娛樂滿紛 26FUN's Archiver

crazy9898 發表於 2009-7-28 04:01 PM

國美有秩序執笠

:gun: :gun: :gun: :gun: :gun:

infjlam 發表於 2009-7-28 05:38 PM

唉... Zdn.eKU
開頭係威係勢,估唔到咁短命:drool:
Z$F OZ Z6kr 3kkQz+NXx~
黃光裕等人事變動:crybye:

haoscar 發表於 2009-7-28 06:41 PM

人哋攪上市就越做越大,佢就....

shamanking19 發表於 2009-7-28 07:30 PM

上左市之後好似重差左呢

winglo0428 發表於 2009-7-28 08:22 PM

上咗市D大股東賺咗錢重唔放晒D股票!

esub 發表於 2009-7-28 10:59 PM

其實好簡單, 太有國營色彩

benny1219 發表於 2009-7-28 11:14 PM

香港哩邊好似同上市公司國美無關
6X \'r9p~JK`{(S 係大老闆自己私人生意

infjlam 發表於 2009-7-28 11:24 PM

想請教下各位,影音家電零售業市道,m._2D/n@$g7~
係咪仍然好似舊年下半年咁差:confused:

benny1219 發表於 2009-7-28 11:58 PM

[quote]原帖由 [i]infjlam[/i] 於 2009-7-28 11:24 PM 發表 [url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3221986&ptid=206329][img]http://www.26fun.com/bbs/images/common/back.gif[/img][/url]
:G,UB V ] 想請教下各位,影音家電零售業市道,
"n2GHoj 係咪仍然好似舊年下半年咁差:confused: [/quote]
0^j4h6RfT 唔係必需品
'T)B.v1| \*y\"C?-@Z 這個時勢渣銀紙好啲
x F.S%j YR
;D-w$OB#R]R8h s)j 競爭大
Km\Z6| 豐澤 百老匯......網絡太強
G.VIfMgAl .r"e }y/K\:hk3N
同埋國美主要賣內地品牌貨多 日本歐美牌子東西選擇少 無得同本地薑爭天下

infjlam 發表於 2009-7-29 01:56 AM

[quote]原帖由 [i]benny1219[/i] 於 2009-7-28 11:58 PM 發表 [url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3222053&ptid=206329][img]http://www.26fun.com/bbs/images/common/back.gif[/img][/url],A vN;CL!Z;r

{3SY*H,g^O 唔係必需品1N[&S'd2Qi5nC
這個時勢渣銀紙好啲\J&?CpU'H`

%X)o*?.C%Q*h 競爭大
O[email protected]l[ 豐澤 百老匯......網絡太強4GF|G!J'i)r
#f ~f Eh2i3}'x
同埋國美主要賣內地品牌貨多 日本歐美牌子東西選擇少 無得同本地薑爭天下 [/quote].c} ^U`I7n*X*^
m,{dFKNZ#t
單講服務、講品牌,我又唔覺得國美比其他的特別差,%Hb7MC$l!B(m
(當然,一間公司的存亡,還有好多其他外在因素影響)
2H0o0Ok5M \4yj$n&?7C/@
但最令人匪夷所思的,應是CMK:giveup: 8~"k5u4e8Ub~
呢間垃圾,竟然可以生存到現在:nogood:

benny1219 發表於 2009-7-29 03:07 PM

[quote]原帖由 [i]infjlam[/i] 於 2009-7-29 01:56 AM 發表 [url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3222223&ptid=206329][img]http://www.26fun.com/bbs/images/common/back.gif[/img][/url]@/lkp,fI
5d\#I4I#weOr

m3BK5Fu f t}$AU 單講服務、講品牌,我又唔覺得國美比其他的特別差,
:z O.L!\%jU W1?:p (當然,一間公司的存亡,還有好多其他外在因素影響)
tT|ko+bz1ZVF A:x(p*[4Z
但最令人匪夷所思的,應是CMK:giveup:
D}nA\W^ m 呢間垃圾,竟然可以生存到現在:nogood: ... [/quote]KV(Q3KDRQ
好多人買野只看牌子
ZF$s;O7s*K0j%h 國美內地品牌貨多 日本品牌的產品唔多
9UEWM3M6t4^
p/]M1f A| 加上香港人崇日的  
{dY5S\3X.] 學成龍金句"""買電視一定要買日本牌 因為國內製的電視會爆炸"":naughty:

頁: [1]

Powered by Discuz! Archiver 7.0.0  © 2001-2009 Comsenz Inc.