國美有秩序執笠
:gun: :gun: :gun: :gun: :gun: 唉...Zdn.eKU開頭係威係勢,估唔到咁短命:drool:
3kkQz+NXx~
黃光裕等人事變動:crybye: 人哋攪上市就越做越大,佢就.... 上左市之後好似重差左呢 上咗市D大股東賺咗錢重唔放晒D股票! 其實好簡單, 太有國營色彩 香港哩邊好似同上市公司國美無關
係大老闆自己私人生意 想請教下各位,影音家電零售業市道,m._2D/n@$g7~
係咪仍然好似舊年下半年咁差:confused: [quote]原帖由 [i]infjlam[/i] 於 2009-7-28 11:24 PM 發表 [url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3221986&ptid=206329][img]http://www.26fun.com/bbs/images/common/back.gif[/img][/url]
想請教下各位,影音家電零售業市道,
係咪仍然好似舊年下半年咁差:confused: [/quote]
唔係必需品
這個時勢渣銀紙好啲
競爭大
豐澤 百老匯......網絡太強
.r"e }y/K \:hk3N
同埋國美主要賣內地品牌貨多 日本歐美牌子東西選擇少 無得同本地薑爭天下 [quote]原帖由 [i]benny1219[/i] 於 2009-7-28 11:58 PM 發表 [url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3222053&ptid=206329][img]http://www.26fun.com/bbs/images/common/back.gif[/img][/url],A vN;CL!Z;r
唔係必需品1N[&S'd2Qi5nC
這個時勢渣銀紙好啲\J&?CpU'H`
競爭大
豐澤 百老匯......網絡太強4GF|G!J'i)r
#f ~fEh2i3}'x
同埋國美主要賣內地品牌貨多 日本歐美牌子東西選擇少 無得同本地薑爭天下 [/quote].c} ^U`I7n*X*^
m,{dFKNZ#t
單講服務、講品牌,我又唔覺得國美比其他的特別差,%Hb7MC$l!B(m
(當然,一間公司的存亡,還有好多其他外在因素影響)
\4yj$n&?7C/@
但最令人匪夷所思的,應是CMK:giveup: 8~"k5u4e8Ub~
呢間垃圾,竟然可以生存到現在:nogood: [quote]原帖由 [i]infjlam[/i] 於 2009-7-29 01:56 AM 發表 [url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3222223&ptid=206329][img]http://www.26fun.com/bbs/images/common/back.gif[/img][/url]@/lkp,fI
5d\#I4I#weOr
單講服務、講品牌,我又唔覺得國美比其他的特別差,
(當然,一間公司的存亡,還有好多其他外在因素影響)
A:x(p*[4Z
但最令人匪夷所思的,應是CMK:giveup:
呢間垃圾,竟然可以生存到現在:nogood: ... [/quote]KV(Q3KDRQ
好多人買野只看牌子
國美內地品牌貨多 日本品牌的產品唔多
加上香港人崇日的
學成龍金句"""買電視一定要買日本牌 因為國內製的電視會爆炸"":naughty:
頁:
[1]