娛樂滿紛 26FUN's Archiver

FHHO 發表於 2009-7-27 12:52 PM

要搞行遠啲,唔好影響人哋個blog(GEM)

:yy34: :yy34: :yy34: :yy34: :yy34: :yy34: :yy34: :yy34: :yy34: :yy34: :yy34:
Ye;TU4N4d9Q [img]http://f20.yahoofs.com/hkblog/29ykGqiXFBP__DOT__ApgOgYp__DOT__IlmrJBXY_1/blog/bg_mod_21.jpg?ib_____DfsODEiqj[/img]A[H W [?J]*w&o,o)e
E0rN`|(fd
[url=http://hk.myblog.yahoo.com/gem_tang/article?mid=37764]http://hk.myblog.yahoo.com/gem_tang/article?mid=37764[/url]

jv安 發表於 2009-7-27 01:00 PM

贊成:agree: :agree: :agree:U1jflu0]
阿gem個blog狂比人洗板 d人係到賣廣告~
i-L+m#~ iq[ZFl 7cQ Fb]-FWC
[[i] 本帖最後由 jv安 於 2009-7-27 01:01 PM 編輯 [/i]]

camus001 發表於 2009-7-27 01:35 PM

公眾人物嘅BLOG一向有被洗板、賣廣告。
%r!Z.v B"N$m%B$ZR 唉,無品至此,無言以對。:nogood:

steven999 發表於 2009-7-27 04:20 PM

一向都係咁架啦
%k+Si$Y'DH:v :nogood:

Watchman 發表於 2009-7-27 10:36 PM

:yy32: :yy32: 條友好q樣衰

lamhonam2005 發表於 2009-7-28 02:53 AM

贊同..........

頁: [1]

Powered by Discuz! Archiver 7.0.0  © 2001-2009 Comsenz Inc.