點解人會唔開心呢﹖
:angry: :angry: 好唔開心﹐好唔開心﹐負能量點解會比正能量多﹖ 老細,出過火會開心d 因為人係有思想動物,會有七情六慾囉 去唱K或做運動發泄一下,正能量會再提升!! :) 要知點解唔開心就要睇下你有咩令你唔開心 Lhu2F q/Q)y0jz3t
開心可以很簡單,心中沒愁,人就會開心
好明顯,你一定有很多愁...
負能量與正能量,根本發自你心中
不然的話,人不會有感情吧~~~,E'dw3x&wt+@Z]
要多些正能量,就不妨多些做運動,紮馬也是不錯的~~~3xy2L(z!d5D!E+}f1Q
讓心中不快的東西,在運動中舒發出來,就會有不錯的感覺~~
紮馬也能提升自己對痛苦的忍耐,不是說笑的,你可以試一下紮馬~~
定立紮多少時間,就一定要支持到目標時間^^
加油!!!快樂的來源有時就是從痛苦中得到~~~ [quote]原帖由 [i]maklongfung[/i] 於 2009-8-2 12:21 AM 發表 [url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3226734&ptid=206508][img]http://www.26fun.com/bbs/images/common/back.gif[/img][/url]#YHmU\U:GY4{5\t
要知點解唔開心
就要睇下你有咩令你唔開心
開心可以很簡單,心中沒愁,人就會開心
好明顯,你一定有很多愁...
負能量與正能量,根本發自你心中
不然的話,人不會有感情吧~~~ OA7Q&Gv:At_u
要多些正能量,就不妨多些做運動,紮馬也是不錯 ... [/quote]
大師良言,晚輩謹記!:agree: 唔開心多數出個火就無事啦, 但你成日咁多負能量, dk@N~;~ oV6Sx
勸你不如做多d善事好事, 幫多d有需要o既人,
無錢咪出力囉, 自然你個人會開心好多. 有一本書話:xo,BcP)GX&k
只有人類會為冇而唔開心,
其他動物只會為有而開心. 人生路本來就不是平坦的
雖然每個人都希望前路暢通無助
實際上,人生就是要不斷重複的攀過高山越過低谷(n:TR2skUz7\ ZKI
當你辛辛苦苦走過崎嶇山路到達峰頂,:mad:
遠眺四方,心曠神馳,大地就在腳下,你話幾過癮!:lol: 1kI^t-^q6D+q(]{\&V
可是無論山上風景有多好,路還是要繼續走的,N0}:s'Jw
繼續走,不全因為高處不勝寒,而是這樣才是人生。(oulj:c:bQ-QrJ
當你往山下跑,還要是跌跌碰碰的在谷底徘徊,前路茫茫,:nogood:
唔開心,心情壞就緊架啦!聖人都會皺一皺眉頭啦!何況係普通人呢?:( v h~4}n9]XA0`'i
又不過無論在谷底日子有幾坎坷,路還是要繼續走的,無錯!因為這也就是人生。M{M'wF~7ij&R
有人會說,其實只要將高山移走來填平低谷,路不就變得平坦了嗎?
說的也對,但到時,快感跟失落也會隨之而消失,:secret: n2m+JA)i2v
沒錯,人生的路會變得平坦,可是再不是有任何的驚喜。:secret: beqO*}0U1P
行屍走肉的日子,還有什麼意義?:secret: d+X5Jp-E
就好似呼吸一樣,
人怎麼可能會只顧吸氣,連呼一口氣也不情願呢?:noway:
要活著,就要面對。
開心跟唔開心,都不過是人生的一部分而已。;) [quote]原帖由 [i]wind69[/i] 於 2009-8-2 11:30 PM 發表 [url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3227614&ptid=206508][img]http://www.26fun.com/bbs/images/common/back.gif[/img][/url]
人生路本來就不是平坦的
雖然每個人都希望前路暢通無助
實際上,人生就是要不斷重複的攀過高山越過低谷C.BHmS R3K@
當你辛辛苦苦走過崎嶇山路到達峰頂,:mad:
遠眺四方,心曠神馳,大地就在腳下,你話幾過癮!:lol:
可是無論山上風景有多 ... [/quote] ?P y]4hD#}E
我好感動
/u"_T~Z.@
人怎麼可能會只顧吸氣,連呼一口氣也不情願...
太正 貪、嗔、癡三毒.
頁:
[1]