-26 01:24 AM 發表 [url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3218852&ptid=206140][img]http://www.26fun.com/bbs/images/common/back.gif[/img][/url]
!`w bf3u7r8k 沒法子啦?d|eRE
香港冇了李嘉誠真係會唔掂嫁
h[fnQ$cG7WL 生活好多野都同佢有關 [/quote]
0L,nl"Z-xz 哩個世界,冇話冇邊個唔得

頁: [1] 2

Powered by Discuz! Archiver 7.0.0  © 2001-2009 Comsenz Inc.