娛樂滿紛 26FUN's Archiver

角都 發表於 2009-8-7 09:42 PM

想問你地對d連排隊都唔識ge人會作出咩反應? 

昨日去粉嶺見工,但早到,於是去了附近LUEN WO HUI 的圖書館,諗住睇一陣報紙,點知未開門,就係度等,見人龍要排隊,就去排,點知等一陣就有d家長攜帶埋d小朋友嚟,原本都好地地,但臨開門時,2個細路突然行過嚟打我尖,佢地好似若無其事禁,係度傾計,完全唔知係要排隊,當我無到:mad: ,跟住諗諗下我唔係有d咩緊要野做,所以先無出聲,睇下時間都差不多見工,所以還是離開3W ]8u2M{%H0{
7Y9dn U`Sv:]
見完工後,去左watson買d野,俾錢時,我排係一個女人後面,點知突然有個師奶月過我去俾錢,明顯又係打我尖,應該話依d人唔識排隊,好彩收銀個個叫我俾錢先,無理會個打尖的師奶:@wL;Y5`v1j"c*m
X5E%f3}+oOX6v
同一日,我被人打2次尖,仲要明目張膽,當人無到,即使排d隊唔係禁重要,但見佢地打尖可以當唔係一回事,我想心平氣和都幾難:angry: ,所以發post公告

selena127 發表於 2009-8-7 10:04 PM

即鬧啦 !!  d 師奶 , 阿公 , 阿婆 , 細路最鐘意打尖 !!w&D1P5^&O
fR"kn.hqK
但 ( 靚女當睇唔到 !! )

角都 發表於 2009-8-7 10:36 PM

發覺係香港禁多人ge地方,有d人仲要當排隊唔重要,當人死ge,係度打尖
&PIX%e,x 我想做一個心平氣和的人都唔可以,對依d 人要:gun:,無可能讓佢地low:giveup:

自由神 發表於 2009-8-7 10:44 PM

[quote]原帖由 [i]角都[/i] 於 2009-8-7 09:42 PM 發表 [url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3232292&ptid=206732][img]http://www.26fun.com/bbs/images/common/back.gif[/img][/url]
-`v"eI1Q&YF 昨日去粉嶺見工,但早到,於是去了附近LUEN WO HUI 的圖書館,諗住睇一陣報紙,點知未開門,就係度等,見人龍要排隊,就去排,點知等一陣就有d家長攜帶埋d小朋友嚟,原本都好地地,但臨開門時,2個細路突然行過嚟打我尖,佢地好似若無其事禁,係度 ... [/quote]加你幾分,幫你下火:kiss: :kiss:

SCM 發表於 2009-8-7 11:21 PM

[quote]原帖由 [i]selena127[/i] 於 2009-8-7 10:04 PM 發表 [url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3232314&ptid=206732][img]http://www.26fun.com/bbs/images/common/back.gif[/img][/url]
-v7G^8vNW`(w.i 即鬧啦 !!  d 師奶 , 阿公 , 阿婆 , 細路最鐘意打尖 !!
c*^]F[ I?;l
te Wxs 但 ( [color=red][b]靚女當睇唔到 !![/b][/color] ) [/quote]i%d\QJ5LG/k!Q
恃靚行兇仲冇品wo:yy04:

SCM 發表於 2009-8-7 11:22 PM

[quote]原帖由 [i]角都[/i] 於 2009-8-7 09:42 PM 發表 [url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3232292&ptid=206732][img]http://www.26fun.com/bbs/images/common/back.gif[/img][/url]
_K4odbo9GHx 昨日去粉嶺見工,但早到,於是去了附近LUEN WO HUI 的圖書館,諗住睇一陣報紙,點知未開門,就係度等,見人龍要排隊,就去排,點知等一陣就有d家長攜帶埋d小朋友嚟,原本都好地地,但臨開門時,2個細路突然行過嚟打我尖,佢地好似若無其事禁,係度 ... [/quote]樓主ahD[ L
細路咪當佢地唔識野算lo EzUz0dh e
不過c9就真係連我自己都睇唔過眼

joeydick 發表於 2009-8-7 11:38 PM

我都去到忍無可忍mfd:BR4g!af
一打尖即話...c \J J$^
咩人都一樣~ ZW:f3EE7i
細路,細個唔話,大個一樣唔排...s,hiB:z+~T
細路女遲早都係變師奶姐

easonwing 發表於 2009-8-8 12:08 AM

我一定會出聲!我覺得大陸人最愛打尖!

benny1219 發表於 2009-8-8 12:23 AM

有時老人家真的持老賣老 :haha:

shamanking19 發表於 2009-8-8 12:55 AM

香港好多呢啲人啦,真係好憎佢地

qwer004126 發表於 2009-8-8 01:25 AM

我今日買面食都比人打尖...頂佢個x
&O.] t"o,BuIh2N 果間野整面整好耐...我排左一陣..後面冇人跟我..之後有個3x歲既男人走埋黎打尖..
_*M@/}@ 我即時啤到佢行一行 ... :angry: -Ek(^+Mit1i9?
之後整面個丫叔知佢打尖..冇理佢!!:good:

kinglws 發表於 2009-8-8 03:36 AM

我試過排隊等小巴k'oS PQ
有個死o靚仔(唔夠10歲)走埋黎
/S@2jM F@ 有車到第一時間衝上車
%H v#~M`2D}[ys 當人無到:mad: :mad:

vv1668vv 發表於 2009-8-8 04:00 AM

[size=1][color=red][color=gray]好野走 [font=Times New Roman, serif]Q[/font]晒[/color]:yy27: [/color][/size]
I7l V$t _3w-IbuX [size=1][color=#ff0000][/color][/size]
hf;J)c8?)S#w5u'Kv [size=1][color=#ff0000][/color][/size]
c![g8@+?3z [size=1][color=red][color=silver]衰野走[font=Times New Roman, serif]Q[/font]晒[/color]“[color=white]黎[/color]”[/color][/size]_,C5m8hc q#c1EK |
:yy26:  :yy34: :yy35: :yy11: :yy09: :yy22: :yy36: :yy31: :yy32: :yy29: :yy30:

角都 發表於 2009-8-8 08:05 AM

[quote]原帖由 [i]自由神[/i] 於 2009-8-7 10:44 PM 發表 [url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3232347&ptid=206732][img]http://www.26fun.com/bbs/images/common/back.gif[/img][/url]2u5R0IJ{S?}/lM
加你幾分,幫你下火:kiss: :kiss: [/quote]
d0d.x*FKOe ,mH![["a/sY5F
)Z#Cx{q-Z6ImLe
禁都有分加,thx, 之前仲諗住火的話,去5星酒店下火tim:secret: J~ lG#ry7F
原來大家都有不同程度的被打尖經驗,如果情況惡化,無改善,香港真係變成一個"國際打尖大都會"Q!Q)A&q{^x
至大獲就係打尖情況通常係非繁忙時間發生, 圖書館,食店,無咩人龍下發生, 受影響人仕點會唔火都嚟?

pkyon 發表於 2009-8-8 08:29 AM

以其人之道還治其人之身:agree: :agree: 行返去佢前面:win:

12d3 發表於 2009-8-8 11:36 AM

我一定會出聲, 亦請大家出聲.H#\5K hSmo
其實有d師奶真係好q蠢, 睇都唔睇走去比錢, 又有d真係唔知龍尾係邊. 如果出聲提下佢地, 佢地大都會排隊.

matdu 發表於 2009-8-8 12:01 PM

老人家當老凰!
+]9vMN%We;} 大陸人當文化!
"o'Dm0i v!O
.R!`\jRK 5尊重人5值得你去尊重番佢

lalaso 發表於 2009-8-8 05:07 PM

**** 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽 ****

like123 發表於 2009-8-8 07:09 PM

[quote]原帖由 [i]lalaso[/i] 於 2009-8-8 05:07 PM 發表 [url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3233071&ptid=206732][img]http://www.26fun.com/bbs/images/common/back.gif[/img][/url]
0\,gX6P,h*sM 我成日排隊都比人打尖, 不過次次都無出聲, 廢事嘈
U'vyP'Hw.Dd0oa*T 正所謂: 好佬怕爛佬, 爛佬怕潑婦.obh:m{ ?#JEB0@2JI
嘈嘈下, 時間反而咪仲長左0E v kJm8Gn
不過打尖的人的確是唔可以助長 [/quote]
~uV@b6K6U 我同你差唔多...
8F${n Z&z(XO 不過最搞笑既係,有次同FD去OCEAN PARK...玩個過山車,排排下隊有幾個內地人打尖...我同個FD都無理佢地.......但係企係我地後既幾個內地人出聲鬧佢地....之後佢地嘈左一陣.....最後好似因為D工作人員叫佢地排番隊就無事=.=

自由神 發表於 2009-8-8 10:21 PM

[quote]原帖由 [i]角都[/i] 於 2009-8-8 08:05 AM 發表 [url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3232781&ptid=206732][img]http://www.26fun.com/bbs/images/common/back.gif[/img][/url],D!Vth/k @:~

S2g Y(E,c Q,^?4p:j6XQJ:jY-l9W~ N
1KEF(Qz S k M;BY
禁都有分加,thx, 之前仲諗住火的話,去5星酒店下火tim:secret:
y1r^"M$Uv$z(H!MW 原來大家都有不同程度的被打尖經驗,如果情況惡化,無改善,香港真係變成一個"國際打尖大都會"
V[ Q H5R0d"c0e 至大獲就係打尖情況通常係非繁忙時間發生, 圖書館,食店, ... [/quote]大家努力出post,分數自然跟住黎:naughty: :naughty: g;H?6@f
#H3P'a3A"DCE2\N\
唉...而家真係好多人中意打尖:(

頁: [1] 2

Powered by Discuz! Archiver 7.0.0  © 2001-2009 Comsenz Inc.