娛樂滿紛 26FUN's Archiver

大優勢 發表於 2009-8-8 01:41 PM

可樂冰點-簡單遊戲

可口可樂話玩可樂機
5VNE?+cz#M;h{ tx 去揾指定既'' 結冰可樂機 ''
-W_ A!s(Gzb0g*l 飲一啖拍下轉下
J+I'p!pk g~V[oK 啲可樂可以立即全部可樂結冰 |"eus.t
f:a{1}2E@D*\ih:|
其實只係冰點原理4x"TP'?/gqdN{C
當水被急凍去到 0 度  
P4]+s8z*R9i)v~1Tn 會有一個''將'' 變固體的時間
s#A4V]mJ8J1Z
H7B2K.cQ,C 日本的[color=Red]開心大發現[/color]其實已經講過
,_u'P-v+h+BO 水去到 0 度未結冰
|TO,Z;zRx,D 你將水樽大力一拍 !\7]M'Y!u-vZ e
佢就會''[color=Red]好得意[/color]''咁/|&`4CWI8b
由撞擊位置一路結冰到盡
'C B;@ m!s~$P5dL 講過唔記得幾多分鐘 '`7I*mNeuQpf
[color=Red]你可以在家中自己試下[/color] t|)j*x]bfP,U
其實可樂咪又係水 f f8S7Ge f!M2O o
原理一樣
H7DF ~!kB
mgW6~.v{&]$RKx 不過都要讚下可口可樂公司有呢個諗頭,u,~?ymK8u+{1]%F
'' 新奇 又好玩 ''
J[(y h.nsM i 扺讚3K x/W3A,k,p t
|W&d I$]3u$R
各位可以將佢post 出去其他討論區
6`}&Sjn V nk
,D y!U ihE7N ? [[i] 本帖最後由 大優勢 於 2009-8-8 01:46 PM 編輯 [/i]]

cazykiller 發表於 2009-8-8 02:32 PM

係屋企有咩方法可以急凍呢:haha:

86 發表於 2009-8-8 03:31 PM

[quote]原帖由 [i]cazykiller[/i] 於 2009-8-8 02:32 PM 發表 [url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3232990&ptid=206749][img]http://www.26fun.com/bbs/images/common/back.gif[/img][/url]
!d c:M-UD7J_RL 係屋企有咩方法可以急凍呢:haha: [/quote]
,W;uQ i` G wuG
v(v E;O ](` 好問題~!!:agree:
vy;S[(Bh [*u$@L1r
我都好想知道,有冇人可以講俾我知呀~!!:clap: :clap:

eqhigh 發表於 2009-8-8 07:13 PM

係皇室堡玩過一次:good:B iuV A4@
的確係幾得意:good:
-hdo*q$b[[5ha 同埋我果日已經唔係旺既時間去,但都好多人圍住,真係幾受歡迎:agree:

大優勢 發表於 2009-8-8 10:15 PM

[quote]原帖由 [i]cazykiller[/i] 於 2009-8-8 02:32 PM 發表 [url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3232990&ptid=206749][img]http://www.26fun.com/bbs/images/common/back.gif[/img][/url]
'_!G$o@Q)N 係屋企有咩方法可以急凍呢:haha: [/quote]
+z)u _N*zM{(I5Z u
~y o!c6HS R$E:Y ..............:haha:...............
'dW&Mp"W| E .............................../ki1D E7n5r4?
................:haha:...........$WS^_d+f Wd
係用冰格雪凍佢既 :haha:

shamanking19 發表於 2009-8-9 12:06 AM

但好多人貪得意去玩

頁: [1]

Powered by Discuz! Archiver 7.0.0  © 2001-2009 Comsenz Inc.