娛樂滿紛 26FUN's Archiver

ffflung 發表於 2009-8-1 05:41 PM

點解人會唔開心呢﹖

:angry: :angry: 好唔開心﹐好唔開心﹐負能量點解會比正能量多﹖

kakeidevil 發表於 2009-8-1 05:46 PM

老細,出過火會開心d

shamanking19 發表於 2009-8-2 12:00 AM

因為人係有思想動物,會有七情六慾囉

puikwong 發表於 2009-8-2 12:18 AM

去唱K或做運動發泄一下,正能量會再提升!! :)

maklongfung 發表於 2009-8-2 12:21 AM

要知點解唔開心
a%G6nn*t;oPE8q}jS 就要睇下你有咩令你唔開心 Lhu2F q/Q)y0j z3t
開心可以很簡單,心中沒愁,人就會開心
P7?8w \ h!C'I 好明顯,你一定有很多愁...
]M\mR5Z0\$i 負能量與正能量,根本發自你心中
`r~ jg*h;gOu 不然的話,人不會有感情吧~~~,E'dw3x&w t+@Z]
要多些正能量,就不妨多些做運動,紮馬也是不錯的~~~3xy2L(z!d5D!E+}f1Q
讓心中不快的東西,在運動中舒發出來,就會有不錯的感覺~~
G` T+S#F2qp%s)v)h 紮馬也能提升自己對痛苦的忍耐,不是說笑的,你可以試一下紮馬~~
$S._6X,k \5d| 定立紮多少時間,就一定要支持到目標時間^^
:oz,ni-oN'? 加油!!!快樂的來源有時就是從痛苦中得到~~~

master20 發表於 2009-8-2 02:22 AM

[quote]原帖由 [i]maklongfung[/i] 於 2009-8-2 12:21 AM 發表 [url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3226734&ptid=206508][img]http://www.26fun.com/bbs/images/common/back.gif[/img][/url]#YHmU \U:GY4{5\t
要知點解唔開心
&`c'H9W{2dNB 就要睇下你有咩令你唔開心
(BK HP@SG O 開心可以很簡單,心中沒愁,人就會開心
DA@'|1O;m0["A 好明顯,你一定有很多愁...
:z4u&OC Y/}oX 負能量與正能量,根本發自你心中
$x3} C%BCWD 不然的話,人不會有感情吧~~~ OA7Q&Gv:At_u
要多些正能量,就不妨多些做運動,紮馬也是不錯 ... [/quote]
MI%v;Nte@I 大師良言,晚輩謹記!:agree:

hwkeung 發表於 2009-8-2 04:05 AM

唔開心多數出個火就無事啦, 但你成日咁多負能量, dk@N~;~ oV6Sx
勸你不如做多d善事好事, 幫多d有需要o既人,
#^:A R7R:AH Pb 無錢咪出力囉, 自然你個人會開心好多.

812694 發表於 2009-8-2 05:20 PM

有一本書話:xo,B cP)GX&k
只有人類會為冇而唔開心,
&U y!bh#U q8X|g:S,J:MI 其他動物只會為有而開心.

wind69 發表於 2009-8-2 11:30 PM

人生路本來就不是平坦的
G)Gz-oQ*p?f 雖然每個人都希望前路暢通無助
6A8\"hl9zp{ N O#yW 實際上,人生就是要不斷重複的攀過高山越過低谷(n:TR2skUz7\ ZKI
當你辛辛苦苦走過崎嶇山路到達峰頂,:mad:
.DM.V1@R/bS.F 遠眺四方,心曠神馳,大地就在腳下,你話幾過癮!:lol: 1kI^t-^q6D+q(]{ \&V
可是無論山上風景有多好,路還是要繼續走的,N0}:s'Jw
繼續走,不全因為高處不勝寒,而是這樣才是人生。(oulj:c:bQ-QrJ
當你往山下跑,還要是跌跌碰碰的在谷底徘徊,前路茫茫,:nogood:
jBJos ?P 唔開心,心情壞就緊架啦!聖人都會皺一皺眉頭啦!何況係普通人呢?:( v h~4}n9]XA0`'i
又不過無論在谷底日子有幾坎坷,路還是要繼續走的,無錯!因為這也就是人生。M{M'wF ~7ij&R
有人會說,其實只要將高山移走來填平低谷,路不就變得平坦了嗎?
N(N&P/~\ r%B 說的也對,但到時,快感跟失落也會隨之而消失,:secret: n2m+JA)i2v
沒錯,人生的路會變得平坦,可是再不是有任何的驚喜。:secret: beqO*}0U1P
行屍走肉的日子,還有什麼意義?:secret: d+X5Jp-E
就好似呼吸一樣,
-Y[s m I5U 人怎麼可能會只顧吸氣,連呼一口氣也不情願呢?:noway:
Dx)`c6Y C-y#x 要活著,就要面對。
Bo!f}y6sv ui 開心跟唔開心,都不過是人生的一部分而已。;)

cheery 發表於 2009-8-3 08:58 AM

[quote]原帖由 [i]wind69[/i] 於 2009-8-2 11:30 PM 發表 [url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3227614&ptid=206508][img]http://www.26fun.com/bbs/images/common/back.gif[/img][/url]
x-OA'Zh}[`B1rX 人生路本來就不是平坦的
m$s7J(k)o(U.c 雖然每個人都希望前路暢通無助
8w3Jl(G(M{ 實際上,人生就是要不斷重複的攀過高山越過低谷C.BHmS R3K@
當你辛辛苦苦走過崎嶇山路到達峰頂,:mad:
5C @lqn|k'c xa;d 遠眺四方,心曠神馳,大地就在腳下,你話幾過癮!:lol:
(]0M%x,z&I5YX 可是無論山上風景有多 ... [/quote] ?P y]4hD#} E

blez/z 我好感動
f1e,^)jH zD1N#X /u"_T~Z.@
人怎麼可能會只顧吸氣,連呼一口氣也不情願...
DjB^;x@Pm,d%@
b#~[| l0P!V 太正

12d3 發表於 2009-8-3 09:23 AM

貪、嗔、癡三毒.

頁: [1]

Powered by Discuz! Archiver 7.0.0  © 2001-2009 Comsenz Inc.