我好辛苦...
感到心力交瘁, 已經很久了每日都覺得好大壓力圍繞住自己4WQ"C$_j&e0_
只要自己一個人獨處時, 便會自然抑鬱起來F3d2Se2L:V5`
很辛苦很辛苦...
即使晚上感到疲累.. 但靜靜的睡在床上
腦海便會思緒凌亂... 根本很難入睡
到底我從前是為何會感到快樂?! 現在我已忘了八八九九 未解決:dev: 原來巴士阿叔黎左26fun?=.= [quote]原帖由 [i]lookityourself[/i] 於 2009-8-1 03:17 AM 發表 [url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3225969&ptid=206481][img]http://www.26fun.com/bbs/images/common/back.gif[/img][/url]
感到心力交瘁, 已經很久了|:X5lY(AC Z:M
每日都覺得好大壓力圍繞住自己h%L1wr!nb+z3?|Z
只要自己一個人獨處時, 便會自然抑鬱起來
很辛苦很辛苦...l4Mke8f
dq^] WR0n
即使晚上感到疲累.. 但靜靜的睡在床上0`(]kQAcF_
腦海便會思緒凌亂... 根本很難入睡
Q3j9XXrL+i-V
到底我從前是為何會感 ... [/quote]版友......無事吧Zc5t"\7I?5z'|us
有咩想搵人講既
26 fun呢度絕對係好地方呀~:kiss:
]5g+F H)~1G6~px%m
加你分,以示鼓勵 真係諗唔通0既,試下退後一步,重新審視同重整一下自己0既生活,問下自其實真正想要d咩......|,?#q3M9g8d#\
其實開心係可以好簡單0既...'tp.u2c y!rSSAS
振作呀~! 認同樓上0.0sYLI;Hl/}
做乜要咁灰+j@0R#I(IXF(M*P
開心其實都可以好簡單@@
$V6L.e*j W g#W(A;{7Y
例如食餐好既 住得好既
有朋友陪 又或者 去下旅行 散下心
總之唔好成日諗埋d 唔好既野 同 做野做到病0.0Ic|F,o0Kd
y/XM4te2P;?
既然你一個人會自然抑鬱起來 咁咪出多d 去同朋友一起 o2L E0eXxm1Ak
唔駛話做咩@@ 傾下計 玩下遊戲 打下機 行下街0.0 試多做運動,與朋友傾訴,小旅行。
都是把注意力轉移別處,消解壓力的好方法。
但往往都是暫時性的,