娛樂滿紛 26FUN's Archiver

sage 發表於 2009-8-2 07:47 PM

有有人後悔$3x蚊果陣冇買匯豐?

而家都算升左成倍...

cfccfcc 發表於 2009-8-2 08:42 PM

大把股票升得仲多啦
C,PV$en0[#` F"kn 中信泰富i)V"i%Jx1]w"]
蒙牛
#un C ~!r6L?Hv *Y/G9Ws$L
5號仔呢d真係小兒科

ch.chak 發表於 2009-8-2 09:17 PM

戈陣將手頭既中人壽全部轉晒過去
\ G5B:U!P*iC.X R7D 賬面賺緊倍幾

Jeraza 發表於 2009-8-2 09:44 PM

可惜我無買到...

benny1219 發表於 2009-8-2 09:54 PM

:haha: 我無呀
1P3j2j-C#yi b 啲錢放晒係偉大的祖國工業事業度

ian2008 發表於 2009-8-2 11:25 PM

我等緊放監$88 時 入左4手:yy27:
8z1f1o IE7~ 好在$42時 入左5手 :yy03:

shamanking19 發表於 2009-8-3 03:22 PM

呢啲無得後悔,唔係你錢唔入你袋yY@av7J
其實除左HSBC,都仲有好多係升得好多

atimsi 發表於 2009-8-3 05:46 PM

我系澳洲个市$15入左麦格理,宜家都$45啦!!其实都无乜甘大不了啦!只可惜我无开港股户口,买悟到HSBC!

darkensun 發表於 2009-8-3 07:14 PM

大把股票升得仲多啦!`;M Ek(x:tC6Y R3`? R%X
你唔睇下神華, 聯想, 368, 939呢D?

ufo 發表於 2009-8-6 11:41 PM

:hitwall: :hitwall: :hitwall: 有早知無乞兒!

zakuland 發表於 2009-8-8 01:31 PM

我有供股,現在打和:crybye:

大優勢 發表於 2009-8-8 01:51 PM

廢話.fvY E:{b(o[
04 年我亞哥結婚如果我知佢賣晒啲 金出去
M)d_d*]J7S,bl 當 時 4000 蚊 度1C4?]*@3Q*\0h%f
o:r"DP8l6q0qF h
我上年先放
v.q RO wZC `V 已經 賺 一倍 啦 :nogood:

打狗棒 發表於 2009-8-8 10:28 PM

我後悔投胎投唔到做李嘉誠個仔!!!

infjlam 發表於 2009-8-8 10:40 PM

其實有冇人後悔$130蚊果陣買左匯豐?
:v3s0|G Bn&[xI 又衰到在$40賣晒佢?]]N:N%cMX~
又有冇人後悔買左雷曼?
tX B9r8^
H7Q#f.})]&O 出得黎行,預左要還:agree:
o OZ.Ws 擲銀仔,唔係公,就係字:fight:
}!^8v?[} 有早知,冇乞兒:good:

lalaso 發表於 2009-8-10 02:52 AM

**** 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽 ****

adas 發表於 2009-8-10 03:57 AM

**** 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽 ****

頁: [1]

Powered by Discuz! Archiver 7.0.0  © 2001-2009 Comsenz Inc.