娛樂滿紛 26FUN's Archiver

lookityourself 發表於 2009-8-3 02:46 AM

唔開心的話, 你會做甚麼?

一般話搵多d o野做等你唔好諗唔開心o野
6]N%^5K#wI'k"CL)I.J e
6z2R+{|4z$d4x 但我覺得沒用, 因為唔開心一直都留o係度, 暫時忘記根本沒意思

vv1668vv 發表於 2009-8-3 03:56 AM

[quote]原帖由 [i]lookityourself[/i] 於 2009-8-3 02:46 AM 發表 [url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3227907&ptid=206562][img]http://www.26fun.com/bbs/images/common/back.gif[/img][/url]F0p9e1brZGD:b
一般話搵多d o野做等你唔好諗唔開心o野
(n};t }WG
!hM7EO c&~ 但我覺得沒用, 因為唔開心一直都留o係度, 暫時忘記根本沒意思 [/quote]
yE4f @a5R(j T|9O_N'N OdX

8R _+vBJw
9jD h7_ ZW [color=seagreen][font=新細明體]送給你的!是 [/font][font=Times New Roman, serif]SAM HUI [/font][font=新細明體]舊作品,希望你喜歡及 請[u]留意歌詞[/u]。[/font][/color]
~8o@*P v2T 1o)jAF/{!^ iu,P

2Jby.bS(F!^q 8P3~$q[!zU Thb7t
[b]快 樂[/b]
2aIo~R+{T"Xx 曲:許冠傑 詞:許冠傑;o A sBIvG Jqt

zj*U lM 快樂是陽光普照的清晨 /
?md)Idhj'K6q 快樂是流水美妙的音韻 /)b a {L]
快樂其實分分鐘把您等 /.xAo Y&mpmR(h
只要您識 / 得點去搵 / X.r3W;S F;xg!f
快樂是尋找天際的星辰 / 'm/Lg ^/z-P%Wx*I
快樂是回憶沙灘的足印 /
N xMQ(mP3cz 快樂其實邊一位都有份 / !yF)c\|ifEf
不管您是富或貧 / j#x"@qI u
朋友愛 / 父母恩 / 每刻溫暖在我心 / 4QxGW gY
豁達滿足 / 仁愛施恩 / 快樂 / 便常共您相親 /
b4z/oN&WZ F%c n 快樂是離開都市的煙塵 / 快樂是回家往浴缸一侵 /
i$y,r:~2e5S 快樂是一首好歌嘴裏哼 / 一張晚報 / 一杯香檳 / %EcN c'uQ)x s
快樂是賢妻給我的精神 / 快樂是兒子親暱的一吻 /
a0R T3yvd%aQ&F| 快樂長伴我這一生 / k_ ~5V_ i6x&t*_x
皆因我是快樂人FlT}&d.W Ik*_

Su:Y(Yun:] !j%_ |0b W9Cn
[url=http://www.youtube.com/watch?v=B_6uCXVEGQE&feature=PlayList&p=2FA3064999B34FB9&playnext=1&playnext_from=PL&index=1]http://www.youtube.com/watch?v=B_6uCXVEGQE&feature=PlayList&p=2FA3064999B34FB9&playnext=1&playnext_from=PL&index=1[/url]%eh.Z#R&\Ys xH)c
0B;q/K8Cv#\:J
[[i] 本帖最後由 vv1668vv 於 2009-8-3 04:12 AM 編輯 [/i]]

cheery 發表於 2009-8-3 08:55 AM

唔開心只不過係一種錯覺"z*N"x1Q+b{
極度唔開心我想也是一種福氣Z|OgD*[:W~;W?,z
因為你試過極度開心先能反襯出極度唔開心係一種咩錯覺#m W.Ea(`&d}

] ]4ES6W 我都係果句...我唔會叫你搵方法令自己忘記唔開心...)D/c!A }~6n
反而///請好好享受唔開心ge錯覺...m3N(T.t*cX
因為你能接受呢種唔開心ge錯覺...你先可以更堅強去生活

衰貓 發表於 2009-8-3 11:45 AM

[quote]原帖由 [i]lookityourself[/i] 於 2009-8-3 02:46 AM 發表 [url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3227907&ptid=206562][img]http://www.26fun.com/bbs/images/common/back.gif[/img][/url]fPuGO.T+`3{2i `
一般話搵多d o野做等你唔好諗唔開心o野
[ yJ;C1rKT K@ Edj&^"gp9{
但我覺得沒用, 因為唔開心一直都留o係度, 暫時忘記根本沒意思 [/quote]
9QBU)w!y s5h C+C*y!H p2Q

aP(Lo rR]!A 師兄明白問題必需要正面面對就已經足夠,人生高低起跌得失好平常,當然,遇著問題困擾每個人都會感到失落沮喪,尤其是所遇問題已經超越個人可解決能力時,哪種無力感絕對可以將一個堂堂大男人拖垮,這個時間,家人朋友的作用就對你十分重要,小弟不材,與家人關係惡劣,只與父親較好,但父親年事已高,自己有問題也不敢讓老人家知,所以朋友就變成自己好大的助力,遇有問題,自己死哽並非最佳辦法,最終只會變成一個爆破的球,而且解決問題的最佳時機永遠是問題剛出現的時候,如果讓問題發展至無彎轉時,真時神仙難救,與朋友傾談,多聽不同角度意見,一定較之自己屈埋轉牛角尖好得多,是真正朋友的話,不需你開聲也會自動扶你一把,加上自己的決心,絕對是生機處處。。。。。以上的說話,並非只是拿一些老生常分享的大道理來跟樓主說兼呃分,小弟在這數年中都遇著不少問題,感情,金錢,家人各樣各樣都有,以前也沒有投放太多時間在朋友身上,以致有問題時既沒有家人支持,也沒有朋友可傾訴,痛苦得死去活來,甚至自殺也試過。。。。。但興幸上天還對小弟有半分憐憫,讓自己在這段時間遇上幾個能互相夫持的朋友,才有命過完一關又一關,需然問題依然存在,但至少還有路可走,不過,問題在自己身上,能夠解決的始終只有靠自己,任何助力都只能扶你站起,但是否可繼續向前走就必需要看自己。。。。。寄願樓主能快快渡過難關,從新在這個可愛的世界中繼續向前走。。。。。 mE4~:[Zfy2K*ht.i$E ~4N

'D`/pypKS*a-T [[i] 本帖最後由 衰貓 於 2009-8-3 11:51 AM 編輯 [/i]]

shamanking19 發表於 2009-8-3 03:19 PM

每個人既做法都唔一樣喎,但最重要都係要去解決唔開心既情緒,唔好俾佢係自己體內、心內累積起來呢,如果唔係好易鬱出病

賤蟹 發表於 2009-8-3 03:49 PM

唔開心乜都會做, 但唔會亂咁開post.

自由神 發表於 2009-8-3 04:01 PM

[quote]原帖由 [i]賤蟹[/i] 於 2009-8-3 03:49 PM 發表 [url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3228205&ptid=206562][img]http://www.26fun.com/bbs/images/common/back.gif[/img][/url]
9m!d4glO1y} 唔開心乜都會做, 但唔會亂咁開post. [/quote]開post大家互相支持下都唔係壞事黎既:D

loklok117 發表於 2009-8-3 05:49 PM

叫d老友(損友)出黎k下,玩下,蒲下,癲下:dev: 1g I C`h-E.hmJ
千祺唔好玩閉:kiss:

darkensun 發表於 2009-8-3 07:12 PM

聽下呢首歌, 唔開心都會振作
Pf1hL]dse;Q} g _pD? h3|tI d
不再猶豫 D2F9Z*]sT] jXM

:}ryyE j 曲:黃家駒 詞:小美 編:BEYOND D5CN |^z/I4? d
f;C r;[4S%T%m%Fr
★無聊望見了猶豫(誰人沒試過猶豫)
~Xn6wB*s{r A zO &N ?$A O:id7G@7H
達到理想不太易
s:_(WV2? H?v)G-y*C
即使有信心鬥志卻抑止WzP5O-sg,n

:I;tf|*A"~N 誰人定我去或留
@|+p9Wz$C2p_ S/gK
o"H^ O,Bc\,m q7s 定我心中的宇宙 
4g2T~#z P#ro
,v _^(\wmk 只想靠兩手向理想揮手 
P ^`9N;M ]Mg Y S9tn%AU
△問句天幾高心中志比天更高 {,o4cGRYAb

1S7H,P.Dj^ 自信打不死的心態活到老
R+d"y4z!\Z 7J ]*_:p&n"pVqt
OH......我有我心底故事 n$A4e!_1P*@2] q-W
0}O,I"R2qt.HaJ"V
親手寫上每段得失樂與悲與夢兒
k NY'cY+e P
)i[/F(d6{Eg6s.D9O~]j*l OH......縱有創傷不退避 !Y y4S.`Ei;Z"r&`
#r1kX*[JL S0\.V
夢想有日達成找到心底夢想的世界}/g5jKghxd

Q-AC,QHc   終可見vY4mE l|H |^
'E4Y(S E+p1y+x;]{
Repeat ★ △ 
F'i"b%|jpj} ]e~ G6n
OH......親手寫上每段得失3v,\V,SAn4T'y

3t5_P'D;dZ x/g\%k"S 樂與悲與夢兒 OH......
R1zmCL6p-| m
0Qm4E+l|wy 夢想有日達成 &bf'D^*s4O
a#U'H B&H
找到心底夢想的世界 ;s2E m;s#t2uL
U"Q"[9N0rM%yA'g6e
 終可見

harvey22 發表於 2009-8-3 08:10 PM

s7N2@3@^ T n cf6]
e
:sao2bSq?zN3a x
w-M s)T6~ k(Uy:{z :)

infjlam 發表於 2009-8-3 08:56 PM

睇下係乜問題令到自己唔開心,
0bW^ x-OZ$x 可以盡量正面D諗,
RF#KZ8jj 問題若是有得解決(冇錢,咪努力去搵錢囉;冇女,咪努力去溝女囉)就想辦法解決左佢,g8ug$n'S0?|(}

(t6u\G6aEw 問題若是冇得解決(e.g.如天生唔夠靚仔、頭腦唔夠叻)
z/gK!zH0`!pV:\ 其實可以諗開D,呢個世界好多時都係唔完美o既,.hy tzJ
做人總有D野值得你去做,值得你去珍惜,
k7^b0V}2i 如親情和友情,呢D都係無價寶o黎o既:cheers:

puikwong 發表於 2009-8-3 10:06 PM

正如樓上(#11)網友說有些問題若是冇得解決,例如天生唔夠靚仔、頭腦唔夠叻等,試想有些人因意外而毀容、天生固定只有8歲智商,他們不放棄的話會改變生活方式樂觀地繼續生存下去,希望這樣可以令lookityourself覺得自己已經很幸運了,凡事都要樂觀D去睇,悲觀永遠都冇法去解決問題了...

發表於 2009-8-3 10:13 PM

試吓聽歌啦, 不限歌曲類型, 可以是激情, 也可是悲情.
w\Hk h y"T 我以前曾經有過非常唔開心的時候, 靠聽歌調劑. 雖然不會另你開心番, 但會有少許舒緩, 令人無咁唔開心

151350132 發表於 2009-8-4 04:52 AM

搵d會令自己開心番既野黎做lo
FR S/`"k;AW shopping,食野,睇戲(好笑的)

小强 發表於 2009-8-4 10:34 PM

[font=MingliU][b][size=7]上 [/size][/b][url=http://www.26fun.com][b][size=7]www.26fun.com[/size][/b][/url][b][size=7] .....[/size][/b]
+@"tm-pE7w~5W
U,]+n&f6d XqV :win: :P
-C-kk$i ?zS [/font]

vj11 發表於 2009-10-14 04:00 AM

不开心就多想些开心的事. 或运动一下, 看场电影, 最重要是很朋友谈拉..

dinx 發表於 2009-10-14 08:28 AM

**** 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽 ****

CK銘 發表於 2009-10-14 05:27 PM

去踢返場波...VK#p ihU.d
發洩喺個足球到......

艾官 發表於 2009-10-15 03:47 AM

盡量去訓覺~訓醒左個人會沉澱一D

CAT8833 發表於 2009-10-30 04:33 PM

go to bar drinking:haha:

頁: [1] 2

Powered by Discuz! Archiver 7.0.0  © 2001-2009 Comsenz Inc.