娛樂滿紛 26FUN's Archiver

17317328 發表於 2009-7-25 06:00 PM

無█推銷員又出新招

話說今朝出過街 晏就係屋企訓緊覺
~QwsCkg/D 訓到5點幾  聽日廳 有對話
*h{8M _2s R O i 一名推銷員 係門口 話 只要禁去第5台就可以睇到 無█收費電話既頻道
L4I1N:z!x"T-R%G (心諗 高清台 得11個台 唔通依家出左新台?)
$~!Es6N-]!Ikw!b 之後我啊媽問 邊到第5個台  跟住佢開始入門口 i+CL!?*g
我幫你睇睇啦    入到黎 講   依家一連18個月都唔洗比錢
H.Feq&Y f:I;U` 免安裝免機頂盒費免費試睇  18個月 可以睇晒志雲飯局劇集台電影台睇足球呀R:w A F
37個台任你睇  一陣師傅會上黎安裝 你地唔洗比錢嫁  免安裝免收費只係要租返個M4A KI`.j
控制器就得嫁啦
+g%\4EF2k,w S v:J#_ 之後 我啊爸今日放假係到問    18個月後係你地黎拎返定我地拎走 Q%_5[-PO\ Ct
推銷員話 我地黎拎走既  你地呢到咁多人都話黎拎走 2dn}0Y$M*H6X
因為18個月之後  就到第2條村免費  我地有車會黎拎走晒
4Y5w WSj_t 之後我啊爸醒水 問 租幾錢
2i{:~ Py#m6h 推銷員 一日都係4蚊  係咪好抵呀              (聽到  心諗 咪上次我啊媽中招個單囉)
"?m`_'ip,dB A ] 我啊爸:咪姐係一個月百2蚊?[#o*DSRX
推銷員:百2蚊可以睇晒37個台啵 係咪好抵呀 一陣有師傅上黎 安裝嫁啦$C0`Au7yE
我啊爸話唔洗  唔該       @ o7e]3c

7jz)[email protected]*v&Ca.cs@a(E^U&Ee"E
無█今次又有新手法....佢講到好似真係比你睇年半免費咁z%]rh6F$l5aVGn
但係其實咪又係收錢
'wUk"YP'~ 淨係個控制器 百2蚊一個月!?   咁本身幾錢一個月? r#X2dQ ME!zbq!n
3百蚊?       各位兄弟唔好中招!!

eric1874 發表於 2009-7-25 06:06 PM

唔開得無線個名ga咩?

benny1219 發表於 2009-7-25 06:56 PM

[quote]原帖由 [i]eric1874[/i] 於 2009-7-25 06:06 PM 發表 [url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3218523&ptid=206205][img]http://www.26fun.com/bbs/images/common/back.gif[/img][/url]w,Pe`+HC!e P
唔開得無線個名ga咩? [/quote]
+^(L^'Z ] 其實大家明就得0[T6fD3c

r5D4B(ulVw 因為收費電視台同無線係獨立運作  5d&e_k*V/I*q+I"E
其次推銷員好似係外判 唔關收費電視台或無線事
teeer6Gcz
6GM7Iz$sMb 若有乜事真係要上法庭告 都係告推銷員外判商

禾確特 發表於 2009-7-25 11:17 PM

佢地o黎我屋企都係咁講!! sell o野咪 sell lor, 做乜係度呃人啫??!!

17317328 發表於 2009-7-25 11:44 PM

[quote]原帖由 [i]benny1219[/i] 於 2009-7-25 06:56 PM 發表 [url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3218552&ptid=206205][img]http://www.26fun.com/bbs/images/common/back.gif[/img][/url]&`)G1p7b Mbx/o
k5N%X'j4?4A H
其實大家明就得&IB+Yy+``c`

j IY.i9e;bz 因為收費電視台同無線係獨立運作  
dfe+i"lBb @.nk 其次推銷員好似係外判 唔關收費電視台或無線事
.FM/B.^m\z
)Gqg$F5u GDaE 若有乜事真係要上法庭告 都係告推銷員外判商 ... [/quote]
o&`P8U)tRq9B#^ 原來係咁:( :( &aNmv(d^t)y+t
樓上位人兄講中個point  點解要用d咁既手法

pcm12345 發表於 2009-7-26 12:36 AM

咁易俾陌生人入屋既???:yy13:

iris99 發表於 2009-7-26 12:50 AM

佢搵埋d 令妹仔拍門....仲要幾索

shamanking19 發表於 2009-7-26 01:03 AM

佢地又點止得一招咁少Ga@'}%g-U
我都有收到電話,都係免費睇無線收費台18個月
bxAcuz 仲送埋張無線生活咭俾你先Jz"nW i
只要用返now果個解碼器就睇曬咁多個台,除左成人台
\&?K,\ WJiU u_ 但係now果面會收返每日$3.8唔知乜野地底傳輸TB_*V3a.z/i1A
但就免兩個月錢&@:yJZ,s~^
咁根本唔係免費

天使塵 發表於 2009-7-26 03:54 AM

在香港搞收費電視根本是死路一條【冇波睇果隻】:yy03:

poneil 發表於 2009-7-27 03:24 PM

[font=Helvetica][size=4][size=15px][font=新細明體][size=12.5pt]我都有收到電話[/size][/font][font=Helvetica][size=12.5pt],[/size][/font][font=新細明體][size=12.5pt]話可以睇番[/size][/font][font=Helvetica][size=12.5pt]D[/size][/font][font=新細明體][size=12.5pt]咩咩劇集[/size][/font][font=Helvetica][size=12.5pt],[/size][/font][font=新細明體][size=12.5pt]贱人飯局咁[/size][/font][font=Helvetica][size=12.5pt][/size][/font]
%{qQC [*v/d [font=新細明體][size=12.5pt]又係話用返[/size][/font][font=Helvetica][size=12.5pt]now[/size][/font][font=新細明體][size=12.5pt]果個解碼器[/size][/font][font=Helvetica][size=12.5pt][/size][/font](K_ Cy2| ?t
[font=新細明體]但我心諗上[/font]MSNxTVB[font=新細明體][size=12.5pt]都睇得番[/size][/font][font=Helvetica][size=12.5pt],[/size][/font][font=新細明體][size=12.5pt]咁我點解仲要俾錢[/size][/font][font=Helvetica][size=12.5pt]!?[/size][/font]
|NYxT3@7y7EPT,n [font=新細明體][size=12.5pt]每日[/size][/font][font=Helvetica][size=12.5pt]$3.8,[/size][/font][font=新細明體][size=12.5pt]一個月又要再俾多舊幾[/size][/font][font=Helvetica][size=12.5pt]![/size][/font][font=新細明體][size=12.5pt]都有病架[/size][/font][font=Helvetica][size=12.5pt]!![/size][/font][/size][/size][/font]

乂小林乂 發表於 2009-7-29 09:53 PM

佢地如果係咁sell 講無記就無記
3Izb{ G8r 洗乜█左佢:kicking:

68833888 發表於 2009-7-30 03:50 AM

都有病架!!:nogood:

頁: [1]

Powered by Discuz! Archiver 7.0.0  © 2001-2009 Comsenz Inc.