唔開心的話, 你會做甚麼?
一般話搵多d o野做等你唔好諗唔開心o野e4H+vcA0U#o_
但我覺得沒用, 因為唔開心一直都留o係度, 暫時忘記根本沒意思 [quote]原帖由 [i]lookityourself[/i] 於 2009-8-3 02:46 AM 發表 [url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3227907&ptid=206562][img]http://www.26fun.com/bbs/images/common/back.gif[/img][/url]
一般話搵多d o野做等你唔好諗唔開心o野1Qu)@7G?Z:kTr]
但我覺得沒用, 因為唔開心一直都留o係度, 暫時忘記根本沒意思 [/quote]
]3A.T4z,kSA]
s!q_z"s"Nb
[color=seagreen][font=新細明體]送給你的!是 [/font][font=Times New Roman, serif]SAM HUI [/font][font=新細明體]舊作品,希望你喜歡及 請[u]留意歌詞[/u]。[/font][/color]Y NUtYA/z,vC
?S\mwM!@yN
!T P/J*A#~u U(Jl&s.g
kW8V(w&_
[b]快 樂[/b]
曲:許冠傑 詞:許冠傑-cBUPb Q1J
4B9H6r"f.`
快樂是陽光普照的清晨 / Jvf$e0o`|;i._ I
快樂是流水美妙的音韻 /vZ;@6q6Z
快樂其實分分鐘把您等 /0v @*|%Aq~Mb.wA
只要您識 / 得點去搵 / x c+p#g%x6B
快樂是尋找天際的星辰 / 7a'Z%c \fJE`
快樂是回憶沙灘的足印 /
快樂其實邊一位都有份 /
不管您是富或貧 /
朋友愛 / 父母恩 / 每刻溫暖在我心 / B!Wv]Bl7i$T!]&P
豁達滿足 / 仁愛施恩 / 快樂 / 便常共您相親 /
快樂是離開都市的煙塵 / 快樂是回家往浴缸一侵 / zd+a(].r J
快樂是一首好歌嘴裏哼 / 一張晚報 / 一杯香檳 /
快樂是賢妻給我的精神 / 快樂是兒子親暱的一吻 /
快樂長伴我這一生 / p:Bq'e.e,u
皆因我是快樂人;Ewr/S y}Cw:s#{
[url=http://www.youtube.com/watch?v=B_6uCXVEGQE&feature=PlayList&p=2FA3064999B34FB9&playnext=1&playnext_from=PL&index=1]http://www.youtube.com/watch?v=B_6uCXVEGQE&feature=PlayList&p=2FA3064999B34FB9&playnext=1&playnext_from=PL&index=1[/url]
[[i] 本帖最後由 vv1668vv 於 2009-8-3 04:12 AM 編輯 [/i]] 唔開心只不過係一種錯覺 ``G/pz6Ofk
極度唔開心我想也是一種福氣B.uNU5@p+lz
因為你試過極度開心先能反襯出極度唔開心係一種咩錯覺V-vLW8YK0~w
CZ"Hx b7c"r
我都係果句...我唔會叫你搵方法令自己忘記唔開心...
反而///請好好享受唔開心ge錯覺...+OJ|#lQ/U4I8P
因為你能接受呢種唔開心ge錯覺...你先可以更堅強去生活 [quote]原帖由 [i]lookityourself[/i] 於 2009-8-3 02:46 AM 發表 [url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3227907&ptid=206562][img]http://www.26fun.com/bbs/images/common/back.gif[/img][/url]
一般話搵多d o野做等你唔好諗唔開心o野
Fb2X5rt?s-B.C%s
但我覺得沒用, 因為唔開心一直都留o係度, 暫時忘記根本沒意思 [/quote]Ah;[ Me8va"GL
,Km twT].L
師兄明白問題必需要正面面對就已經足夠,人生高低起跌得失好平常,當然,遇著問題困擾每個人都會感到失落沮喪,尤其是所遇問題已經超越個人可解決能力時,哪種無力感絕對可以將一個堂堂大男人拖垮,這個時間,家人朋友的作用就對你十分重要,小弟不材,與家人關係惡劣,只與父親較好,但父親年事已高,自己有問題也不敢讓老人家知,所以朋友就變成自己好大的助力,遇有問題,自己死哽並非最佳辦法,最終只會變成一個爆破的球,而且解決問題的最佳時機永遠是問題剛出現的時候,如果讓問題發展至無彎轉時,真時神仙難救,與朋友傾談,多聽不同角度意見,一定較之自己屈埋轉牛角尖好得多,是真正朋友的話,不需你開聲也會自動扶你一把,加上自己的決心,絕對是生機處處。。。。。以上的說話,並非只是拿一些老生常分享的大道理來跟樓主說兼呃分,小弟在這數年中都遇著不少問題,感情,金錢,家人各樣各樣都有,以前也沒有投放太多時間在朋友身上,以致有問題時既沒有家人支持,也沒有朋友可傾訴,痛苦得死去活來,甚至自殺也試過。。。。。但興幸上天還對小弟有半分憐憫,讓自己在這段時間遇上幾個能互相夫持的朋友,才有命過完一關又一關,需然問題依然存在,但至少還有路可走,不過,問題在自己身上,能夠解決的始終只有靠自己,任何助力都只能扶你站起,但是否可繼續向前走就必需要看自己。。。。。寄願樓主能快快渡過難關,從新在這個可愛的世界中繼續向前走。。。。。(BCt^ y+Y%{)Otx
[[i] 本帖最後由 衰貓 於 2009-8-3 11:51 AM 編輯 [/i]] 每個人既做法都唔一樣喎,但最重要都係要去解決唔開心既情緒,唔好俾佢係自己體內、心內累積起來呢,如果唔係好易鬱出病 唔開心乜都會做, 但唔會亂咁開post. [quote]原帖由 [i]賤蟹[/i] 於 2009-8-3 03:49 PM 發表 [url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3228205&ptid=206562][img]http://www.26fun.com/bbs/images/common/back.gif[/img][/url]
唔開心乜都會做, 但唔會亂咁開post. [/quote]開post大家互相支持下都唔係壞事黎既:D 叫d老友(損友)出黎k下,玩下,蒲下,癲下:dev:
千祺唔好玩閉:kiss: 聽下呢首歌, 唔開心都會振作
TXon,g)Nx
不再猶豫 Nq+Y!JL,`N
*v~.CQI
曲:黃家駒 詞:小美 編:BEYOND ll{ V)J-I
★無聊望見了猶豫(誰人沒試過猶豫)
達到理想不太易,_8s7{On
即使有信心鬥志卻抑止OGr)N1A UT?9q
誰人定我去或留 J rL0VINd&ICw7K
定我心中的宇宙
只想靠兩手向理想揮手
9dt$f7{0Z py8Y(m
△問句天幾高心中志比天更高 .i(EG:L6dB0B@(M0k
,Ze(k'X*U6M&ar
自信打不死的心態活到老 ,FKIKi&I
X Q%u;F q-Q:sd
OH......我有我心底故事
,L:h;S`;AG
親手寫上每段得失樂與悲與夢兒
AoBh1b+Ss }
OH......縱有創傷不退避 M3Nw*z'DTfxuU
夢想有日達成找到心底夢想的世界
1x.q6g f2X9z9b
終可見
6z"xSS0X;\ a]
Repeat ★ △
OH......親手寫上每段得失"lx7T&{@
+P V4fJd%P7L z$N#z }D
樂與悲與夢兒 OH......bM0M-Xr:z if
L^2ar*hI5|
夢想有日達成 "a}5vZ7@Kh8D
.F)Ej C d.Ep
找到心底夢想的世界 Dl;`-xS zV0lhU
終可見 s"M V4d4t-~3I%{
e
x
:) 睇下係乜問題令到自己唔開心,
可以盡量正面D諗,/wzXWX.K.y
問題若是有得解決(冇錢,咪努力去搵錢囉;冇女,咪努力去溝女囉)就想辦法解決左佢,ed3GQD*j&N\
K+gM4`3UMb+Wm;e
問題若是冇得解決(e.g.如天生唔夠靚仔、頭腦唔夠叻)
其實可以諗開D,呢個世界好多時都係唔完美o既,m,p%|"`Av$j
做人總有D野值得你去做,值得你去珍惜,7BdK+y(l/C3J
如親情和友情,呢D都係無價寶o黎o既:cheers: 正如樓上(#11)網友說有些問題若是冇得解決,例如天生唔夠靚仔、頭腦唔夠叻等,試想有些人因意外而毀容、天生固定只有8歲智商,他們不放棄的話會改變生活方式樂觀地繼續生存下去,希望這樣可以令lookityourself覺得自己已經很幸運了,凡事都要樂觀D去睇,悲觀永遠都冇法去解決問題了... 試吓聽歌啦, 不限歌曲類型, 可以是激情, 也可是悲情.
我以前曾經有過非常唔開心的時候, 靠聽歌調劑. 雖然不會另你開心番, 但會有少許舒緩, 令人無咁唔開心 搵d會令自己開心番既野黎做lo"p.p$y'^:Iu ~
shopping,食野,睇戲(好笑的) [font=MingliU][b][size=7]上 [/size][/b][url=http://www.26fun.com][b][size=7]www.26fun.com[/size][/b][/url][b][size=7] .....[/size][/b]1? `kna S
:win: :P l jm6_:Kx,@*V-g$E
[/font] 不开心就多想些开心的事. 或运动一下, 看场电影, 最重要是很朋友谈拉.. **** 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽 **** 去踢返場波...oX#C`m/\Cxl(S-Wu
發洩喺個足球到...... 盡量去訓覺~訓醒左個人會沉澱一D go to bar drinking:haha:
頁:
[1]
2