上水河上鄉非法傾倒泥頭呢單
今日睇頭條,先知俊和承建商可以非法傾倒泥頭,被發現後就說不知道,重懷疑有人擅自將泥頭運走,要報警入稟法院追究.嘩:angry: 真係瞋大眼講大話唔洗本,3B6Kx-c.cip$c最先,我做civil, 地盤運作都約知八九,根據香港條例,建築廢料要倒去堆填區,收費約$70一車(24噸車,不可超重,超重要罰),業主比定承建商比,要看合約,每車入堆填區倒,都要有1張環保紙(由環保處發出)加1張閘紙(地盤業主發出)跟車,才可傾倒入堆填區,所以承建商要倒泥頭,一定要經地盤業主(發展商)同意,另外,入堆填區倒泥頭的記錄,第二日在環保處的網頁可查到,如果司機自己取了"飛仔"但無用,地盤一定知.
今次俊和私自非法傾倒泥頭話不知道,一定講唔通,原因有二R5I\!_"\-N H5n4}
(一)個地盤要出泥頭,泥頭車司機一定問取環保紙加閘紙,他們一定不會笨到自己上身(背上非法傾倒之罪),個$70是不包入運費,是由付運者即建商出.
(二)個地盤出泥頭,每日200幾車,又無泥頭車"蛇頭"'飛仔",D地盤管工,工程師,地盤主管(Site-Agent)死哂呀,你屋企200幾個賊穿梭不斷同你搬屋,你問都唔問,偷哂先話唔知佢地係賊,重要報警同追究,呢個真係我聽過最大的大話.
不過,俊和呢間,全行出晒名.佢老闆彭先生更加出名,所以今次呢單,都見怪不怪,:nogood: :nogood: :nogood: 俊和承建商
6l)flk}~#h"H
不知是否同一間的上市公司呢
因為哩間係好出名的上市建築公司 係行內有一定的規模