可樂冰點-簡單遊戲
可口可樂話玩可樂機去揾指定既'' 結冰可樂機 ''
飲一啖拍下轉下
啲可樂可以立即全部可樂結冰 |"eus.t
f:a{1}2E@D*\ih:|
其實只係冰點原理4x"TP'?/gqdN{C
當水被急凍去到 0 度
會有一個''將'' 變固體的時間
日本的[color=Red]開心大發現[/color]其實已經講過
水去到 0 度未結冰
你將水樽大力一拍 !\7]M'Y!u-vZe
佢就會''[color=Red]好得意[/color]''咁/|&`4CWI8b
由撞擊位置一路結冰到盡
講過唔記得幾多分鐘 '`7I*mNeuQpf
[color=Red]你可以在家中自己試下[/color] t|)j*x]bfP,U
其實可樂咪又係水 f f8S7Ge f!M2O o
原理一樣
不過都要讚下可口可樂公司有呢個諗頭,u,~?y mK8u+{1]%F
'' 新奇 又好玩 ''
扺讚3K x/W3A,k,p t
|W&d I$]3u$R
各位可以將佢post 出去其他討論區
[[i] 本帖最後由 大優勢 於 2009-8-8 01:46 PM 編輯 [/i]] 係屋企有咩方法可以急凍呢:haha: [quote]原帖由 [i]cazykiller[/i] 於 2009-8-8 02:32 PM 發表 [url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3232990&ptid=206749][img]http://www.26fun.com/bbs/images/common/back.gif[/img][/url]
係屋企有咩方法可以急凍呢:haha: [/quote]
好問題~!!:agree:
[*u$@L1r
我都好想知道,有冇人可以講俾我知呀~!!:clap: :clap: 係皇室堡玩過一次:good: