娛樂滿紛 26FUN's Archiver

puikwong 發表於 2009-8-1 11:49 PM

大家覺得下年書展....

大家覺得下年書展除明星繼續出書外,還有增加什麼主題或話題吸引觀眾入場呢? :)

Jeraza 發表於 2009-8-2 09:22 PM

o靚模熱應該會延續,傳媒唔會放過呢個話題。
_W#{o5s 好可能會有新o既o靚模出現

wind69 發表於 2009-8-3 12:05 AM

香港人食腦架嘛,就正如之前將動漫節獨立於書展之外,
H? NPY+rV 出年點解唔索性將o靚模抽出黎,搞番個o靚模競技賽呢?4f6Zc ^d(BwX8tzW8JM
咩泥漿摔角呀!馬騮搶球呀
suY3e#P:C 一於o靚模大戰明星仔!!
QR^&SrS 總知就係追黎追去,滾黎滾去果d囉
3@x!mX5[%LZyf 運動嘛!都不知幾咁益智,既健康又好玩
[|0d#i/v r&dJe 政府都成日叫人做多d運動啦!運動又可以預防豬流感,
hy$c k.K.c gI 又可以戒毒,又可以令大小朋友唔再睇鹹網,根本就係萬能gebK)L `hY0oq2i6Sy Y
絕對值得推廣worC UP@ } _4E
咪下下用有色眼鏡睇野啦!
s"W*C/e?/sT 買個水蜜桃返屋企都驚俾個仔見到學壞,你當初生佢果時,唔通係開刀ge?
Ga] C Y \HE 2vt _t7wK
咁當然,場館內會擺賣各式各樣ge寫真集呀DVD呀無字日記呀字典呀咁
(FT4gK b'J{)OOL 冒求令每個買飛入場ge觀眾,身心都得到平衡發展囉

leeleelee2005 發表於 2009-8-3 10:09 AM

周秀娜可能會出本圖文並茂既鹹故書,之後既動漫展會出飛機杯同飛機膠,再之後既電腦資訊展會出av,之後佢就夠錢收山喇:lol: 。

自由神 發表於 2009-8-3 10:44 AM

[quote]原帖由 [i]leeleelee2005[/i] 於 2009-8-3 10:09 AM 發表 [url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3228013&ptid=206531][img]http://www.26fun.com/bbs/images/common/back.gif[/img][/url]
*Mpy+u2D,m0T1oz 周秀娜可能會出本圖文並茂既鹹故書,之後既動漫展會出飛機杯同飛機膠,再之後既電腦資訊展會出av,之後佢就夠錢收山喇:lol: 。 [/quote]下年仲係周姓女士?
"wi3s\1F$\ 佢九成九收左山嫁啦喎......Kc-LAX4g(E PZK
你睇下maggie就知.....一年貨仔:giveup:

leeleelee2005 發表於 2009-8-3 11:19 AM

[quote]原帖由 [i]自由神[/i] 於 2009-8-3 10:44 AM 發表 [url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3228028&ptid=206531][img]http://www.26fun.com/bbs/images/common/back.gif[/img][/url] Qw,L{{G.r$]i,O
下年仲係周姓女士?
W XWJj-I 佢九成九收左山嫁啦喎......9IiUH}OY z*Qa
你睇下maggie就知.....一年貨仔:giveup: [/quote] y+r[QdL0v T
maggie前年有冇今年周秀娜咁搏先?加上maggie身材係好,不過個樣睇得耐會覺得有d怪怪地…

puikwong 發表於 2009-8-3 09:10 PM

[quote]原帖由 [i]leeleelee2005[/i] 於 2009-8-3 11:19 AM 發表 [url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3228049&ptid=206531][img]http://www.26fun.com/bbs/images/common/back.gif[/img][/url]5V0r/I!n4u%d%z
/Me'~D{7_g(P8`3u!j
maggie前年有冇今年周秀娜咁搏先?加上maggie身材係好,不過個樣睇得耐會覺得有d怪怪地… [/quote]C+dKt0EnI;`+D@q

g!z5DTr 通常過度曝光令人睇厭,最終很快在香港娛樂圈消失.....:mad:

頁: [1]

Powered by Discuz! Archiver 7.0.0  © 2001-2009 Comsenz Inc.