娛樂滿紛 26FUN's Archiver

lookityourself 發表於 2009-8-3 02:46 AM

唔開心的話, 你會做甚麼?

一般話搵多d o野做等你唔好諗唔開心o野
9o?4S1n(`$tp e4H+vcA0U#o_
但我覺得沒用, 因為唔開心一直都留o係度, 暫時忘記根本沒意思

vv1668vv 發表於 2009-8-3 03:56 AM

[quote]原帖由 [i]lookityourself[/i] 於 2009-8-3 02:46 AM 發表 [url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3227907&ptid=206562][img]http://www.26fun.com/bbs/images/common/back.gif[/img][/url]
(Z7D!j;L'AY{9QF 一般話搵多d o野做等你唔好諗唔開心o野1Qu)@7G?Z:kTr]

Lm9O)UR~ 但我覺得沒用, 因為唔開心一直都留o係度, 暫時忘記根本沒意思 [/quote]
wYn"d"R$G O%P
_ d9k?1Z Hh9E ]3A.T4z,kSA]
s!q_z"s"Nb
[color=seagreen][font=新細明體]送給你的!是 [/font][font=Times New Roman, serif]SAM HUI [/font][font=新細明體]舊作品,希望你喜歡及 請[u]留意歌詞[/u]。[/font][/color]Y NUtYA/z,vC
? S\mwM!@yN
!TP/J*A#~u U(Jl&s.g
kW8V(w&_
[b]快 樂[/b]
puRJ8^@f$\ 曲:許冠傑 詞:許冠傑-cBUPb Q1J
4B9H6r"f.`
快樂是陽光普照的清晨 / Jvf$e0o`|;i._ I
快樂是流水美妙的音韻 /vZ;@6q6Z
快樂其實分分鐘把您等 /0v @*|%Aq~Mb.wA
只要您識 / 得點去搵 / x c+p#g%x6B
快樂是尋找天際的星辰 / 7a'Z%c\fJE`
快樂是回憶沙灘的足印 /
W*O-p-`y)B"KP z]{y 快樂其實邊一位都有份 /
2['Qme?n 不管您是富或貧 /
@D%^,f1C Yl'M[T0M3b 朋友愛 / 父母恩 / 每刻溫暖在我心 / B!Wv]Bl7i$T!]&P
豁達滿足 / 仁愛施恩 / 快樂 / 便常共您相親 /
&MO O|Ey$M8Av 快樂是離開都市的煙塵 / 快樂是回家往浴缸一侵 / zd+a(].r J
快樂是一首好歌嘴裏哼 / 一張晚報 / 一杯香檳 /
V^#URp M |g 快樂是賢妻給我的精神 / 快樂是兒子親暱的一吻 /
Yrs2Y_.s(Q \*j 快樂長伴我這一生 / p:Bq'e.e,u
皆因我是快樂人;Ewr/S y}Cw:s#{

s'J!i;\8w
#Tx-u"S)wW [url=http://www.youtube.com/watch?v=B_6uCXVEGQE&feature=PlayList&p=2FA3064999B34FB9&playnext=1&playnext_from=PL&index=1]http://www.youtube.com/watch?v=B_6uCXVEGQE&feature=PlayList&p=2FA3064999B34FB9&playnext=1&playnext_from=PL&index=1[/url]
PGO Gt/A7_#Y
!qF'hL4c(H [[i] 本帖最後由 vv1668vv 於 2009-8-3 04:12 AM 編輯 [/i]]

cheery 發表於 2009-8-3 08:55 AM

唔開心只不過係一種錯覺 ``G/pz6Ofk
極度唔開心我想也是一種福氣B.uNU5@p+lz
因為你試過極度開心先能反襯出極度唔開心係一種咩錯覺V-vLW8Y K0~ w
CZ"Hx b7c"r
我都係果句...我唔會叫你搵方法令自己忘記唔開心...
r"R3HI Q;l i 反而///請好好享受唔開心ge錯覺...+OJ|#lQ/U4I8P
因為你能接受呢種唔開心ge錯覺...你先可以更堅強去生活

衰貓 發表於 2009-8-3 11:45 AM

[quote]原帖由 [i]lookityourself[/i] 於 2009-8-3 02:46 AM 發表 [url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3227907&ptid=206562][img]http://www.26fun.com/bbs/images/common/back.gif[/img][/url]
:Mg[&O;u']*E#~7h 一般話搵多d o野做等你唔好諗唔開心o野
_A$S[6_ Fb2X5rt?s-B.C%s
但我覺得沒用, 因為唔開心一直都留o係度, 暫時忘記根本沒意思 [/quote]Ah;[Me8va"GL
,Km twT].L

"s8E"m,]Q 師兄明白問題必需要正面面對就已經足夠,人生高低起跌得失好平常,當然,遇著問題困擾每個人都會感到失落沮喪,尤其是所遇問題已經超越個人可解決能力時,哪種無力感絕對可以將一個堂堂大男人拖垮,這個時間,家人朋友的作用就對你十分重要,小弟不材,與家人關係惡劣,只與父親較好,但父親年事已高,自己有問題也不敢讓老人家知,所以朋友就變成自己好大的助力,遇有問題,自己死哽並非最佳辦法,最終只會變成一個爆破的球,而且解決問題的最佳時機永遠是問題剛出現的時候,如果讓問題發展至無彎轉時,真時神仙難救,與朋友傾談,多聽不同角度意見,一定較之自己屈埋轉牛角尖好得多,是真正朋友的話,不需你開聲也會自動扶你一把,加上自己的決心,絕對是生機處處。。。。。以上的說話,並非只是拿一些老生常分享的大道理來跟樓主說兼呃分,小弟在這數年中都遇著不少問題,感情,金錢,家人各樣各樣都有,以前也沒有投放太多時間在朋友身上,以致有問題時既沒有家人支持,也沒有朋友可傾訴,痛苦得死去活來,甚至自殺也試過。。。。。但興幸上天還對小弟有半分憐憫,讓自己在這段時間遇上幾個能互相夫持的朋友,才有命過完一關又一關,需然問題依然存在,但至少還有路可走,不過,問題在自己身上,能夠解決的始終只有靠自己,任何助力都只能扶你站起,但是否可繼續向前走就必需要看自己。。。。。寄願樓主能快快渡過難關,從新在這個可愛的世界中繼續向前走。。。。。(BCt^ y+Y%{)Otx

0W,z#oQ |(pl [[i] 本帖最後由 衰貓 於 2009-8-3 11:51 AM 編輯 [/i]]

shamanking19 發表於 2009-8-3 03:19 PM

每個人既做法都唔一樣喎,但最重要都係要去解決唔開心既情緒,唔好俾佢係自己體內、心內累積起來呢,如果唔係好易鬱出病

賤蟹 發表於 2009-8-3 03:49 PM

唔開心乜都會做, 但唔會亂咁開post.

自由神 發表於 2009-8-3 04:01 PM

[quote]原帖由 [i]賤蟹[/i] 於 2009-8-3 03:49 PM 發表 [url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3228205&ptid=206562][img]http://www.26fun.com/bbs/images/common/back.gif[/img][/url]
9ic6}$f$IA 唔開心乜都會做, 但唔會亂咁開post. [/quote]開post大家互相支持下都唔係壞事黎既:D

loklok117 發表於 2009-8-3 05:49 PM

叫d老友(損友)出黎k下,玩下,蒲下,癲下:dev:
J _1q9h'b2wB;H"UqR 千祺唔好玩閉:kiss:

darkensun 發表於 2009-8-3 07:12 PM

聽下呢首歌, 唔開心都會振作
_3?V?o.N"LN TXon,g)Nx
不再猶豫 Nq+Y!JL,`N
*v~.CQ I
曲:黃家駒 詞:小美 編:BEYOND ll{ V)J-I

*_8hFw_B2DDIO ★無聊望見了猶豫(誰人沒試過猶豫)
{vO&DI{9|V
9y zL v1Ze|dRH 達到理想不太易,_8s7{On

)CO SH,B"a+r@!W 即使有信心鬥志卻抑止OGr)N1A UT?9q

PzH;i[ 誰人定我去或留 JrL0V INd&ICw7K

I4KL-Z4?qF3\J'w 定我心中的宇宙 
2WLC:]G
d!a2bhP"Hmb 只想靠兩手向理想揮手 
6x'] r[5M2Y 9dt$f7{0Z py8Y(m
△問句天幾高心中志比天更高 .i(EG:L6dB0B@(M0k
,Ze(k'X*U6M&ar
自信打不死的心態活到老 ,FKI Ki&I
X Q%u;F q-Q:sd
OH......我有我心底故事
+a8~N;g({1O ,L:h;S`;AG
親手寫上每段得失樂與悲與夢兒
-^w!cWx [!R+c o&y AoBh1b+Ss }
OH......縱有創傷不退避 M3Nw*z'DTfxuU

!v OnK&Z-QF 夢想有日達成找到心底夢想的世界
*]cX-k+o;QhZ 1x.q6g f2X9z9b
  終可見
@&Z?I-p.x 6z"xSS0X;\a]
Repeat ★ △ 
$RP0L Qg*h
hzM5`GDIL|_ OH......親手寫上每段得失"lx7T&{ @
+P V4fJd%P7L z$N#z }D
樂與悲與夢兒 OH...... bM0M-Xr:z if
L^2ar*hI5|
夢想有日達成 "a}5vZ7@Kh8D
.F)Ej C d.Ep
找到心底夢想的世界 Dl;`-x S z V0lhU

+_cvx1{Ot  終可見

harvey22 發表於 2009-8-3 08:10 PM

s"M V4d4t-~3I%{
e
3q v*`!k2fuf x
B.Y1];ie;{ID :)

infjlam 發表於 2009-8-3 08:56 PM

睇下係乜問題令到自己唔開心,
%|6x/HxK 可以盡量正面D諗,/wzXWX.K.y
問題若是有得解決(冇錢,咪努力去搵錢囉;冇女,咪努力去溝女囉)就想辦法解決左佢,ed3GQ D*j&N\
K+gM4`3UMb+Wm;e
問題若是冇得解決(e.g.如天生唔夠靚仔、頭腦唔夠叻)
i)bL@%I%St+R+B@ 其實可以諗開D,呢個世界好多時都係唔完美o既,m,p%|"`Av$j
做人總有D野值得你去做,值得你去珍惜,7BdK+y(l/C3J
如親情和友情,呢D都係無價寶o黎o既:cheers:

puikwong 發表於 2009-8-3 10:06 PM

正如樓上(#11)網友說有些問題若是冇得解決,例如天生唔夠靚仔、頭腦唔夠叻等,試想有些人因意外而毀容、天生固定只有8歲智商,他們不放棄的話會改變生活方式樂觀地繼續生存下去,希望這樣可以令lookityourself覺得自己已經很幸運了,凡事都要樂觀D去睇,悲觀永遠都冇法去解決問題了...

發表於 2009-8-3 10:13 PM

試吓聽歌啦, 不限歌曲類型, 可以是激情, 也可是悲情.
4Z*i;u g^3RKj 我以前曾經有過非常唔開心的時候, 靠聽歌調劑. 雖然不會另你開心番, 但會有少許舒緩, 令人無咁唔開心

151350132 發表於 2009-8-4 04:52 AM

搵d會令自己開心番既野黎做lo"p.p$y'^:Iu~
shopping,食野,睇戲(好笑的)

小强 發表於 2009-8-4 10:34 PM

[font=MingliU][b][size=7]上 [/size][/b][url=http://www.26fun.com][b][size=7]www.26fun.com[/size][/b][/url][b][size=7] .....[/size][/b]1? `kna S

2WU+d+f9Y"];[i :win: :P l jm6_:Kx,@*V-g$E
[/font]

vj11 發表於 2009-10-14 04:00 AM

不开心就多想些开心的事. 或运动一下, 看场电影, 最重要是很朋友谈拉..

dinx 發表於 2009-10-14 08:28 AM

**** 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽 ****

CK銘 發表於 2009-10-14 05:27 PM

去踢返場波...oX#C`m/\ Cxl(S-Wu
發洩喺個足球到......

艾官 發表於 2009-10-15 03:47 AM

盡量去訓覺~訓醒左個人會沉澱一D

CAT8833 發表於 2009-10-30 04:33 PM

go to bar drinking:haha:

頁: [1] 2

Powered by Discuz! Archiver 7.0.0  © 2001-2009 Comsenz Inc.