娛樂滿紛 26FUN's Archiver

角都 發表於 2009-7-30 09:08 PM

今日見份工係辦公室助理,定係會計文員? 

之前係勞工處搵份辦公室助理,約左今日見!]8PoY3QIO3l
上到去,填完表,跟住有個女人就叫我入房見otXg}+kko
一開始,個女人就叫我用英文介紹,跟住就睇一睇我d野,就用好唔好的語氣講”你做個2份工炸wo!!”跟住佢就問我識咩會計軟件, 用軟件做d咩,我答曬,佢再問我有咩技能,又問我”你覺得自己有咩資格,能力做依份工?” ,佢再睇睇我份reference letter,話格式唔得,仲話”我唔可以當你有做過野”HdS(y8h xX
之前大公司出的信都可以當無效
"NC jxD&q)C
.H/U0Ja5`Q f 唉,見工見得多,見到禁都係第一次,被人當面”踩”到一文不值
$F3s A*S"W;T'I 依d人就叫hr?B/vK @ h
無話可說,無曬心機8LK3X7o B*X5XP

`Z,du ],p)[ 人工,佢話唔可以禁高,5000,返早9晚10,星期六返6小時,有必要星期日要返,再補番日假
6\ y b-rCi}5o8M 9k$OAV6C1^
工作性質:搬搬抬抬,仲要識office software
Av} jhcvP1J
1X0RK7tx 係香港搵錢,以我禁低能力,一定要做隻狗,永遠抬唔起頭*W6t6DN t^7o+Q
所以發脾氣,同個8婆對質都無用FG2XK2@ k^} G
{0H:ws5a:p Z b}*HO
之後買左本天使寫真,睇睇,嘩,原來天使水著真係禁索,先有返d心機
:|T@%i'|` RuB
\ qE2cQ0TW 今日真係落完地獄,再上天堂

kaing 發表於 2009-7-30 09:29 PM

點解我成日都聽到d 人講做sales 返5日都成7,8千 .....做文員咁慘....5000返成13個鐘...都痴鬼線...有無人性..呀...uT8pEzT5`

${7YR0p N;FZ x 依ga d 公司係唔係要咁對d 員工先生存到呢?

ktwu2007 發表於 2009-7-30 10:56 PM

唔知你過左 24歲未, 如果未; 可以試下去報下"青少年見習就業計劃"

benny1219 發表於 2009-7-30 11:01 PM

"""大公司出的信都可以當無效"""
bP4jP,F9c6N#d 6js:K6Z:_/y? {;Ag
你見果間公司規模是如何 咁巴閉 好大口氣喎:confused:

benny1219 發表於 2009-7-30 11:05 PM

老實講 這種工資 ey|No gx
我會建議你返大陸做 因為大陸機會多  人工係低啲  但做幾來後再回港 大把公司請 工資幾級跳)n_9|},_0z o k8e
8O iAE3Yd.iJ
我有些朋友係大陸做左幾年  回港找工做 薪金巳四萬幾元 係大陸做野有好處 容易接解官員 鋪設人際網絡

角都 發表於 2009-7-30 11:16 PM

[quote]原帖由 [i]kaing[/i] 於 2009-7-30 09:29 PM 發表 [url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3224482&ptid=206415][img]http://www.26fun.com/bbs/images/common/back.gif[/img][/url]
+D;`0}K.a7S*Y `:K 點解我成日都聽到d 人講做sales 返5日都成7,8千 .....做文員咁慘....5000返成13個鐘...都痴鬼線...有無人性..呀...
&j!z%E,@p0|
9J1r s/l%s%y _ 依ga d 公司係唔係要咁對d 員工先生存到呢? ... [/quote]
](a4Qx+vVI'D] 4WY;D/B5?~U"J6@
R2XWF RI/?Rx
做文員都好d, 明明我係申請辦公室助理,但又要英文自我介紹,又要求識outlook,但又要搬搬抬抬-K da]4kck J6m
辦公室助理,文員要求:noway: !X3^7?Ec
我份表寫要求薪金5000-6000, hr個女人話"太高la,俾唔到你,可以俾低d ma?"s9t8@H3Ug
4000,3000,2000?
Yf!C9b1Nf#r 今日我仲恤衫,西褲見依d"筍工", 覺得著依d衫似馬騮衣, 因為被人當馬騮禁玩
IRHu0o$}k&u 男仔學歷低,經驗少,係香港難搵食係事實, 如果唔係論壇邊有禁多援交男? q&YI*{`&sB"W
女仔靚d,有d身材,做model私影比堅尼可以搵到800蚊個鐘,她們可以嘆搵錢,我見份工就狂被人踩,所以我真係唔夠膽追model仔
^lL(B` .L7Bh1k1zU#bV4qM
話時話,轉行做保安,跟車好過
%z t^2@"c'^7S 對著d禁ge女人,office助理,保安時間禁長,禁”高”人工,佢話5000都俾唔到,就算請我都唔做啦:kicking:

角都 發表於 2009-7-30 11:30 PM

[quote]原帖由 [i]benny1219[/i] 於 2009-7-30 11:05 PM 發表 [url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3224623&ptid=206415][img]http://www.26fun.com/bbs/images/common/back.gif[/img][/url]
ht+i;f'O| 老實講 這種工資
4N&[G!\*j.F f 我會建議你返大陸做 因為大陸機會多  人工係低啲  但做幾來後再回港 大把公司請 工資幾級跳
^;VU'ES%Z)\
#W4o+{g r1R 我有些朋友係大陸做左幾年  回港找工做 薪金巳四萬幾元 係大陸做野有好處 容易接解官員 鋪設人際網絡 ... [/quote]
0iJ:vz Yi yt)u?II_
wb6b8eqJ:{"r 大陸禁大,機會都多d,話唔定識到有錢佬,介紹份好工9v4]SG,U.U4v
無論工作還是娛樂:dev: ,機會同選擇都比香港多好多 {7]HaD4iU#NT
如果上面做得開心,發展又順利,你估我仲返香港咩 V.xkt OF/`8b^
上面買樓平,如果買到樓真係唔返嚟:kicking: ,從來係香港都無女朋友:cry: ,真係唔會唔捨得ar:sleep: :sleep:

benny1219 發表於 2009-7-30 11:44 PM

[quote]原帖由 [i]kaing[/i] 於 2009-7-30 09:29 PM 發表 [url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3224482&ptid=206415][img]http://www.26fun.com/bbs/images/common/back.gif[/img][/url]
B-fP:hH'BE"u 點解我成日都聽到d 人講做sales 返5日都成7,8千 .....做文員咁慘....5000返成13個鐘...都痴鬼線...有無人性..呀...
D ]0\%n0bc#J#z-hj ? T n i L_r p
依ga d 公司係唔係要咁對d 員工先生存到呢? ... [/quote]5e*^Ld$h0m
不同性質
t`(mAdN$mrs sales係公司搵錢根源 公司最重要財產 無文員無問題 但一定唔可以無左推銷員q(Xu\RC |3r
s(b)OZ*a7W$w8iX:\
文員幫唔到公司搵錢 只係做文書  人工唔及sales係正常 但又不用低成咁

sas 發表於 2009-7-31 01:33 AM

嘩.............{ K,x+g_ [ xK#D7Z
樓主d學歷好差咩?4cw^J/} C4a
5000?
){K%@)Tj3m:I n 仲要9~22!x?%q!J^&b_0SrU$A
有病

pkwong 發表於 2009-7-31 01:36 AM

又唔洗咁灰, 希望在明天
0r8[v'u1g E4l 俾d耐性, 把握機會

kuru 發表於 2009-7-31 10:14 PM

依你咁講, 我睇得出hr果個女人, 係想請d年紀比較大, 比d機會上左年紀既人做,
$eAQf7A?U 應該係見你太後生, 唔想你做呢行, 所以講野會 刻薄 d咁~

Lee3 發表於 2009-8-10 04:31 PM

[quote]原帖由 [i]kaing[/i] 於 2009-7-30 09:29 PM 發表 [url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3224482&ptid=206415][img]http://www.26fun.com/bbs/images/common/back.gif[/img][/url]Lis$d k ?:q
點解我成日都聽到d 人講做sales 返5日都成7,8千 .....做文員咁慘....5000返成13個鐘...都痴鬼線...有無人性..呀...
j8ZHp6] G *v~6o N-W0t'V3[8q
依ga d 公司係唔係要咁對d 員工先生存到呢? ... [/quote]
%]q/s+I^J/s^
?5Eap9E4dk9s sales 是以commission 計算的,你的業績越多,你的薪水越多,同樣地,你的業績越少,你就要EYT。文員是固定薪水,你做多少都是那個價錢,相比薪水是比較低,但同樣地,你的風險也比較低。譬如說,sales,你6月commission高,賺到了,7月commission不高,虧大了,你的平均收入可能是一個馬馬虎虎的文員差不多,但是真實生活裏面,你前一個月的薪水不一定能夠彌補下一個月的虧欠。
G \XS;b
6VHk{S9tB 公司是一個機構,不是人,又怎會有人性呢?

Lee3 發表於 2009-8-10 04:45 PM

[quote]原帖由 [i]角都[/i] 於 2009-7-30 09:08 PM 發表 [url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3224431&ptid=206415][img]http://www.26fun.com/bbs/images/common/back.gif[/img][/url]H1fs&W7]:hCS
之前係勞工處搵份辦公室助理,約左今日見
K2Z#LUV:M_ pl 上到去,填完表,跟住有個女人就叫我入房見]'u8R]z#AVQ$qR
一開始,個女人就叫我用英文介紹,跟住就睇一睇我d野,就用好唔好的語氣講”你做個2份工炸wo!!”跟住佢就問我識咩會計軟件, 用軟件做d咩,我答曬,佢再問 ... [/quote]esdbW4]6um?l

-a;ws8OVN2b reference letter 被否定,你如果被考慮已經是萬幸了。還有他說你的經驗可以當作空氣,那麽請問你在每一份工作做多久?文員是一份固定工作,是很乏味的,公司不需要培養一個只打算做一兩年然後跳槽的人,那是浪費資源。一份簡歷表是完全代表你個人的專業程度,是直接看出你對於工作上的態度和認真度。我的朋友剛畢業,也做過兩三分工作,而且是資優生,但是他在簡歷表把dentist拼錯,連超市也不要雇用他。p@%@+A$}{g%z_:C
:k m&WH%I g
當然我不是故意挑你的毛病,我相信你也有你的長處,有你的優勝之処,對吧?我的老闆曾經在面試問過,3秒内把你自己認爲是優點的,列出10項。爲什麽要這樣問?那是要測試你的反應,你的自信,還有你做的準備。機會是存在的,但沒有人會給你,你要隨時隨地知道自己能夠勝任那一點,然後向那方面邁進。也許你現在是被當狗看,但英雄不怕出身低。儅你知道你自己想要什麽,和如何奪得的時候,你就會成功的。dC%UR|'d3F"s8v

A9p}MB} 在這裡,給與你我的祝福。

角都 發表於 2009-8-11 01:58 PM

[quote]原帖由 [i]Lee3[/i] 於 2009-8-10 04:45 PM 發表 [url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3234596&ptid=206415][img]http://www.26fun.com/bbs/images/common/back.gif[/img][/url]n8ILn$ai#C#H^ F*T
9mI;r\*Y9U cI

F z,}1Sc%S B,h reference letter 被否定,你如果被考慮已經是萬幸了。還有他說你的經驗可以當作空氣,那麽請問你在每一份工作做多久?文員是一份固定工作,是很乏味的,公司不需要培養一個只打算做一兩年然後跳槽的人,那是浪費資源。一份簡 ... [/quote]5b p"A+J%{ A?$h

h#S5lE;M sM V6E(l6a6{
佢話無letter head,封信唔係我搞的,依家全香港一定要見依間咩,叫xx咩工商管理學院,office細過我屋企,我身形略肥都佔左間野大部份空間,d人扮曬pro,上嚟的學生未又係被人遊說洗腦,個度d老師講野十足LX 的香分鋪禁,似sales多過老師,又話人咩ive咩副學士唔得,要報佢個個學位^4nF)d~pz8e

ujB4Vm1X$q S,LB E D 工如果話請我,會係電話講”唔x做la”
'W%s'F!YT/N
(KQn9FGn 如果我被考慮,哪真是天大的不幸!!!:sleep:  見過依份工,稍為有腦的就算請都唔做啦:sleep:
O!J D x%\4N
w8]5ag_ [[i] 本帖最後由 角都 於 2009-8-11 02:00 PM 編輯 [/i]]

頁: [1]

Powered by Discuz! Archiver 7.0.0  © 2001-2009 Comsenz Inc.